Gezondheid alle pijlers

Buikgriep?

05-01-2015 11:16 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
thanks
anoniem_210443 wijzigde dit bericht op 23-01-2015 07:47
Reden: ...
% gewijzigd
never give up.
kan ja... er heerst veel griep nu. Wat ik in mijn omgeving hoor wel vaak maar 1 of 2 dagen.. lekker onder de wol en als t vd week niet over gaat even langs de huisarts

beterschap
quote:konijn-tje schreef op 05 januari 2015 @ 11:23:

kan ja... er heerst veel griep nu. Wat ik in mijn omgeving hoor wel vaak maar 1 of 2 dagen.. lekker onder de wol en als t vd week niet over gaat even langs de huisarts

beterschap Het is gewoon lastig om te voelen wat ik heb. Heb maar 1 x flink diarree gehad en ben nu gewoon leeg en misselijk van de honger dus ga even koffie drinken en wat eten heb namelijk ook spatische darm en ziekte van Acnes misschien zijn het gewoon me darmen. Maar bedankt iniedergeval haha
never give up.
Wat eten lijkt mij prima, maar de koffie zou ik even laten staan vandaag!
Koffie is sowieso niet zo prettig voor een spastische darm.
quote:fleur1988 schreef op 05 januari 2015 @ 12:21:

Wat eten lijkt mij prima, maar de koffie zou ik even laten staan vandaag!2 slokjes gehad meer voor het idee geen hoofdpijn te krijgen en het is 2 uur geleden en niks gebeurd
never give up.
quote:Lughnasadh schreef op 05 januari 2015 @ 12:27:

Koffie is sowieso niet zo prettig voor een spastische darm.Nee klopt verslaafd aangeraakt om elke morgen 1 kopje te drinken
never give up.
Dan zou ik dan kopje koffie inruilen voor een alternatief waar je darmen blijer van worden.
quote:Lughnasadh schreef op 05 januari 2015 @ 14:12:

Dan zou ik dan kopje koffie inruilen voor een alternatief waar je darmen blijer van worden.Ja klopt maar kan dit niet echt plaatsen continu misselijk en harde buik geen verstopping want dat herken ik wel. Ook nog last van zweten en me borstkast en rug gisteren nog bij de doktersdienst omdat ik meer dan 24 uur last had van harde hartkloppingen en last van me borstkast met steken bleek angst te zijn en een versneld hartslag en daarna nog meer klachten gekregen :(
never give up.
Niemand? :(
never give up.
quote:mnhsziggy schreef op 05 januari 2015 @ 17:47:

Niemand? :(Wat wil je weten??
quote:mnhsziggy schreef op 05 januari 2015 @ 17:47:

Niemand? :(Klinkt gewoon als een buikgriepje hoor, ik weet niet wat je nou verder nog meer wilt horen. En wat die hartkloppingen betreft: waarom vertrouw je niet op het oordeel van de dokter?
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 januari 2015 @ 18:09:

[...]

Klinkt gewoon als een buikgriepje hoor, ik weet niet wat je nou verder nog meer wilt horen. En wat die hartkloppingen betreft: waarom vertrouw je niet op het oordeel van de dokter?Ja maar kan gewoon eten en drinken maar continu misselijk. Ik vetrouw de dokter zeker wel hoor moest alleen langs komen omdat ze dachten aan hartritmestoornis maar hoef verder ook niet na de wc dus snap het buikgriep verhaal niet echt.
never give up.
quote:lilalinda schreef op 05 januari 2015 @ 17:55:

[...]

Wat wil je weten??Snap niet echt waar ik last van heb. Aangezien ik maar een keer vanacht naar de wc ben geweest continu misselijk ben maar verder niks gebeurd is eet en drink gewoon wel in kleine beetjes omdat ik bang ben.
never give up.
quote:mnhsziggy schreef op 05 januari 2015 @ 18:15:

[...]

Snap niet echt waar ik last van heb. Aangezien ik maar een keer vanacht naar de wc ben geweest continu misselijk ben maar verder niks gebeurd is eet en drink gewoon wel in kleine beetjes omdat ik bang ben.

Maar als ik nou zeg, dat je een appelflauwte hebt. Wordt het dan minder?

