Gezondheid alle pijlers

Bevolkingsonderzoek

29-01-2020 20:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
In 2015 kreeg ik een oproep voor het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. Toen was ik zwanger, dus ik kreeg in 2016 opnieuw een oproep en heb hier toen aan deelgenomen. Wanneer krijg ik de volgende oproep? Kijken ze naar geboortejaar of deelnamemoment? Dus wordt dit 2020 of 2021?
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet gewoon afwachten? Of heb je een reden waarom je het per se nu wil weten? Volgens mij is het deelnamemoment. En daarna iedere vijf, tien (wat is het?) jaar. Lijkt mij het meest logisch ook.
.
anoniem_6485721e868ee wijzigde dit bericht op 01-02-2020 23:28
93.55% gewijzigd
2021 dan weer. Denk ik...
https://www.bevolkingsonderzoeknederlan ... tnodiging/

Als je klachten hebt is het verstandig je even bij de huisarts te melden ipv te wachten op het bevolkingsonderzoek.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb destijds op mijn 30e niet meegedaan omdat ik zwanger was en heb uiteindelijk pas op mijn 35e een nieuwe oproep gehad; ik moet volgend jaar weer...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
eckano schreef:
29-01-2020 20:10
Ik heb destijds op mijn 30e niet meegedaan omdat ik zwanger was en heb uiteindelijk pas op mijn 35e een nieuwe oproep gehad; ik moet volgend jaar weer...
Ik denk dat TO toen de afspraak heeft afgemeld/verplaatst, in plaats van niet is gegaan.
Dat heb ik ook gedaan bij mijn zwangerschap, dan krijg je een paar maanden na de uitgerekende datum een nieuwe oproep om langs te komen.
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
29-01-2020 20:14
Ik denk dat TO toen de afspraak heeft afgemeld/verplaatst, in plaats van niet is gegaan.
Dat heb ik ook gedaan bij mijn zwangerschap, dan krijg je een paar maanden na de uitgerekende datum een nieuwe oproep om langs te komen.
Ik moet het nog anders zeggen: ik heb toen nooit een oproep gehad, en kreeg de eerste oproep dus pas op mijn 35e
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Uitnodiging gaat op geboortejaar.

Hier kun je zien wanneer je aan de beurt bent (geweest):
https://www.rivm.nl/bevolkingsonderzoek ... soverzicht
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
2020
Alle reacties Link kopieren
Gaat op geboorte jaar. Ik “mag” binnenkort weer
Dan krijg ik voorlopig dus helemaal geen oproep meer. Ik moet in 2022 maar alleen vrouwen van mijn geboortejaar die in de eerste ronde positief waren of niet meegedaan hebben krijgen een oproep

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven