Chilly................ omfg.
maandag 22 augustus 2011 om 18:15
maandag 22 augustus 2011 om 19:26
Ik heb die doekjes ook weleens gebruikt (na een opmerking van een ex over mijn, ehm, geur) maar die vond ik nog raarder. Ik rook naar niks ? (mijn doos dus) Nee dank je, 't ruikt nu eenmaal zoals het ruikt. Maar die chilly gel was wel een leuke poging om het wassen gezelliger en wellicht erotischer te maken
maandag 22 augustus 2011 om 19:36
quote:Mlle_j schreef op 22 augustus 2011 @ 19:32:
Maarrr vooral de aanprijzing 'voor tijdens het uitgaan'. Ik wéét niet hoor, dat is toch gewoon raar? Alsof je in de kroeg/aan de hos constant een doekje nodig hebt voor het geval er iets zou gaan ruiken ofzo. Hebben die mensen geen douche thuis?Tenzij je er een gewoonte van maakt een vluggertje te doen op het toilet van de kroeg snap ik het ook niet nee.
Maarrr vooral de aanprijzing 'voor tijdens het uitgaan'. Ik wéét niet hoor, dat is toch gewoon raar? Alsof je in de kroeg/aan de hos constant een doekje nodig hebt voor het geval er iets zou gaan ruiken ofzo. Hebben die mensen geen douche thuis?Tenzij je er een gewoonte van maakt een vluggertje te doen op het toilet van de kroeg snap ik het ook niet nee.
maandag 22 augustus 2011 om 19:49
quote:Mlle_j schreef op 22 augustus 2011 @ 19:48:
Ik vind deze reactie érg merkwaardig:
Quintus Vermeulen, 37 jaar
Echt steeds meer vrouwen ontdekken het heb ik de laatste paar maanden ontdekt. Keiharde ontwikkeling op de rechte weg. Bedankt.
12 Juli
Ik bedoel: quintus is duidelijk op chilly ontdekkingstoer, brrr
Quintus de kruizenruiker.
Lid van een nieuwe ridderorde.
Echt steeds meer vrouwen ontdekken het heb ik de laatste paar maanden ontdekt. Keiharde ontwikkeling op de rechte weg. Bedankt.
12 Juli
Ik bedoel: quintus is duidelijk op chilly ontdekkingstoer, brrr
Quintus de kruizenruiker.
Lid van een nieuwe ridderorde.
maandag 22 augustus 2011 om 19:50
quote:Mlle_j schreef op 22 augustus 2011 @ 19:48:
12 JuliQuintus checkt voor hij 'm erin steekt of zijn scharrel wel pepermuntfris is tussen alle lipjes? Bizar.
12 JuliQuintus checkt voor hij 'm erin steekt of zijn scharrel wel pepermuntfris is tussen alle lipjes? Bizar.
maandag 22 augustus 2011 om 19:55
ik heb er helaas ervaring mee, met de doekjes dan, ik dacht laat ik weer eens wat anders proberen als lactacyd....alles stond in de fik, ik dacht dat ik een allergische reactie kreeg...maar dat is dus normaal.. en de geur? een combinatie van een goedkoop vies mannen luchtje en een nieuw auto interieur, ik heb het zo de prullenbak in gemikt wat een troep!