Je bebt gewoon wat kast van je ingewanden. Ff rustig aan doen met eten en drinken en het gaat vanzelf weer over. Lekker rvoeg naar bed vanavond, kan ook nooit kwaad
quote:lilalinda schreef op 05 januari 2015 @ 18:18:

[...]

Maar als ik nou zeg, dat je een appelflauwte hebt. Wordt het dan minder?

Je bebt gewoon wat kast van je ingewanden. Ff rustig aan doen met eten en drinken en het gaat vanzelf weer over. Lekker rvoeg naar bed vanavond, kan ook nooit kwaadNee hoor haha het vervelend gevoel blijft heb laaste tijd ook veel stress gehad en paniekaanvallen dus dacht misschien dat het daar aan ligt maar word gek van dat misselijke gevoel en door me overgeeffobie let ik echt wel op met eten en drinken hoor En vroeg naar bed komt zeker wel goed lig al de hele dag me rot te zweten op de bank haha heb ook verschrikkelijke last van me borstkast en hoop dat dit horror verhaal gewoon snel ophoudt :( Dankjewel voor je reactie
never give up.
Ik zou naar de dokter gaan ipv hier op een forum gaan rondvragen. Hoe kunnen wij nou weten wat je hebt. En als je al gegaan bent zou ik op t oordeel van de arts vertrouwen.
Waarschijnlijk loop je jezelf zo op te naaien dat je misselijk wordt en overal en nergens last van krijgt. Stress, paniekaanvallen, emetofobie, ideaal recept voor op hol slaande darmen en een maag die van streek is.
quote:mnhsziggy schreef op 05 januari 2015 @ 18:14:

[...]

Ja maar kan gewoon eten en drinken maar continu misselijk. Ik vetrouw de dokter zeker wel hoor moest alleen langs komen omdat ze dachten aan hartritmestoornis maar hoef verder ook niet na de wc dus snap het buikgriep verhaal niet echt.Je OP klinkt als zuivere buikgriep hoor, dus ik snap wel hoe ze daarbij komen. Maagpijn, misselijk, diarree, slapjes, hoeveel buikgriepsymptomen wil je nog hebben?
quote:konijn-tje schreef op 05 januari 2015 @ 18:45:

Ik zou naar de dokter gaan ipv hier op een forum gaan rondvragen. Hoe kunnen wij nou weten wat je hebt. En als je al gegaan bent zou ik op t oordeel van de arts vertrouwen.Ging morgen sowieso naar de dokter om congitieve therapie te vragen. Ik geloof de dokter echt wel maar heb wel vijf jaar met klachten rond gelopen en verschrikkelijk pijn en daar zijn ze nu eindelijk achter gekomen maar heb morgen toch een afspraak en zou gelijk over alles hebben.
never give up.
quote:Lughnasadh schreef op 05 januari 2015 @ 18:47:

Waarschijnlijk loop je jezelf zo op te naaien dat je misselijk wordt en overal en nergens last van krijgt. Stress, paniekaanvallen, emetofobie, ideaal recept voor op hol slaande darmen en een maag die van streek is.Dat kan dacht misschien een grote stress uiting maar normaal gaat het altijd vrij snel weg maar nu niet haha
never give up.
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 januari 2015 @ 18:51:

[...]

Je OP klinkt als zuivere buikgriep hoor, dus ik snap wel hoe ze daarbij komen. Maagpijn, misselijk, diarree, slapjes, hoeveel buikgriepsymptomen wil je nog hebben?Ik snap echt wat je bedoelt hoor ik dacht het zelf ook maar heb maar 1 x diarree gehad.. Naja meer vlaai achtig en heb verder geen klachten meer ook geen buikpijn alleen misselijk zweten last van de borstkas en heel moe dus twijfel er gewoon een beetje aan. Voel nu ook dat er wat lucht in me darmen zit.. Naja zal vanzelf wel weggaan ben benieuwd
never give up.
Ik vraag me af wat je wil horen.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
quote:koffieprut schreef op 05 januari 2015 @ 19:00:

Ik vraag me af wat je wil horen.Weet het ook niet.... Voel me gewoon zwaar bagger! Kan het niet plaatsen
never give up.
[quote][message=17406415,noline]mnhsziggy schreef op 05 januari 2015 @
never give up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven