Gezondheid alle pijlers

Buikpijn!

09-04-2013 18:20 14 berichten
Sinds kort kan ik niet meer zo goed tegen yoghurt. Achtergekomen op mijn werk, ik had Griekse yoghurt gehad als ontbijt en werd helemaal niet goed. Ben naar huis gegaan toen.

Nu heb ik vandaag een potje Turkse yoghurt met vijgen op. Helemaal niet meer bij stil gestaan dat ik daar dus niet tegen kan.

Nu verrek ik dus van de buikpijn. Naar de wc hoef ik niet en een flinke wind laten lukt ook niet. Is er nog een middeltje wat erg goed helpt tegen fikse buikpijn of heb ik pech en moet ik het uitzitten?
Lauwe cola zonder prik
En hoe zit het met de yoghurt van Nederlandse bodem?
Dat heb ik nog niet gehad, gewone Nederlandse yoghurt. Melk kan ik wel tegen en creme brulee ook. Dat is zo een beetje wat ik aan zuivel heb gehad de afgelopen weken.
Alle reacties Link kopieren
Rennies
Paracetamol?
Norit carbomix?
Rennies tegen buikpijn? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Die zijn toch voor je maag? Daar heb ik geen last van.

Paracetamol zal ik zo innemen. Had ik wel aan gedacht hoor maar ik had gehoopt dat er nog wat anders zou zijn.
Oma weet raad;

http://www.omaweetraad.co ... gezondheid&label=Buikpijn
Het liefst kruip ik in bed als ik buikpijn heb. Maar ja dat kan natuurlijk bijna nooit.thee werkt bij mij wel goed en inderdaad een finimalletje of andere pijnstiller werkt ook wel.
Rennie deflatine. Werkt bij mij als een speer bij erge buikpijn en opgeblazen gevoel ( wind moeten/willen laten maar niet kunnen).

Dan heb ik giga krampen, neem dit en met een kwartier/half uur is het over.

Is geel/oranje doosje.
Ik heb prikelbare darm syndrome en herken de klachten wat je schrijft na die yoghurt. Krijg ik als ik teveel zuivel binnen krijg. Dan neem ik dus die rennie deflatine.

Ik had de huisartsenpost gebeld toen en die adviseerden dat.

Ik dacht ook: huh rennie is toch voor je maag?
quote:BlauwTheekopje schreef op 09 april 2013 @ 19:20:

Ik heb prikelbare darm syndrome en herken de klachten wat je schrijft na die yoghurt. Krijg ik als ik teveel zuivel binnen krijg. Dan neem ik dus die rennie deflatine.

Ik had de huisartsenpost gebeld toen en die adviseerden dat.

Ik dacht ook: huh rennie is toch voor je maag?Thanks, die ga ik ook aanschaffen dan! Ik heb ook PDS en al heel veel pijnstillers geprobeerd maar niets werkt, huisarts zegt dat er geen andere middelen meer zijn... maar deze heb ik nog helemaal niet geprobeerd!
Ja, sorry, ik bedoelde de rennie deflatine.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven