D-cure vitamins D ampul ervaring
dinsdag 3 oktober 2017 om 00:43
Hey hallo.
Ik kamp al enige tijd met een flink vitamine D tekort. Ik heb van de arts van D-cure ampullen gehad van 25.000. Ik ben hsp en reageer heel snel op medicatie of dergelijke.
Heeft iemand hier ervaring mee? Bijwerkingen enz?
Slaap lekker alvast
Ik kamp al enige tijd met een flink vitamine D tekort. Ik heb van de arts van D-cure ampullen gehad van 25.000. Ik ben hsp en reageer heel snel op medicatie of dergelijke.
Heeft iemand hier ervaring mee? Bijwerkingen enz?
Slaap lekker alvast
anoniem_355835 wijzigde dit bericht op 03-10-2017 00:43
Reden: Schrijffouten
Reden: Schrijffouten
0.39% gewijzigd
dinsdag 3 oktober 2017 om 00:47
dinsdag 3 oktober 2017 om 04:32
Een vriendin, klein en tenger, krijgt er buikpijn en diarree van. Als het te heftig is dan eet ze wat meer vezels, witbrood en bananen en drinkt roosvicee stop.
En als een hsp persoon reageer je vaak heftig of totaal averechts op medicatie. Bv; een pammetje waar de meeste mensen rustig van worden wekt juist onrust of agressie op, staat ook in de bijsluiter vermeldt als evt bijwerking in het algemeen. Oppeppende middelen werken juist vaak als kalmerend bij hsp en kalmerende middelen als oppepend. Een onschuldige kruidenthee bij verstopping die voor 9 van de 10 mensen licht laxerend werken kunnen bij hsp enorme krampen en heftige diarree veroorzaken.
High Sensitive werkt in alles door, je bent vaak overgevoelig voor emoties, geluid, stoffen en vaak dus ook voor medicatie. Je kunt het vergelijken met misofonie maar dan op alle gebieden. Hsp is nog steeds vaak onbegrepen net zoals autisme vroeger was en bv Fibromyalgie en Me nu nog is.
En als een hsp persoon reageer je vaak heftig of totaal averechts op medicatie. Bv; een pammetje waar de meeste mensen rustig van worden wekt juist onrust of agressie op, staat ook in de bijsluiter vermeldt als evt bijwerking in het algemeen. Oppeppende middelen werken juist vaak als kalmerend bij hsp en kalmerende middelen als oppepend. Een onschuldige kruidenthee bij verstopping die voor 9 van de 10 mensen licht laxerend werken kunnen bij hsp enorme krampen en heftige diarree veroorzaken.
High Sensitive werkt in alles door, je bent vaak overgevoelig voor emoties, geluid, stoffen en vaak dus ook voor medicatie. Je kunt het vergelijken met misofonie maar dan op alle gebieden. Hsp is nog steeds vaak onbegrepen net zoals autisme vroeger was en bv Fibromyalgie en Me nu nog is.
anoniem_302813 wijzigde dit bericht op 03-10-2017 04:56
71.15% gewijzigd
dinsdag 3 oktober 2017 om 14:40
dinsdag 3 oktober 2017 om 14:45
Localhero, er zijn vitaminen waar je wel degelijk bij overdosering serieuze klachten van kunt krijgen, bv vit A, vit B6 en ook vit D.
Lastig omdat ook medische professionals daar niet altijd van op de hoogte zijn, en goedwillende vitamine-verkopers al helemaal niet.
nounou
dinsdag 3 oktober 2017 om 14:53
gezondheid/vitamine-d-klachten/list_mes ... #p27595229
Als het goed is is dit het topic van vorige week
Als het goed is is dit het topic van vorige week
nounou
dinsdag 3 oktober 2017 om 15:24
O, en je vroeg ervaringen : geen ervaring met zulke hoge doses.
Wat ik wel herken is gevoeliger reageren op medicatie ( nou ja, op vrijwel alles, eigenlijk
)
Maar bespreek het met je arts, zoals hierboven gezegd, door anderen.
En laat je niet afschepen met "dat kan niet, dat u daar last van hebt"
Medische adviezen mogen hier niet, en moet je ook niet willen, via anonieme ervaringsdeskundigen.
Wat ik wel herken is gevoeliger reageren op medicatie ( nou ja, op vrijwel alles, eigenlijk
Maar bespreek het met je arts, zoals hierboven gezegd, door anderen.
En laat je niet afschepen met "dat kan niet, dat u daar last van hebt"
Medische adviezen mogen hier niet, en moet je ook niet willen, via anonieme ervaringsdeskundigen.
nounou
woensdag 4 oktober 2017 om 22:50