Bomen omzagen
zondag 17 januari 2016 om 23:45
Hallo!
Ik ben een jonge meid van 21 en heb bijna 5 jaar een relatie.
Mijn vriend klaagt steeds vaker over mijn gesnurk en dat ik bomen aan het omzagen ben...
Ik vind natuurlijk hartstikke vervelend dat hij hierdoor wakker word of niet in slaap komt.
Ik heb zelf last van astma, ben 4 maanden gestopt met roken. Doordat ik gestopt ben met roken dacht ik dit wordt wel minder, maar helaas is dit niet het geval...
Weet er iemand wat je der aan kan laten doen?
Ik ben een jonge meid van 21 en heb bijna 5 jaar een relatie.
Mijn vriend klaagt steeds vaker over mijn gesnurk en dat ik bomen aan het omzagen ben...
Ik vind natuurlijk hartstikke vervelend dat hij hierdoor wakker word of niet in slaap komt.
Ik heb zelf last van astma, ben 4 maanden gestopt met roken. Doordat ik gestopt ben met roken dacht ik dit wordt wel minder, maar helaas is dit niet het geval...
Weet er iemand wat je der aan kan laten doen?
maandag 18 januari 2016 om 05:00
Zorg voor voldoende frisse lucht en een goede slaaphouding...
Denk bij 'slaaphouding' vooral aan de stand van de nek/hals tijdens het slapen, de juiste hoogte en hardheid van het hoofdkussen kan daarbij een rol spelen.
Verder nog dit;
http://www.snurken.nl/snurken/hulpmidde ... nurken.php
En idd, vraag het anders je huisarts!
Denk bij 'slaaphouding' vooral aan de stand van de nek/hals tijdens het slapen, de juiste hoogte en hardheid van het hoofdkussen kan daarbij een rol spelen.
Verder nog dit;
http://www.snurken.nl/snurken/hulpmidde ... nurken.php
En idd, vraag het anders je huisarts!
maandag 18 januari 2016 om 07:19
Als je te zwaar bent wil afvallen ook nog wel eens helpen. En anders naar de huisarts het is nl niet alleen erg vervelend voor je partner maar wie weet ook niet gezond voor jou.
Mijn man snurkte ook,inderdaad veel na roken en drinken en nu hij wat afgevallen is is het ook minder geworden. Ik slaap wel altijd met oordoppen.
Mijn man snurkte ook,inderdaad veel na roken en drinken en nu hij wat afgevallen is is het ook minder geworden. Ik slaap wel altijd met oordoppen.
maandag 18 januari 2016 om 07:44
Mijn man zaagt complete oerwouden om, slaaphouding maakt niet uit. Heb een keer een decibelmeter dewownload op mijn phone en hij komt tot 75 decibel op een halve meter afstand! Als ik slaap hoor ik het niet, als ik nog in slaap moet vallen maak ik hem wakker... Huisarts lijkt me goed idee, en oordopjes voor vriendlief idd.
maandag 18 januari 2016 om 08:02
Neem een keer je gesnurk nachts op met een app. Voor ios zijn er iig genoeg apps te vinden die alleen opnemen als er daadwerkelijk geluid is (ik heb zelf wakeapp pro). Dan kan je de huisarts ook laten horen hoe erg het is, of dat je daarnaast misschien ook last hebt van slaapapneu of andere klachten die medische aandacht nodig hebben.