continu hoofdpijn
vrijdag 20 februari 2015 om 09:29
Ik heb al vanaf 2007 continu hoofdpijn ik sta er mee op en ga er mee naar bed toe, Ben al bij de huisarts geweest die zei toen laat je ogen is meten die stuurde me door naar de oogarts, huisarts heeft ook toen me bloeddruk gemeten en was goed, Heb al vanaf jongs af aan een bril,
Oogarts heeft toen een aantal onderzoeken gedaan kwam niks uit, heeft me toen naar de neuroloog gestuurd, die heeft ook verschillende onderzoeken gedaan en medicijnen gegeven maar die hielpen niet of maar even, onderzoeken leverde niks op, Vd week gevraagd voor andere medicijnen en moest langs komen gisteren langs geweest bij de ha en nu heeft ze weer nieuwe gegeven voor 14dgn, ben heel erg benieuwd, Ik wordt gek vd hoofdpijn, De hoofdpijn is soms zo erg dat ik niet uit mijn ogen kan kijken vd pijn en s'nachts wordt ik er wakker van, Hoop zo dat dit medicijn goed werkt
Oogarts heeft toen een aantal onderzoeken gedaan kwam niks uit, heeft me toen naar de neuroloog gestuurd, die heeft ook verschillende onderzoeken gedaan en medicijnen gegeven maar die hielpen niet of maar even, onderzoeken leverde niks op, Vd week gevraagd voor andere medicijnen en moest langs komen gisteren langs geweest bij de ha en nu heeft ze weer nieuwe gegeven voor 14dgn, ben heel erg benieuwd, Ik wordt gek vd hoofdpijn, De hoofdpijn is soms zo erg dat ik niet uit mijn ogen kan kijken vd pijn en s'nachts wordt ik er wakker van, Hoop zo dat dit medicijn goed werkt
zaterdag 21 februari 2015 om 08:53
quote:winnie2000 schreef op 20 februari 2015 @ 12:38:
[...]
ik zal het duidelijk vertellen als je je hoofd door midden zaagt [hahaha sorry] dus van boven naar beneden dan zit het aan de hele linker stuk net boven linker oog zo via je linker oor naar achterhoofdHerkenbaar. Ga eens naar een kaakfysiotherapeut.
[...]
ik zal het duidelijk vertellen als je je hoofd door midden zaagt [hahaha sorry] dus van boven naar beneden dan zit het aan de hele linker stuk net boven linker oog zo via je linker oor naar achterhoofdHerkenbaar. Ga eens naar een kaakfysiotherapeut.
zaterdag 21 februari 2015 om 09:48
Het 'probleem' met alternatieve geneeswijze is helaas dat je het meestal eerst zelf moet betalen en dan weer terug krijgt. Als je 40 per week hebt lijkt me dat lastig worden. Heb wel de ervaring dat acupunctuur en shiatsu werkte bij mij toen ik zoveel hoofdpijn had. Maar uiteindelijk was het stoppen Met de pil voor mij de oplossing. Niet meer die vreselijke hoofdpijn gehad daarna.
zaterdag 21 februari 2015 om 09:52
quote:viva-2010 schreef op 21 februari 2015 @ 09:48:
Het 'probleem' met alternatieve geneeswijze is helaas dat je het meestal eerst zelf moet betalen en dan weer terug krijgt. Als je 40 per week hebt lijkt me dat lastig worden. Heb wel de ervaring dat acupunctuur en shiatsu werkte bij mij toen ik zoveel hoofdpijn had. Maar uiteindelijk was het stoppen Met de pil voor mij de oplossing. Niet meer die vreselijke hoofdpijn gehad daarna.de meeste moet je voorschieten en dat lukt mij niet, de pil slik ik al jaren niet meer
Het 'probleem' met alternatieve geneeswijze is helaas dat je het meestal eerst zelf moet betalen en dan weer terug krijgt. Als je 40 per week hebt lijkt me dat lastig worden. Heb wel de ervaring dat acupunctuur en shiatsu werkte bij mij toen ik zoveel hoofdpijn had. Maar uiteindelijk was het stoppen Met de pil voor mij de oplossing. Niet meer die vreselijke hoofdpijn gehad daarna.de meeste moet je voorschieten en dat lukt mij niet, de pil slik ik al jaren niet meer
donderdag 5 maart 2015 om 12:06
Ben vanochtend bij de oogarts geweest. had steeds helse hoofdpijnen en ook pijn weer in rechter oog. Volgens de oogarts heb ik geen ontstekingen meer in oog en de hoofdpijn is nu ineens te wijten aan migraine klachten. Nu dat weer, dus volgens mij is het dus nooit verhoogde hersendruk geweest. Maar over een half jaar weer terug naar de oogarts.
donderdag 5 maart 2015 om 14:14
Je zou kunnen proberen om je triggerpoints te behandelen, of naar een therapeut gaan om dit te laten doen.
Vaak wordt hoofdpijn (en veel andere pijnen) namelijk veroorzaakt door spierknopen.
Goede informatie over triggerpoints is hier te vinden.
Succes!
Vaak wordt hoofdpijn (en veel andere pijnen) namelijk veroorzaakt door spierknopen.
Goede informatie over triggerpoints is hier te vinden.
Succes!
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.