Ik heb normaliter best een gave huid maar mijn decollete zit altijd onder de bultjes, puistjes, met name in de zomer onder invloed van de zon. Het maakt niet uit of ik het goed insmeer of juist niet insmeer... ziet er erg lelijk en ongezond uit. Wat kan ik hier aan doen?
Ik heb wel eens gehoord dat meer Googelen kan helpen tegen dit soort uitslag!
Nee, zonder gekheid: Google eens op zonneallergie, zo klinkt het wel!
Anoniem_656afa06231f5
maandag 5 mei 2008 om 17:26
Ik heb daar ook last van, niet alleen op mijn decollete, maar ook op mijn hoofd, armen, etc. Als ik me insmeer met Ultrasun (gewoon bij de drogist verkrijgbaar) dan heb ik er geen last van. Superspul. Alleen jammer dat ik ieder jaar eerst een tijdje denk dat het deze keer wel mee zal gaan vallen.....
Het is trouwens wel zo dat mijn huid vooral in het voorjaar opspeelt, als ik eenmaal gewend ben aan het zonnetje (en niet meer blauwwit ben) dan krijg ik geen warmtebultjes meer.
Dat klinkt als zonne-allergie en daar helpt alleen een goede zonnebrandcreme met hoge factor tegen.
Off-topic: ga je deze keer wél reageren op mensen of blijf je alleen topics openen? Ik ken nog wel wat topics van jou waar nog een reactie van je gevraagd wordt namelijk
ultrasun en urtizon: ga ik achteraan! Ik heb er de hele zomer last van. Ik vind het alleen zo gek dat ik het enkel op mijn hals/decollete heb en de hele zomer. Is het dan wel een zonne-allergie? wordt wel altijd erg snel diepbruin.
keutel, hoeveel onnozele topics ga je nog openen meid???? mensen die serieus op je reageren krijgen niet eens een antwoord van je terug in een aantal gevallen omdat je te druk bent met het openen van weer een nieuw topic
Dat klinkt als zonne-allergie en daar helpt alleen een goede zonnebrandcreme met hoge factor tegen.
Off-topic: ga je deze keer wél reageren op mensen of blijf je alleen topics openen? Ik ken nog wel wat topics van jou waar nog een reactie van je gevraagd wordt namelijk [/quote]
Ik reageer enkel nog op serieuze on-topic reacties! Aan dit soort onzin ga ik mijn tijd niet meer verdoen! Daaaag!Dat is niet waar want op serieuze reacties reageer je ook niet. Bij serieuze reacties kan er niet eens een bedankje van af.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.