Gezondheid alle pijlers

Borsten krimpen

06-02-2012 20:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik in januari gestopt ben met de pil, houdt ik geen borsten meer over :( Ze lijken met de dag te krimpen.

Ik had een bescheiden B cup, wisselde van pil en toen werd het een C (tenminste, BH's werden te klein, whoehoe). Maar nu ben ik gestopt en blijft er niks van over... en de vorm ziet er al helemaal niet uit! Ik was er net zo trots op...

Herkenbaar?
Met de leeftijd worden het zakkende bowmlingballen.Ofwel heb je een te grote BH maak gepakt ofzo.

Neej hoor,weet het niet...
Dus je borsten werden groter door de pil en nu je gestopt bent met de pil worden ze weer kleiner? Lijkt mij heel logisch.
Ik kan nie wachten tot die van mij kleiner worden hahaha. Maar ja dan stop je met de pil, word je zwanger en worden ze weeeeeer groter....
Wat een ellende he.

Die van mij zijn na enorme omvang na zwangerschap en door afvallen echte theezakjes, in een cup gefrommeld nog wel goed voor C-cup, maar in bikini bijvoorbeeld moet ik echt uitkijken dat ze er niet uitgolven als ik ga zwemmen. Hopeloos!
@Roelfien: ik zoek geen verklaring, die heb ik wel. Vroeg mij of anderen het ook herkennen ;)

Aah, ik wil nu even niet aan bikini's denken! Ze zullen me nog aanzien voor surfplank! :O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven