Gezondheid alle pijlers

bult op m'n hoofd verzachten

16-09-2012 21:33 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
De onhandige ik in mij heeft gisteren haar hoofd flink gestoten tegen de deur van de auto.. Flinke bult erop, dat is nu wel minder geworden. Maar 't doet nog hartstikke pijn.

Is er een huis tuin en keukenmiddeltje om die bult-pijn te verzachten? En zou een ibuprofen helpen, aangezien dat toch ontstekingsremmend is?
Arniflor in huis halen voor de volgende keer....

En bij veel pijn helpt ibuprofen prima hoor, dat is naast ontstekingsremmend ook koortsverlagend en pijnstillend.
Neem een paar paracetamol, dan ebt de pijn wel weg.

Beterschap.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
En vannacht misschien op 2 kussens slapen?
Boter op de bult, helpt tegen zwelling dus vast ook beetje minder pijn.
Ja echt een zwelling is het niet meer. Gisterenavond was het echt een soort golfbal boven m'n wenkbrauw, nu is het een soort flinke muggenbult zeg maar.. Maar als ibuprofen gewoon zou moeten helpen, ga ik dat maar eens proberen! Dankjewel!
als het nog warm voelt, koelen, Arnica helpt voor zwelling en idd als je hoofdpijn hebt ibuprofen/paracetamol.
Auwwwww, sterkte ermee.
Ja en?
quote:Springchicken schreef op 16 september 2012 @ 21:50:

Boter op de bult, helpt tegen zwelling dus vast ook beetje minder pijn.haha, dan heeft TO dus boter op haar hoofd
Icepack tegenaan houden, ookal is de zwelling afgenomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven