Gezondheid alle pijlers

Ben ik zwanger

14-08-2015 00:25 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik neem nu 2dagen de pil en ben begonnen op de eerste dag van mijn maandstonden zn hzb vandaag seks gehad met mijn vriend zonder condoom..

Hij is niet klaargekomen in me maar op mijn buik en heeft Het dan afgekuist en heeft verder gedaan

Maar nu zijn mijn maandstonde gestopt en doet mijn buik onderaan wel beetje pijn

Kan ik zwanger zijn ?😭
Ik hoop het, dat je zwanger bent. Dat wilde je graag toch? Anders zou je niet zo slordig omspringen met anticonceptie.
quote:Sharon-Viva schreef op 14 augustus 2015 @ 06:39:

[...]

Tot dat jij een dergelijke conclusie kan onderbouwen, doen we toch maar graag dat die uitspraak flauwekul is.... En dat de MAP toch echt best wel veel en veel meer hormonen heeft dan een AC, en daarmee toch niet zo heel erg geschikt als AC, toch?Nou de MAP is niet geschikt als AC omdat het minder betrouwbaar is dan normale AC. Niet omdat er zoveel meer hormoon in zit (al klopt dat wel, voor de geïnteresseerden, in ethinylestradiol/levonorgestrel (microgynon30) zit 0.03mg ethinylestradiol en 0.15mg levonorgestrel, in Norlevo (MAP) zit 1.5mg levonorgestrel), maar omdat het minder betrouwbaar is om pas te starten met het remmen van baarmoederslijmvlies als het eitje al (bijna) gesprongen is, dan als je er daarvoor al mee begint.
Hier doe snel de zwangerschapstest, gratis én online: http://www.thepregnancytester.com
TO, ik kan me niet voorstellen dat ze in België je de MAP niet voorschrijven!
quote:fleetfox schreef op 14 augustus 2015 @ 09:54:

TO, ik kan me niet voorstellen dat ze in België je de MAP niet voorschrijven!Ze kan hem gewoon bij de apotheek halen zonder recept. Ook in België is hij gewoon verkrijgbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven