Gezondheid alle pijlers

Chilly................ omfg.

22-08-2011 18:15 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Serieus, hoe IRRITANT

Wat een dramatische naam en reclame. Zijn er vrouwen die dit product gebruiken? Kan het me namelijk oprecht niet voorstellen.. (het is niet eens goed voor hetgeen ze beweren..).

Bah. Wordt er chagrijnig en verdrietig van
quote:floreat schreef op 22 augustus 2011 @ 19:55:

ik heb er helaas ervaring mee, met de doekjes dan, ik dacht laat ik weer eens wat anders proberen als lactacyd....alles stond in de fik, ik dacht dat ik een allergische reactie kreeg...maar dat is dus normaal.. en de geur? een combinatie van een goedkoop vies mannen luchtje en een nieuw auto interieur, ik heb het zo de prullenbak in gemikt wat een troep!
Ik denk dat gewoon water genoeg is eigenlijk.

Ik ga iig niet nog eens lactacyd proberen, nee bedankt, ik pas.
Wel aantrekkelijk voor het heerschap, ruikt je doos naar een nieuwe auto
Deze is ook mal:

EB, 49 jaar

Ook bij mij werkt het prima. Zelfs mijn man was aangenaam verrast en vond Chilly een geweldig product. Ik ben veel zekerder geworden, ook op mijn werk. Fijn spul

08 Juli

Op je werk? Wat voor werk dan?
Ik zie zijn versnellingspook al aankomen
quote:elastiekje schreef op 22 augustus 2011 @ 18:26:

Chilly doet me denken aan dat hondje van die vreselijke Kimberley uit Echte Gooise Meisjes.

Mijn Chilly?? Omg idd Ja! En hoe ze het uitspreken. Tsjielllie. Brrr. Ook al zou het werken koop ik het niet vanwege die vreselijke reclame.
Lisa gaat kapot van onder?! En mevrouw chilly blaat heel veel maar zegt toch weinig?!

Lisa, 18 jaar

Heb nu al 3 dagen pijn aan mijn vagina en heb ook wat schimmels, echt niet fijn, niet kopen!!!

beste Lisa,

Wij vinden het heel vervelend dat je een minder prettige ervaring hebt gehad met de Chilly Gel. Graag geven we je een korte uitleg. De Chilly Gel is niet in staat een schimmelinfectie te veroorzaken, wat wel kan is dat je allergisch hebt gereageerd op een van de bestanddelen, waarschijnlijk de menthol. Een allergische reactie is altijd een persoonlijke reactie op een ingredient, iets dat met name bij cosmetische producten voor kan komen. Mocht je meer willen weten neem dan contact met ons op via 'contact' op de site of bel naar het gratis nummer 0800-0234566.

Met vriendelijke groet

Chilly Consumentenservice
Als je zo uit je doos stinkt dat je dat met mentoldoekjes moet verbloemen, lijkt me toch dat een bezoekje aan een arts geen overbodige luxe is.

En onzeker op je werk over je stinkende kut? Bestaan zulke mensen?
Elke vrouw is wel eens onzeker over nare geurtjes die wegkomen uit de intieme zone. Het idee dat iedereen je kon ruiken, maakt dat allemaal nog eens wat erger. Maar dit alles verandere toen ik Chilly gel intieme wasemulsie gebruikte, mijn onzeker gevoel verdween gelijk na gebruik. Je voelt je met de wasemulsie gelijk fris en schoon. Tijdens gebruik, krijg je meteen een tintelend en fris gevoel, het tintelende gevoel verdwijnt na een paar minuten, maar je frisheid en je zelfvertrouwen blijft de gehele dag aanwezig. Ik merkte dat ik daardoor nooit meer onzeker hoef te voelen als ik het elke dag gebruik.

Ehm ok.
Niet hele topic gelezen maar zag de titel en dacht ik moet even reageren:

Zag de reclame gister en gierde het uit toen ik het zag. Zegt mijn vriend doodleuk: wat een rare naam voor pepermunt!!!

(hij hoorde menthol en 'meeneemverpakking' in een zin...)
En ik dacht nog wel dat 'gewoon regelmatig douchen' voldoende zou zijn tegen die nare geurtjes... Niet dus... Domme, domme ik...
quote:kaetje schreef op 22 augustus 2011 @ 19:13:

Deze reclame grenst aan die van Zalando. Ik ga nooit (NOOIT) schoenen kopen bij Zalando omdat ze zulke vreselijke reclames maken en ik ga ook nooit (NOOIT) menthol in mijn intieme zone smeren.Haha herkenbaar! Ik heb ook nog nooit op hun (zalando) site willen kijken, omdat ik die reclames niet kan uitstaan! Ik krijg er negatieve kippenvel van, brrrrr... Inderdaad, deze chilly reclame komt een end in de buurt van dat soort kippenvel!
Vandaar de naam.. chilly.. koud.. kippenvel
quote:_yellowlove_ schreef op 22 augustus 2011 @ 20:08:

Elke vrouw is wel eens onzeker over nare geurtjes die wegkomen uit de intieme zone. Het idee dat iedereen je kon ruiken, maakt dat allemaal nog eens wat erger. Maar dit alles verandere toen ik Chilly gel intieme wasemulsie gebruikte, mijn onzeker gevoel verdween gelijk na gebruik. Je voelt je met de wasemulsie gelijk fris en schoon. Tijdens gebruik, krijg je meteen een tintelend en fris gevoel, het tintelende gevoel verdwijnt na een paar minuten, maar je frisheid en je zelfvertrouwen blijft de gehele dag aanwezig. Ik merkte dat ik daardoor nooit meer onzeker hoef te voelen als ik het elke dag gebruik.

Ehm ok.Eem tintelende gevoel en zelfvertrouwen?? Ik neem aan dat ze is klaargekomen.
Ik lig helemaal in een deuk door jullie commentaren, geweldig!

De reclame van Chilly is tenenkrommend... de eerste keer dacht ik dat het het niet goed had begrepen maar helaas was dat dus niet het geval. Welke wezenloos verzint dit, en wat is er mis met hen die de naam van dit wanproduct hebben verzonnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven