Gezondheid alle pijlers

diane 35 help!

28-10-2012 15:28 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey iedereen,

Ik heb een vraagje,

ik pak nu al 4 maand de diane pil maar mijn acne is er niet op verbeterd, het is eerder erger geworden. Is dit normaal?

Wanneer hebben jullie effect gezien?

Alvast bedankt!

xxx
ja dit is normaal, ik had dat met de Yasmin (vergelijkbare pil)

ook, dan moet eerst even alles 'eruit' zeg maar.

nog ff geduld, als het goed is krijg je op een gegeven moment een hele mooie huid. helaas kan ik niet zeggen wanneer, maar nogmaals nog even geduld...
Ik had binnen 2 maanden weer een mooie huid.
Na een paar maanden begon ik te merken dat mijn huid iets droger werd, maar pas na een half jaar werd mijn huid echt (bijna) pukkel-vrij.
Ja, duurt een paar maanden. En als je ermee stopt zit je binnen diezelfde tijd ook weer onder de pukkels...
Bedankt! Dus eigenlijk hangt het ook af van persoon tot persoon

Af en toe nog een pukkeltje krijgen vind ik echt niet erg, ik wil gewoon van de acne af. Dus ik kan beter nog een paar maand afwachten?
foutje verkeerd geplaatst
Heb zelf jaren de Dianepil geslikt, omdat mijn huid er veel rustiger van werd. Toch gestopt op dringend advies van mijn gynaecologe. Omdat het zo'n zware pil is, is het risico op borstkanker toch behoorlijk wat hoger. Is misschien wel iets om in overweging te nemen.
ik ben ook gestopt omdat ik een droge huid heb, van de diane werd hij alleen maar droger. ik slik nu de marvelon, die is ook geschikt voor acne alleen wat lichter.

idd nog even een paar maandjes doorslikken en ff geduld. bij de een gaat het nou eenmaal wat sneller dan de ander.
Ik heb die pil 2 jaar geslikt. Het klopt dat het nog niet weg is , je moet veeel langer slikken , dan gaat het echt zoveel minder worden ! De bijwerkingen zijn wel irritant , droge huid , droge lippen. Bij mij zag je het bij ongeveer 8 maanden ofzo wat. En ik had het niet normaal veel ....

Maar als je in 1x stopt aan het begin dan kan het wel allemaal terugkomen
*
dankje! Ja idd mijn huid raakt heel snel geiriteerd. Ik ben al die cremes beu dus daarom gebruik ik er niet vaak meer, alleen mijn gezicht wassen. Ik heb een antibioticakuur gedaan en dat was minocycline, dit hielp echt perfect maar zodra ik er mee stopte kwam de acne terug. Ik hoop nu gewoon dat deze pil me gaat helpen en anders begin ik aan een roaccutane kuur want ik ben de acne kotsbeu
Bij mij duurde het 6 maanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven