Blaasontsteking....
donderdag 11 juli 2019 om 10:30
Echt al 100 jaar niet gehad en nu toch gekregen...blaasontsteking. Met koorts, vanmorgen 38.7. Urine naar de huisarts gebracht en antibiotica gekregen. Vandaag niet aan het werk. Maar....we hebben vakantie geboekt, zaterdag vertrek....ik.kan nu geen 30 minuten zonder wc in de buurt, als ik moet, dan moet ik ook acuut... we vliegen 4 uurtjes en dw reis naar schiphol is 1.5uur in de auto.
Wat is jullie ervaring. Slaat antibiotica snel aan bij blaasontsteking? Uiteraard de vraag ook bij de huisarts en apotheek gesteld maar daar kreeg ik een redelijk vaag antwoord dat het meestal met een paar dagen wel werkt. Maar ja..is een paar dagen 1 dag, 2 dagen...wat is jullie ervaring? Omdat ik ook koorts had kreeg ik niet zo'n 1 daagse stoot kuur maar een 5 daagse kuur.
Wat is jullie ervaring. Slaat antibiotica snel aan bij blaasontsteking? Uiteraard de vraag ook bij de huisarts en apotheek gesteld maar daar kreeg ik een redelijk vaag antwoord dat het meestal met een paar dagen wel werkt. Maar ja..is een paar dagen 1 dag, 2 dagen...wat is jullie ervaring? Omdat ik ook koorts had kreeg ik niet zo'n 1 daagse stoot kuur maar een 5 daagse kuur.
vrijdag 12 juli 2019 om 13:22