Gezondheid alle pijlers

Beweging in buik

01-02-2013 23:42 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik moet eigenlijk om mezelf lachen dat ik dit plaats, maar goed...

Ik gebruik sinds anderhalf jaar Cerazette, de mini-pil zonder stopweek. Ik word dus ook niet meer ongesteld.

Een tijdje terug had ik een vriend met wie ik onveilig gevreeën heb (na SOA test). Het feit dat ik niet meer ongesteld word door de pil, gaf mij een gek idee. Stel dat ik toch door de pil zwanger zou raken, dan heb ik dat niet eens door, want ongesteld word ik toch al niet. Ik heb dus elke 6 weken een zwangerschapstest gedaan, altijd negatief.

Het is nu 2 maanden uit (2,5 maanden geen seks gehad) en nadat het uit was nog test gedaan. Nu voel ik opeens sinds een paar dagen 'activiteit' in mijn buik, blubjes en bobbeltjes. Ik hoop toch bij god dat dit mijn darmen zijn.

Herkent iemand dit?
Waarom doe je niet nog een test??

Het klinkt zowel als darmen als beginnende babyschopjes nml.

Ik gok het eerste gezien je eerdere negatieve testen, maar zou toch voor de zekerheid een test doen.
Heb een paar dagen terug een test gedaan, was negatief, pfoeh...maar heb wel eens gehoord dat het HCG hormoon naarmate je langer zwanger bent afneemt.
Ja, maar ik ben dan ook 30 weken zwanger!

Heerlijk die blobjes...

Testje doen hè
Je darmen.

Met 2,5 maand voel je een baby nog niet schoppen.
Waarom neem je de minipil als je geen bv geeft?
Kunnen idd ook je darmen zijn. Af en toe voel ik dat ook en ik ben zeker weten niet zwanger.

Misschien voor de zekerheid er nog maar een testje tegenaan gooien.
quote:-teuntje- schreef op 01 februari 2013 @ 23:46:

Waarom neem je de minipil als je geen bv geeft?Hoe bedoel je? Heb deze pil vanwege zeer zware menstruaties en de gewone pil hielp daar niet tegen.
Ik voelde met 3 maanden zwangerschap van die blobjes en zo, dat bleken shcopjes te zijn.

Maanden na mijn zwangerschap voelde ik weer van die blopjes ik helemaal geschrokken, maar het bleken mijn darmen te zijn.

Maar goed, je vetrouwt het niet, misschien kan je huisarts je uitsluitsel geven? Ik denk echter dat je niet zo achterdochtig moet zijn mbt de zwangerschapstesten die je tot nu toe hebt gedaan haha.
quote:-teuntje- schreef op 01 februari 2013 @ 23:46:

Waarom neem je de minipil als je geen bv geeft?

Ik heb hem ook. Ik wil geen extra oestrogeen in mn lijf. Is niet goed voor me. (had ik het vermoede dus ik heb deze gevraagd aan de arts)

TO: ff testen tegen de zenuwen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Waarschijnlijk zijn het je darmen, na mijn zwangerschap heb ik ook wel eens last van m'n darmen gehad. Zelfs m'n hele buik bewoog. Is bijna niet van echte schepjes te onderscheiden.
Schepjes= schepjes
Oké...heb nog een testje liggen, gelijk even doen....hoewel een paar dagen geleden negatief....
Schopjes bedoel ik Pff automatische correctie mobiel
Nou, hartstikke negatief....geen blauw streepje te zien (behalve in het testvenstertje . Ik geloof dat ik me voor niets druk maak. Die tests zijn toch voor 99% betrouwbaar.
Vooral NIET het programma I didn't know I was pregnant op TLC kijken. Echt, je gelooft je ogen niet.
quote:Blusher schreef op 02 februari 2013 @ 00:18:

Vooral NIET het programma I didn't know I was pregnant op TLC kijken. Echt, je gelooft je ogen niet.Kijk, dit bedoel ik. Het zal me potdorie gebeuren! In ieder geval kan ik nu echt zeggen 'I didn't know I was pregnant'!
Ik herken het wel, ik heb een spiraal, en soms voel ik ineens een 'enge' blob in mijn buik, voelt net alsof er een baby in zit, niet dat harde trappen, maar het bubbeltjes gevoel van de eerste paar keer 'schopjes' voelen *ben 2 x zwanger geweest, dus ik weet hoe het voelde*

Goddank bleek het altijd mijn darmen te zijn, en geen baby

En ik heb er al wat testen tegenaan gegooid.
Dank Borodini....ik heb ook een kind, dus ik kan me ook nog herinneren hoe het voelt. Maar goed, veel testen er tegenaan gegooid ook en nu dus ook 20 minuten terug een negatieve test. Mag toch geloven dat het goed zit?
Ja. Als een kind geplopt zou hebben in jouw buik dan moet er ook zeker HGC (een streep) te zien zijn op een zwangerschapstest.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:postzegeltje schreef op 02 februari 2013 @ 00:28:

Dank Borodini....ik heb ook een kind, dus ik kan me ook nog herinneren hoe het voelt. Maar goed, veel testen er tegenaan gegooid ook en nu dus ook 20 minuten terug een negatieve test. Mag toch geloven dat het goed zit?

Ja hoor, ik geloof niet dat je zwanger bent. Het klinkt echt wat ik regelmatig heb.

Icm pijnlijke borsten af en toe, dood eng.

Goddank ben ik vervroegd in de overgang. Hoe eerder deze ellende voorbij is , hoe beter

maar echt meid, ik denk niet dat je zwanger bent.
quote:Enn schreef op 02 februari 2013 @ 00:31:

Ja. Als een kind geplopt zou hebben in jouw buik dan moet er ook zeker HGC (een streep) te zien zijn op een zwangerschapstest.

daar hield ik me ook steeds aan vast.

En echt, die plopjes kunnen net als de plopjes van eerste keer schoppen voelen, dus ik snap dat je mind je gaat fucken. En das echt bagger, want ergens blijft er áltijd een stemmetje hangen van 'wat nou als ik wél zwanger ben'.

inmiddels overtuig ik mezelf met het feit dat ik dan al 5 kinderen gebaard had moeten hebben. En die heb ik niet. Dus het zal wel meevallen allemaal.
Ik heb dat ook geregeld , dat ik beweging voel in mijn buik. Laatst was het zelfs zo erg dat ik inderdaad zowat twijfelde of ik niet zwanger was. Maar t waren toch echt mijn darmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven