Gezondheid alle pijlers

Bloed in urine

28-11-2013 11:16 18 berichten
Hallo, vannacht had ik een druppel bloed in mijn urine en dacht er niet zoveel van maar ik ben net weer naar het toilet geweest en dit keer zat er veel meer in(urine was roze ).

Mijn huisarts is niet bereikbaar alleen voor spoedgevallen, ik heb dit nog nooit eerder gehad en kan niet echt uitmaken of dit ernstig genoeg is of dat ik tot morgen kan wachten?

Sorry voor de domme vraag
Kan wel wachten tot morgen hoor.

Heb je verder nog ergens last van? Pijn?
Alle reacties Link kopieren
En het kan niet cyclus gerelateerd zijn? Ik heb altijd rode urine als ik ongesteld ben.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
quote:matroesjka_ schreef op donderdag 28 november 2013 11:19 Kan wel wachten tot morgen hoor.

Heb je verder nog ergens last van? Pijn? Klein beetje stekend gevoel bij het plassen.
Bietjes gegeten?

Anders misschien een blaasontsteking, kan wel wachten tot morgen.
quote:boannan schreef op donderdag 28 november 2013 11:20 En het kan niet cyclus gerelateerd zijn? Ik heb altijd rode urine als ik ongesteld ben.Ik gebruik anticonceptie waarvan ik niet meer ongesteld word.
Stekend gevoel bij plassen en bloed bij de urine klinkt mij als blaasontsteking. Maar ook als het iets anders is is het doorgaans geen reden om met spoed een arts te zien. Gewoon morgen bellen.
quote:koko67 schreef op donderdag 28 november 2013 11:22 Bietjes gegeten?

Anders misschien een blaasontsteking, kan wel wachten tot morgen.

Nee geen bietjes .

Ik was een beetje aan het rondkijken wat het kon zijn en omdat er ook wat met de nieren kon zijn dacht ik miss verstandig om het op het forum te vragen voor ik mijn huisarts voor niks bel.

Als ik trouwens een blaasontsteking heb ondervind ik nooit last van pijn bij het plassen.
Klinkt mij als een blaasontsteking.

Als er bloed bij zit, is het een '' ergere '' vorm dan een normale blaasontsteking. En dan kan het ook anders voelen, dus dat jij eerder nooit geen pijn bij plassen hebt gehad wil niet zeggen dat je dat nu niet hebt. Zou morgen zeker contact opnemen met de huisarts.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Kan je de huisarts de hele dag niet bereiken? Is toch meestal voor een paar uur vanwege huisbezoek/pauze, ik zou na 14:00 nog eens bellen.
quote:_discovery_ schreef op 28 november 2013 @ 13:03:

Kan je de huisarts de hele dag niet bereiken? Is toch meestal voor een paar uur vanwege huisbezoek/pauze, ik zou na 14:00 nog eens bellen.Haha, klap maar in je handjes met zo een HA dan! Die van mij is ook maar zelden bereikbaar.
Ik zat ook als eerste te denken aan een blaasontsteking. Dat je nog geen pijn hebt is voor nu mooi mee genomen. Maar ga er morgen wel mee naar de huis arts want als het echt blaasontsteking is dan kan de pijn nog komen en je hebt toch iets nodig om er weer vanaf te komen.
quote:Lifeforever schreef op 28 november 2013 @ 13:04:

[...]

Haha, klap maar in je handjes met zo een HA dan! Die van mij is ook maar zelden bereikbaar.Ik bel de huisarts eigenlijk bijna nooit, maar die enkele keer dat ik bel zijn ze sowieso in de ochtend bereikbaar hier. Vervelend dat dat bij anderen zo lastig gaat.
Ik denk ook dat t blaasontsteking is.. heb ook wel eens gehad dar mijn urine ineens vuurrood was. Schrik je toch wel een beetje van.

Ik heb zo ongeveer aan de lopende band blaasontsteking en heb iedere X andere klachten, dan weer alleen buikpijn, dan weer alleen vaak plassen, dan weer bloed. Het wordt pas leuk als je het allemaal tegelijk hebt en in een vliegtuig moet
quote:boannan schreef op 28 november 2013 @ 11:20:

En het kan niet cyclus gerelateerd zijn? Ik heb altijd rode urine als ik ongesteld ben.Echt bloed bij je urine? Of bloed in de wcpot als je geen tampon in hebt? Lijkt me niet normaal, heb je endometriose?
Blaasontsteking, ik zou wel bellen want het kan best zo zijn dat je over een paar uur wel veel pijn hebt.

Ik had het ooit in het weekend en mocht gewoon naar de huisartsenpost komen hoor. Kun je meteen aan de antibiotica.
Ik had ook zoveel bloed dat de dokter vroeg of ik niet ongesteld was ik was 20, alsof ik niet het verschil wist tussen dit en mijn menstruatie.
quote:elfje26 schreef op 28 november 2013 @ 13:44:

Ik had ook zoveel bloed dat de dokter vroeg of ik niet ongesteld was ik was 20, alsof ik niet het verschil wist tussen dit en mijn menstruatie.

Ook een keer gehad, arts vroeg of het kon zijn dat ik een miskraam had??

Uuuuh nee?? Ik was ook net 20, daar totaal nog niet mee bezig en voelde ECHT wel dat het een blaasontsteking was.

TO ik zou dus wel arts bellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven