Blaasje op lip
dinsdag 6 juni 2017 om 07:15
Ik heb sinds gister een wit blaasje op mijn lip. Mijn hele lip is opgezwollen en hij zit heel erg in het zicht. Vandaag kwam er 1 druppel vocht uit, maar dat was het.
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik vermoed dat het een aft is. Daarom mijn vraag, hoe kom ik hier zo snel mogelijk weer van af. Naast dat het geen smakelijk gezicht is doet het ook echt pijn met praten en eten.
Hebben jullie tips?
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik vermoed dat het een aft is. Daarom mijn vraag, hoe kom ik hier zo snel mogelijk weer van af. Naast dat het geen smakelijk gezicht is doet het ook echt pijn met praten en eten.
Hebben jullie tips?
She needed a hero. So that's what she became.
dinsdag 6 juni 2017 om 07:40
Een koortslip misschien? Dat is besmettelijk.
Koortslip - Wikipedia
Koortslip - Wikipedia
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 6 juni 2017 om 07:58
dinsdag 6 juni 2017 om 08:28
Dank voor de tip. Ik heb heel soms een koortslip en ben altijd met crème in de weer. Mocht er een volgende keer komen, ga ik eens alcohol proberen.daenerys79 schreef: ↑06-06-2017 07:58Een aft komt alleen voor in het mondslijmvlies, het "natte" gedeelte van je mond. Dit lijkt mij eerder een koortslip. Deppen met alcohol werkt bij mij het beste om de koortslip uit te drogen. met creme duurt het veel langer
TO, het lijkt mij bij jou ook een koortslip. Pas je op, dat is vreselijk besmettelijk!
dinsdag 6 juni 2017 om 10:14
dinsdag 6 juni 2017 om 11:03
Tja en als ik met alcohol dep, wordt de blaar vele malen groter. Ik zou niet zomaar met alcohol gaan deppen eerlijk gezegd.daenerys79 schreef: ↑06-06-2017 07:58Een aft komt alleen voor in het mondslijmvlies, het "natte" gedeelte van je mond. Dit lijkt mij eerder een koortslip. Deppen met alcohol werkt bij mij het beste om de koortslip uit te drogen. met creme duurt het veel langer