Gezondheid alle pijlers

Commerciële tandarts???

05-12-2013 14:38 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren een afspraak bij een tandarts, waar ik nog niet eerder geweest was. Online alles ingevuld en een controle en gebitsreiniging ingevuld voor een afspraak.

Toen ik binnen kwam, moest ik was formulieren invullen en daarna wilde de receptioniste me meenemen om foto's te maken.

Ik zei: "Eeeeeeh, daar heb ik geen afspraak voor gemaakt?

Bovendien zijn er begin dit jaar nog foto's gemaakt door mijn vorige tandarts dus lijkt me niet nodig".

Toen kreeg ik te horen dat zonder foto's te maken, de tandarts niet in mijn mond mag kijken... Want als ik de deur uit zou stappen en ik zou flauw vallen (??) of een kaakontsteking krijgen die niet zichtbaar is, dan zou de tandarts aansprakelijk zijn..

Ik ben dus weer vertrokken, aangezien het maken van foto's zo'n 130 euro zou gaan kosten.

Ik ben vaker bij andere tandartsen geweest maar heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt.. Is er zoveel veranderd op dit gebied of is dit een truc geweest om meer geld te verdienen?
Inderdaad Winkelfanaat. En ik had dus echt net de rekening á ¤70,- al ontvangen van de tandarts. De blikken van de assistentes over en weer waren niet zo aardig toen ik zei dat ik geen foto's wilde laten maken. Eerst probeerden ze het nog met 'ja maar we willen zien of de ontsteking is gegroeid'. Toen ik aangaf dat die kan me klein leek omdat ik geen last meer had na een AB kuur hoefde het dus opeens niet meer.
quote:Nemesis. schreef op 05 december 2013 @ 23:56: