Gezondheid alle pijlers

Bil Breken?

29-05-2012 12:17 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

2 weken terug gleed k uit en viel van de trap. 'T blauw trekt nu wel weg, maar k heb nog een grote bult op mijn bil. Als k erop druk voelt 't hard alsof er een bot zit.

Kan er wat gebroken zijn?

Groetjes, TOmetOP
Je stuitje?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Je stuitje zit niet in je bil. Het zal gewoon een kneuzing zijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Even naar de huisarts lijkt me de beste raad die ik je kan geven.
Jij baalt vast echt dat de hoofdletters niet in nick staan he? ;-)
Dat is snel.

Ja ik had me aangemeld met hoofdletters, k weet niet waar die nu zijn gebleven?

Stuitje is meer naar t midden denk k, of t moet zijn afgebroken?
@fame, mali leest te snel ik dacht te lezen boven mijn bil X-D
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Waarschijnlijk zit er nog zwelling onder. Naarmate de plek minder blauw wordt, wordt het harder. Doet het nog pijn?

Als je het niet vertrouwt, gewoon naar de HA gaan!
tometop schreef op 29 mei 2012 @ 12:21:

Dat is snel.

Ja ik had me aangemeld met hoofdletters, k weet niet waar die nu zijn gebleven?

Stuitje is meer naar t midden denk k, of t moet zijn afgebroken?

als je je stuitje breekt kan je niet meer op en neer, en zo'n staartbeentje gaat echt niet zwerven naar je bil. Een blauwe plek en een bult zijn bloeduitstortingen. (Onderhuidse bloedingen) en die moeten weer worden afgegebroken, duurt een tijd. In je bil zit geen bot. Alleen spieren en vet.

http://www.museumkennis.nl/sites/nnm.dossiers/contents/i003838/bekkenzijkant.jpg
Het doet nog pijn bij hardlopen, mr niet meer bij zitten gelukkig haha! Kon helemaal niet meer zitten eerst.

Jullie hebben me wel gerust gesteld. K wacht t gewoon nog even af. En voortaan moet k maar wat voorzichtiger doen haha.
Als je je stuitje breekt of kneust ben je maaaaaaaanden zoet. Dus dat is het niet. Geduld, en misschien de harde plek een beetje (laten) masseren?
Zo'n soort zwembandje halen waar je op kan zitten.
't Kan ook de bloeduitstorting zijn.Trekt uiteindelijk wel weg, maar kan lang duren.
tometop schreef op 29 mei 2012 @ 12:30:

Het doet nog pijn bij hardlopen, mr niet meer bij zitten gelukkig haha! Kon helemaal niet meer zitten eerst.

Als dit echt een breuk was dan was jij niet aan het hardlopen, echt niet.
Ok thanxx allemaal!

K was ongerust omdat t zo raar voelt, mr ben blij dat k niks gebroken heb. Zal t masseren, misschien gaat t dan sneller over en kan k mijn bikini gwoon weer aan.
Heb ik ook, vier jaar geleden van de trap gevallen. Toen ook een blauwe bil en een scheurtje in mijn bekken.

Alleen kan ik nu nog steeds niet lang zitten zonder zwembandje of luchtkussentje. En alleen nog maar op mijn rechterzij of op mijn buik slapen. Door beschadiging van het weefsel heeft zich onderhuids littekenweefsel gevormd. Daar ben ik dus lekker mee.

Regelmatig nog ontstekingen en irritaties rond mijn linkerheup/bil. En ook een (blijvende) bult.

Wees maar blij dat je weer zonder pijn kunt zitten....
Same here, ook van de trap gevallen. Duurt best lang voordat dat herstelt. Ik kan nu, jaaaaaaren later, nog steeds de plek vinden, alsof de bil onderhuids gescheurd is en nooit meer helemaal vastgegroeid. Maar totaal geen last of ongemak van.
Ik ben een paar jaar geleden ook van de trap gevallen.. Sindsdien heb ik een dikke deuk in mn bil! Als ik mn kont aanspan zit er echt een soort langwerpige kuil :'( Ziet er niet uit.. Maar helaas weinig aan te doen. De pijn trekt vanzelf weg!
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven