Gezondheid alle pijlers

bloedverlies, schimmelinfectie en cyclus overhoop.

19-06-2013 19:36 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand me advies geven wat ik het beste kan doen?

2 weken geleden op maandag was als het goed is mijn eisprong. In tegenstelling tot andere maanden heb ik hem niet gevoeld.

Vorige week zaterdag ben ik op vakantie gegaan. Met t vliegtuig wat ik wel spannend vind.

Op die dag en zondag had ik ineens bloedverlies alsof ik ongesteld werd gevolgd door papperige (sorry ranzig) afscheiding. En jeuk. Ik heb wel in zee gezwommen, dat kan de boel ook verstoren.

Deze zaterdag weer terug thuis direct begonnen met canesten gyno en maandag een tablet ingebracht.

Geen jeuk meer nu en afscheiding is ook weer redelijk normaal.

Maaaar ik had maandag of dinsdag ongesteld moeten worden en dat ben ik nu niet. Zwangerschapstest zondag was negatief. (wel met condoom gedaan maar je weet maar nooit)
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik ben vanplan maandag naar de huisarts te bellen als ik dan nog niet ongesteld ben en ook dan opnieuw te testen.
Een van mijn vriendinnen heeft ook wel eens een schimmel infectie gehad en door de medicatie kwam haar menstruatie dus later. Ongeveer een maand om precies te zijn. Overigens heeft mijn vriendin niet zomaar iets gebruikt van de etos maar ze is er echt mee naar de huisarts gegaan, omdat het steeds een terug kerend feit was. ( Nu nog) Dus misschien ligt het er aan welke medicatie je krijgt en hoe je lichaam en je cyclus daarop reageert.
Van in zee zwemmen raakt je cyclus niet ontregeld hoor?

En waarom begonnen met canesten en een tablet inbrengen?

Je had verder toch geen klachten?
Ik had op zaterdag 1 dus bloedverlies en in de dagen daarna papperige afscheiding, jeuk en beginnende kloofjes. Daarom ben ik de canesten (zaterdag 2). Omdat de afscheiding vlokkerig bleef heb ik daarna nog een tablet gehaald (maandag)
Ik slik geen medicatie.
Niemand?
Yep, ga naar de dokter.....
Soa?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven