Gezondheid alle pijlers

buikkrampen met diarree en overgeven

04-05-2012 12:51 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit vaak, te vaak. Als het nu enkel diarree of overgeven zou zijn, dan kan ik daar nog wel mee leven. Maar die vreselijke buikkrampen, die echt zoveel pijn doen dat ik niet weet hoe ik moet zitten of liggen. Vorige week had ik het weer, nu enkel overgeven, puur gal. Ik kon niks binnenhouden, zelfs geen water.

Ik heb nu de huisarts toch dringend verzocht dat ik verder wil, het lijkt me niet normaal.

Nu mag ik volgende week voor een bloedonderzoek, maar als hier nu niets uitkomt, is alles dan okee?

Of mag ik dan eisen netjes vragen om toch door te gaan?

Ja toch? Heeft iemand ervaring hiermee? Een vorige huisarts heeft ooit na wat voelen op mijn buik geconcludeerd dat ik een spastische darm heb. Maar het is nooit eens echt onderzocht. Zeur ik? Zit dit tussen mijn oren, of kan er echt iets zijn?
het was twee weken geleden de eerste keer van al die keren dat ik gal opgaf. En galstenen moeten ze toch ook kunnen zien op een echo?
En sammie, is er al iets uitgekomen bij de dokter?
Lactose intolerantie? Ik heb lactose intolerantie en colitis ulcerosa en de klachten kan ik wel plaatsen bij de lactose intolerantie maar niet bij colitis. Met name het overgeven, de opgeblazen buik etc. Heb je al eens een lactosevrij dieet gevolgd?
Je toch maar eens laten doorverwijzen naar een internist. Heb zelf lang last gehad van vage pijn klachten (steen op de maag en krampen), wisselende stoelgang, vermoeidheid en ellende en pas na een maagbloeding kwam de diagnose helicobacter pylori. Ik zeg hierbij niet dat jij het hebt, maar het zijn van die dingen die een gewone arts niet meteen kan beoordelen, in het ziekenhuis hebben ze hiervoor betere apparatuur.
Lieve mensen,

ik heb ook nare klachten gehad. Vooral erge buikkrampen en dan naar de wc tot ik helemaal leeg was. Naar de dokter geweest. Bloedtesten, poep onderzocht, echo van de gehele buik...niets behalve een iets vette lever. Ik dacht eerst ook aan PDS, maar wat blijkt.....

LACTOSE INTOLERANT

Drink en eet nu niets meer met welke vorm van dierlijke melk erin, zit bijvoorbeeld ook in fabrieksbrood...koekjes...cappuccino...

En ben nu al een week klachtenvrij!

Google het en misschien helpt het. 80% van de wereldbevolking heeft het...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven