Gezondheid alle pijlers

Bloeding na colposcopie/aanstippen met zilvernitraat

23-11-2010 20:48 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had deze vraag al in een ander topic gesteld maar ik maak toch ook nog even mijn eigen topic aan.

Ik heb pas een colposcopie gehad waarbij de afwijking alleen aangestipt is met zilvernitraat en ik heb nu bloedverlies. Dat vind ik raar want er is geen echte ingreep gedaan.

Ongesteld ben ik niet (net geweest en geen gespannen borsten en geen PMS, heb dit laatste nagevraagd bij vriend). De gyn zei dat we de eerste twee dagen een condoom moesten gebruiken dus we móchten wel sex hebben. Nog 4 dagen gewacht en nu toch een mini-bloedbadje en soms een gevoelige onderbuik.

Vind het een beetje overdreven om hiervoor de huisarts te bellen maar vind het toch vreemd. Is er iemand die dit ook heeft gehad?
Waarom vind je dat overdreven? Ik zou toch even bellen.
Omdat het waarschijnlijk vanzelf overgaat...en geen tijd voor een afspraak eigenlijk. Maar bellen kan natuurlijk nooit kwaad.
Is het alleen bloed of zit er ook zwart van de zilvernitraat bij?

Bij mij werd gezegd dat er even een paar dagen geen seks aan de orde mocht zijn, dus wel heel raar dat bij jouw het tegenovergestelde word gezegd, want ik heb zeker 2/3 dagen wat gebloed, met zwarte viezigheid erbij van de nitraat.

Maar als je het niet vertrouwd zou ik morgen er wel een telefoontje aan wagen.

Sterkte.
Misschien heb je er iets aan om dit door te lezen:

3 Weken na colposcopie heftig bloeden
hoi hoi

heb je ook biopsie gehad of alleen colposcopie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven