Gezondheid alle pijlers

chemtrails

18-08-2012 11:19 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alhoewel het onderwerp in april al werd gepubliceerd, wil ik het nogmaals onder de aandacht brengen, omdat het sprayen op dit moment écht continue aan de gang is!

Voor een ieder die deze dagen naar het strand gaat: als je tóch op je rug ligt, kun je gelijk naar boven kijken en zien hoe we met z'n allen worden vergiftigd! Erger nog: Het is een bewezen, gedocumenteerd en door regeringen bevestigd feit!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-08-2012 12:32
Reden: * petitie/oproep verwijderd
% gewijzigd
Waar bewezen? Waar gedocumenteerd? Welk onderwerp werd in april gepubliceerd? Wat wordt er gesprayd?

Ohh zo veel vragen...
Door wie wordt er gesprayd? Hoe zit het met de thermiek? Sprayt elke regering iets anders? Hoe weten ze dan dat het goed terecht komt?
Idd, bronnen willen we, insight, bronnen!

* alupapier pakt en hoedje vouwt *

*pakt aluhoedje en popcorn en gaat er eens even lekker voor zitten*
Kun je ook lekkere geurtjes aanvragen om te sprayen? Kan dat ook op die website? En als ze toch daarboven zitten, waarom hadden we dan zo'n bewolkte zomer? Kunnen ze net als in China toch ook wat aan die wolken doen? Zien we die trails ook beter...
Ben nieuw op dit forum, dus hoop dat het lukt (de reactie).

Als je naar de website gaat: 'Stop Chemtrails Nu' wordt alles heel begrijpelijk uitgelegd. WAT, HOE en WAAROM! Peter VerEecke is een oud burgemeester uit België, dus niet de lokale dorpsgek. Google, zodat je zelf kunt zien Wie je hierover wilt inlichten en Waarom! Bedankt vast!
Spraytan?
Nee, insight, zo makkelijk kom je er niet vanaf. Leg eens uit, in je eigen woorden, want ik spreek geen Belgisch, wat is er aan de hand?
quote:feeks schreef op 18 augustus 2012 @ 11:29:

Spraytan?Oh I like! Kan nog wel wat kleur gebruiken!
Deze is gisteren op het "Wetenschap is geweldig" topic gepost door Tyche, maar ik vond hem hier toch ook goed passen.

Rainbow sprinkler conspiracy
quote:insight schreef op zaterdag 18 augustus 2012 11:28 Ben nieuw op dit forum, dus hoop dat het lukt (de reactie).

Als je naar de website gaat: 'Stop Chemtrails Nu' wordt alles heel begrijpelijk uitgelegd. WAT, HOE en WAAROM! Peter VerEecke is een oud burgemeester uit België, dus niet de lokale dorpsgek. Google, zodat je zelf kunt zien Wie je hierover wilt inlichten en Waarom! Bedankt vast! Dus wij gaan nu die site opzoeken omdat jij zegt dat we dat moeten doen? Dan blijven we bezig..
quote:bijenrompje schreef op 18 augustus 2012 @ 11:31:

[...]

Dus wij gaan nu die site opzoeken omdat jij zegt dat we dat moeten doen? Dan blijven we bezig..Hier, ik zal helpen door een goede link te posten:

http://en.wikipedia.org/wiki/Chemtrail_ ... acy_theory
quote:bijenrompje, 6 minuten geleden

*pakt aluhoedje en popcorn en gaat er eens even lekker voor zitten*Lekker warm.
quote:nephthys schreef op 18 augustus 2012 @ 11:31:

Deze is gisteren op het "Wetenschap is geweldig" topic gepost door Tyche, maar ik vond hem hier toch ook goed passen.

Rainbow sprinkler conspiracy

Leuk! "what is oozing out of our ground?"

Ehm... Natuurkunde maybe?
Dat iemand burgemeester is geweest, betekent niet dat hij ook niet de dorpsgek kan zijn
.
Als tolk voor de Petrochemische industrie reis ik door heel Europa. Ook spreek ik daarbij met mensen van het DCMR en de equivalenten in het buitenland. Maar dat aluhoedje hoedje vind ik leuk en houden we erin o.k.? Misschien kunnen we er een modetrend van maken? Zit ik helemaal eerste klas op Viva met m'n moeilijke onderwerp!
Aanhangers van de chemtrailtheorie zien een duidelijk onderscheid tussen 'echte' contrails, die snel zouden verdwijnen, en 'chemtrails' die veel langer zouden blijven hangen, waarbij die chemtrails dan een systematisch raster zouden vormen. In werkelijkheid is de tijd dat een condensspoor blijft hangen sterk afhankelijk van de weersomstandigheden en de hoogte waarop wordt gevlogen en kunnen gewone contrails ook uitgroeien tot cirrusachtige wolken die uren blijven hangen.

Bron: Wikipedia

Tja, ik denk dit, jij hangt de complottheorie aan. Chemtrails zijn niet te bewijzen, staat er verder nog te lezen, maar dat is ongetwijfeld onderdeel van de complottheorie.
quote:insight schreef op 18 augustus 2012 @ 11:38:

Als tolk voor de Petrochemische industrie reis ik door heel Europa. Ook spreek ik daarbij met mensen van het DCMR en de equivalenten in het buitenland. Maar dat aluhoedje hoedje vind ik leuk en houden we erin o.k.? Misschien kunnen we er een modetrend van maken? Zit ik helemaal eerste klas op Viva met m'n moeilijke onderwerp!Oh leuk, wie heb je gesproken bij DCMR? Ik ken er ook een aantal. Leuk onderwerp voor feestjes enzo.
quote:insight schreef op 18 augustus 2012 @ 11:38:

Als tolk voor de Petrochemische industrie reis ik door heel Europa. Ook spreek ik daarbij met mensen van het DCMR en de equivalenten in het buitenland. Maar dat aluhoedje hoedje vind ik leuk en houden we erin o.k.? Misschien kunnen we er een modetrend van maken? Zit ik helemaal eerste klas op Viva met m'n moeilijke onderwerp!

Er zijn trouwens niet zo veel equivalenten van DCMR in het buitenland heb ik van DCMR mensen gehoord.

En ook grappig, ik ken de petrochemische industrie van zeer dichtbij. We hebben het tijdens de lunch nog nooit over chemtrails gehad, laat staan tijdens werkgerelateerde zaken.
Als de Illuminati echt achter de chemtrails zouden zitten, zouden ze zich dan laten tegenhouden door een petitie? Open je ogen! De petitie is waarschijnlijk een snood plan van de Illuminati om de sheeple bezig te houden terwijl zij rustig doorgaan met het spuiten van chemtrails...
Misschien. Maar niet geschoten altijd mis.

Daarbij, door massale inzet hebben we in Nederland wél een verbod voor het dragen van bont voor elkaar gekregen.......onder andere!

Capricorn: als je de Petrochemie van nabij kent, is je opmerking niet alleen dom, maar hoef je ook niet meer te Googelen. Dan ben je helemaal bekend met het onderwerp. Wat niet wil zeggen dat je het ermee eens hoeft te zijn natuurlijk!
quote:insight schreef op zaterdag 18 augustus 2012 11:38 Als tolk voor de Petrochemische industrie reis ik door heel Europa. Ook spreek ik daarbij met mensen van het DCMR en de equivalenten in het buitenland. Maar dat aluhoedje hoedje vind ik leuk en houden we erin o.k.? Misschien kunnen we er een modetrend van maken? Zit ik helemaal eerste klas op Viva met m'n moeilijke onderwerp!Ja want als je werkzaam bent in de petrochemische industrie ben je natuurlijk expert op het gebied van chemtrails. Ga toch fietsen.
quote:insight schreef op zaterdag 18 augustus 2012 11:53 Misschien. Maar niet geschoten altijd mis.

Daarbij, door massale inzet hebben we in Nederland wél een verbod voor het dragen van bont voor elkaar gekregen.......onder andere!

Capricorn: als je de Petrochemie van nabij kent, is je opmerking niet alleen dom, maar hoef je ook niet meer te Googelen. Dan ben je helemaal bekend met het onderwerp. Wat niet wil zeggen dat je het ermee eens hoeft te zijn natuurlijk! Je argumenten zijn nogal.. Uhm.. Hoe zeg ik dit tactvol.. Onzinnig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven