Gezondheid alle pijlers

Contactlenzen

01-02-2014 13:31 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er dragers van harde contactlezen op het forum?
Ja volgens mij wel, ben alleen even haar naam kwijt.
Ja, ik draag met vlagen harde contactlenzen. Ik wissel af met mijn bril.
Ja ik, harde zuurstof doorlatende.
Hoezo?
Mijn zoontje draagt zachte lenzen en houdt zijn spreekbeurt over contactlenzen. Ik heb inmiddels al zijn maandlenzen bewaard zodat hij die kan laten zien/voelen. Ik ben alleen nog op zoek naar harde lenzen die hij kan laten zien/voelen. In mijn familie en kennissen kring zijn alleen dragers van zachte lenzen. Ik hoop dat als er een drager is van harde lenzen, die toevallig binnenkort aan nieuwe lenzen toe is, deze de lenzen (tegen een vergoeding) wil doneren.
Wat leuk, misschien kan je zoon dat aan zijn eigen opticien vragen?
Wat een leuk idee. Ga eens langs de opticien, waarschijnlijk heeft hij wel proefpakketjes ofzo die je zoon mee mag nemen. Ik heb wel harde lenzen maar ben helaas nog niet toe aan nieuwe, anders had ik ze je wel willen doneren.
Ja ben een drager van harde lenzen. Binnenkort ook toe aan nieuwe, dat kan alleen nog wel een paar weken duren.

Wanneer heeft je zoontje ze nodig?
Misschien kan hij ook iets over nachtlenzen vertellen? Daar zou ik zelf ook wel benieuwd naar zijn

schijnt dat je die 's nachts in kunt doen en dan overdag niets aan hulpmiddelen (lenzen/bril) nodig hebt om goed te kunnen zien. Raar maar -naar het schijnt- waar.
Hij heeft ze half maart nodig. Klopt inderdaad van de nachtlenzen. Die corrigeren je oog in de nacht zodat je overdag scherp ziet. Het zorgt ervoor dat de voorkant van het hoornvlies iets platter wordt. Ik heb al diverse opticiens en online optiek winkels berichtjes gestuurd, maar helaas.
Ik heb hier nog oude liggen. Ik heb inmiddels nieuwe. Deze mag hij wel hebben hoor.
Zie dat er ook al topics over zijn uit 2009

Misschien kan hij wazige filmpjes laten zien om mensen die goed kunnen zien te laten ervaren hoe het is om niet scherp te kunnen zien?

Verder geen bijdrage.. zelf geen drager van harde lenzen
quote:Tuorrebout schreef op 01 februari 2014 @ 14:52:

Ik heb hier nog oude liggen. Ik heb inmiddels nieuwe. Deze mag hij wel hebben hoor.Ik ben nog niet heel handig op het forum. Zou jij mij een prive bericht kunnen sturen. Dan kunnen we eea afstemmen. Zou super zijn!
Wat je/je zoontje ook kan doen is contact opnemen met een fabrikant, bijvoorbeeld NKL. Die kunnen misschien helpen, ook aan ander ondersteunend materiaal voor de spreekbeurt!
If nothing goes right... Go left.
Hoe oud is je zoontje Fiks78?
ik heb je een bericht gestuurd.
Ik heb inderdaad al een aantal fabrikanten en opticiens gevraagd of wij nog andere informatie kunnen krijgen. Dus even afwachten. Hij is 9 jaar Gravinnetje.
quote:Tuorrebout schreef op 01 februari 2014 @ 17:33:

ik heb je een bericht gestuurd.

Ik heb geen berichtje ontvangen

Ik, kneusje, zal vast nog iets moeten doen om prive berichten te ontvangen....
quote:Tuorrebout schreef op 01 februari 2014 @ 17:33:

ik heb je een bericht gestuurd.Ik kon geen prive berichten ontvangen, heb nu het vinkje aangezet. Heb geprobeerd jou een berichtje te sturen, maar jij kunt ook geen prive berichten ontvangen kreeg ik als melding.
Ik stuur ze op maar ben geveld door griep... Heb nu FF geen energie ik mail je morgen. Ben het niet vergeten.
quote:Tuorrebout schreef op 04 februari 2014 @ 21:02:

Ik stuur ze op maar ben geveld door griep... Heb nu FF geen energie ik mail je morgen. Ben het niet vergeten.Wat vervelend, hoop dat je snel opknapt! Iemand in de buurt die je lekker kan verzorgen? Beterschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven