Bil Breken?
dinsdag 29 mei 2012 om 12:25
als je je stuitje breekt kan je niet meer op en neer, en zo'n staartbeentje gaat echt niet zwerven naar je bil. Een blauwe plek en een bult zijn bloeduitstortingen. (Onderhuidse bloedingen) en die moeten weer worden afgegebroken, duurt een tijd. In je bil zit geen bot. Alleen spieren en vet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 29 mei 2012 om 14:12
Heb ik ook, vier jaar geleden van de trap gevallen. Toen ook een blauwe bil en een scheurtje in mijn bekken.
Alleen kan ik nu nog steeds niet lang zitten zonder zwembandje of luchtkussentje. En alleen nog maar op mijn rechterzij of op mijn buik slapen. Door beschadiging van het weefsel heeft zich onderhuids littekenweefsel gevormd. Daar ben ik dus lekker mee.
Regelmatig nog ontstekingen en irritaties rond mijn linkerheup/bil. En ook een (blijvende) bult.
Wees maar blij dat je weer zonder pijn kunt zitten....
Alleen kan ik nu nog steeds niet lang zitten zonder zwembandje of luchtkussentje. En alleen nog maar op mijn rechterzij of op mijn buik slapen. Door beschadiging van het weefsel heeft zich onderhuids littekenweefsel gevormd. Daar ben ik dus lekker mee.
Regelmatig nog ontstekingen en irritaties rond mijn linkerheup/bil. En ook een (blijvende) bult.
Wees maar blij dat je weer zonder pijn kunt zitten....
dinsdag 29 mei 2012 om 17:25