Gezondheid alle pijlers

Buikpijn!

11-04-2013 02:42 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n buikpijn! Ter hoogte van mijn maag. Help. er heerst toch geen buikvliesontsteking ofzo?
Heb je wel genoeg gedronken vandaag? Zo niet: daar krijg je ook stekende pojn in je maag van. Begin eens met twee grote volle flaxen water drinken en kijk of het vermindert.
Buikvliesontsteking??Waarom niet gewoon een buikgriepje?(wat wel schijnt te heersen overigens)
Buikvliesontsteking?

Hoe kom je daar nou weer bij?

Gewoon een grieppie

Enne...een buivliesontsteking is niet besmettelijk hoor, dus heersen doet het sowieso niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ff lekker poepen
Buikvliesontsteking? In je maag?

Denk t niet.

Ik heb t gehad, en dan kan je niet zitten typen hoor. Dan lig je in t zh.

Je bedoeld buikgriep denk ik. Dat heerst ja.
Buikvliesontsteking heerst? Vreemd virus dan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Buikvliesontsteking is levensgevaarlijk en je kan eraan overlijden. Ik denk dat je het één en ander met elkaar verward.
quote:missy_Acy schreef op 11 april 2013 @ 07:52:

Je bedoeld buikgriep denk ik. Dat heerst ja.

Ik vind dat altijd zo'n grappige opmerking. Er forummen hier mensen uit NL en Vlaanderen. Daarnaast zitten er nog een heleboel forummers verspreid over de hele wereld. Er wordt vaak gezegd in topics als deze: 'ja het heerst.' Ik maak mezelf er ook wel eens schuldig aan hoor. Maar als iets heerst in Groningen, dan betekent dat niet dat de rest van het land er ook last van heeft.

Hier heerst buikgriep niet. Gelukkig maar, het heeft hier wel geheerst een aantal weken terug.
Hier heerst wel buikgriep (Randstad). Ik heb het sinds gisteren: misselijk, buikpijn, diarree, vol gevoel.

Beterschap!
kan ook door stress komen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Dat is waar, GC.

Denk daar eigenlijk nooit zo over na.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven