bloedverlies, schimmelinfectie en cyclus overhoop.
woensdag 19 juni 2013 om 19:36
Kan iemand me advies geven wat ik het beste kan doen?
2 weken geleden op maandag was als het goed is mijn eisprong. In tegenstelling tot andere maanden heb ik hem niet gevoeld.
Vorige week zaterdag ben ik op vakantie gegaan. Met t vliegtuig wat ik wel spannend vind.
Op die dag en zondag had ik ineens bloedverlies alsof ik ongesteld werd gevolgd door papperige (sorry ranzig) afscheiding. En jeuk. Ik heb wel in zee gezwommen, dat kan de boel ook verstoren.
Deze zaterdag weer terug thuis direct begonnen met canesten gyno en maandag een tablet ingebracht.
Geen jeuk meer nu en afscheiding is ook weer redelijk normaal.
Maaaar ik had maandag of dinsdag ongesteld moeten worden en dat ben ik nu niet. Zwangerschapstest zondag was negatief. (wel met condoom gedaan maar je weet maar nooit)
2 weken geleden op maandag was als het goed is mijn eisprong. In tegenstelling tot andere maanden heb ik hem niet gevoeld.
Vorige week zaterdag ben ik op vakantie gegaan. Met t vliegtuig wat ik wel spannend vind.
Op die dag en zondag had ik ineens bloedverlies alsof ik ongesteld werd gevolgd door papperige (sorry ranzig) afscheiding. En jeuk. Ik heb wel in zee gezwommen, dat kan de boel ook verstoren.
Deze zaterdag weer terug thuis direct begonnen met canesten gyno en maandag een tablet ingebracht.
Geen jeuk meer nu en afscheiding is ook weer redelijk normaal.
Maaaar ik had maandag of dinsdag ongesteld moeten worden en dat ben ik nu niet. Zwangerschapstest zondag was negatief. (wel met condoom gedaan maar je weet maar nooit)
Been there, done that, got the T-shirt.
woensdag 19 juni 2013 om 20:15
Een van mijn vriendinnen heeft ook wel eens een schimmel infectie gehad en door de medicatie kwam haar menstruatie dus later. Ongeveer een maand om precies te zijn. Overigens heeft mijn vriendin niet zomaar iets gebruikt van de etos maar ze is er echt mee naar de huisarts gegaan, omdat het steeds een terug kerend feit was. ( Nu nog) Dus misschien ligt het er aan welke medicatie je krijgt en hoe je lichaam en je cyclus daarop reageert.
woensdag 19 juni 2013 om 20:41