Gezondheid alle pijlers

Chilly................ omfg.

22-08-2011 18:15 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Serieus, hoe IRRITANT

Wat een dramatische naam en reclame. Zijn er vrouwen die dit product gebruiken? Kan het me namelijk oprecht niet voorstellen.. (het is niet eens goed voor hetgeen ze beweren..).

Bah. Wordt er chagrijnig en verdrietig van
toch kunnen zulke doekjes in je overlevingstasje wel eens van pas komen. Ik koop alleen gewoon kruitvat eigenmerk. Stuk goedkoper en zeker geen menthol
Hoezo kan dat van pas komen? Dan kun je nog beter parfumvrije babydoekjes gebruiken denk ik.
Nou als ik ooit in de situatie terecht kom dat ik moet overleven, dan mag ik toch hopen dat ik op dat moment geen vaginadoekjes hoef te gebruiken als eerste redmiddel
Oh voordeel: Met Chilly doekjes kun je meteen je tanden poetsen in geval van nood?
Ik heb die doekjes ook weleens gebruikt (na een opmerking van een ex over mijn, ehm, geur) maar die vond ik nog raarder. Ik rook naar niks ? (mijn doos dus) Nee dank je, 't ruikt nu eenmaal zoals het ruikt. Maar die chilly gel was wel een leuke poging om het wassen gezelliger en wellicht erotischer te maken
Of die vrij veilig reclame, zoooo tragisch!

De dude zegt gewoon ik ga niet zonder hoesje in jou poesje..WTF!!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:elastiekje schreef op 22 augustus 2011 @ 19:26:

Oh voordeel: Met Chilly doekjes kun je meteen je tanden poetsen in geval van nood?
Maarrr vooral de aanprijzing 'voor tijdens het uitgaan'. Ik wéét niet hoor, dat is toch gewoon raar? Alsof je in de kroeg/aan de hos constant een doekje nodig hebt voor het geval er iets zou gaan ruiken ofzo. Hebben die mensen geen douche thuis?
Jeee, lees net even de ervaringen op die site over de menthol-variant. Echt veeeeel negatieve reacties! Staat ook leuk op je site...

Brrrr, eng product.
Die reclame is echt vre-se-lijk ja
quote:Mlle_j schreef op 22 augustus 2011 @ 19:32:

Maarrr vooral de aanprijzing 'voor tijdens het uitgaan'. Ik wéét niet hoor, dat is toch gewoon raar? Alsof je in de kroeg/aan de hos constant een doekje nodig hebt voor het geval er iets zou gaan ruiken ofzo. Hebben die mensen geen douche thuis?Tenzij je er een gewoonte van maakt een vluggertje te doen op het toilet van de kroeg snap ik het ook niet nee.
Maar alles gekheid op een stokje. Menthol kan er wel voor zorgen dat je slijmvliezen uitdrogen en daar kan je weer hele nare (schimmel)infecties van krijgen. Ik vind het al met al een zeer onverantwoord product.
oh lord, er staat een reactie op van iemand die zegt dat ze het een fijn product vindt en het nu overal voor gebruikt

Trekt ze er thee van?
En die groene kan 'hij ' ook gebruiken. Mijn god. Menthol op je eikel, nee daar word je vrolijk van
Oh gelukkig, ik ben niet de enige die spontaan in een schuimbekkende feministe veranderd wanneer deze reclame voorbij komt!

Wat een náám ook...
Gebruik het gewoon als babydoekjes joh. Gezichtje mee poetsen armpjes en zo hup daar beneden langs.

Ruikt je hele baby naar tandpasta.
Ik vind deze reactie érg merkwaardig:

Quintus Vermeulen, 37 jaar

Echt steeds meer vrouwen ontdekken het heb ik de laatste paar maanden ontdekt. Keiharde ontwikkeling op de rechte weg. Bedankt.

12 Juli

Ik bedoel: quintus is duidelijk op chilly ontdekkingstoer, brrr
Ik heb één keer tijdens het tandenpoetsen in de douche per ongeluk tandpasta laten vallen op mijn vriend zijn piemel (samen douchen), hahaha hij strompelde met knikkende knietjes de douche uit
quote:Mlle_j schreef op 22 augustus 2011 @ 19:48:

Echt steeds meer vrouwen ontdekken het heb ik de laatste paar maanden ontdekt. Keiharde ontwikkeling op de rechte weg. Bedankt.

12 Juli

Ik bedoel: quintus is duidelijk op chilly ontdekkingstoer, brrr

Quintus de kruizenruiker.

Lid van een nieuwe ridderorde.
quote:winky1978 schreef op 22 augustus 2011 @ 19:17:

Een paar weken geleden zag ik de reclame voor Chilly.

En gelijk er achteraan kwam er reclame voor de Chili-wrap van McDonalds.

Geen fijne associatie... Hahaha!
quote:Mlle_j schreef op 22 augustus 2011 @ 19:48:

12 JuliQuintus checkt voor hij 'm erin steekt of zijn scharrel wel pepermuntfris is tussen alle lipjes? Bizar.
Ach tegenwoordig heb je toch ook al orale seks spray? Ruikt je doos ineens naar bounty of een pot jam..

Bah, ik zou daar misselijker van worden dan een normale geur! (Wel na het douchen dan )
Die reclames zijn vreselijk, net als dat maandverband met een vleugje kamille, yuck.

Ik koop die troep dus niet.
ik heb er helaas ervaring mee, met de doekjes dan, ik dacht laat ik weer eens wat anders proberen als lactacyd....alles stond in de fik, ik dacht dat ik een allergische reactie kreeg...maar dat is dus normaal.. en de geur? een combinatie van een goedkoop vies mannen luchtje en een nieuw auto interieur, ik heb het zo de prullenbak in gemikt wat een troep!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven