Dronken een zwangerschapstest doen kan dat?

zaterdag 13 juli 2013 om 21:14
Heeft dat negatieve invloed op de test of is het dan nog gewoon betrouwbaar. Heb die 2 voor 5 euro testen van Kruidvat. Ik wil NIET zwanger zijn maar ben bang. Heb onveilige seks gehad en ben nu 5 dagen over tijd. Ik heb de testen al gisteren gekocht maar nog niet durven testen. heb halve fles wijn op en nu wel de moed. Kan ik de test nu doen of moet je nuchter zijn?

woensdag 17 juli 2013 om 08:27
quote:shahla schreef op 14 juli 2013 @ 16:05:
[...]
Dat is al een stuk beter dan denken: ik ga net zolang door tot ik er eentje mag houden.
Maarre..het is natuurlijk niet normaal dat je half in de olie een test wil gaan doen.
Al eens sterilisatie overwogen? Je zegt tenslotte zelf al dat je niet meer een kind op de wereld wil zetten dat ze toch weer afpakken.
Is het dan niet beter om te zorgen dat je ze ook niet meer kán krijgen?Daar vinden ze me te jong voor.
[...]
Dat is al een stuk beter dan denken: ik ga net zolang door tot ik er eentje mag houden.
Maarre..het is natuurlijk niet normaal dat je half in de olie een test wil gaan doen.
Al eens sterilisatie overwogen? Je zegt tenslotte zelf al dat je niet meer een kind op de wereld wil zetten dat ze toch weer afpakken.
Is het dan niet beter om te zorgen dat je ze ook niet meer kán krijgen?Daar vinden ze me te jong voor.

woensdag 17 juli 2013 om 15:30
quote:deysie schreef op 17 juli 2013 @ 08:27:
[...]
Daar vinden ze me te jong voor.Wie weet zouden ze een uitzondering maken als ze weten dat je al kinderen hebt en daar niet voor kunt zorgen, nu een wake up call hebt gehad m.b.t. een potentiële nieuwe zwangerschap en je écht, echt geen kinderen meer op de wereld wil zetten.
[...]
Daar vinden ze me te jong voor.Wie weet zouden ze een uitzondering maken als ze weten dat je al kinderen hebt en daar niet voor kunt zorgen, nu een wake up call hebt gehad m.b.t. een potentiële nieuwe zwangerschap en je écht, echt geen kinderen meer op de wereld wil zetten.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)

woensdag 17 juli 2013 om 15:31
woensdag 17 juli 2013 om 17:50
vrijdag 19 juli 2013 om 17:42

zaterdag 20 juli 2013 om 08:48
Ik heb tijdje terug al een SOA test gehad. Die was goed, heb met dezelfde mannen seks gehad sinds toen en veilig op die ene keer na. Die man is niet iemand die rond neukt al kan je dat nooit zeker weten maar ondanks dat ga ik niet weer een soa test doen. De huisarts ziet me al aankomen.
Ik wil niks met hormonen dus hou het bij condooms tot een sterilisatie wel mogelijk is.
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Misschien sla ik een cyclus over?
Ik wil niks met hormonen dus hou het bij condooms tot een sterilisatie wel mogelijk is.

zaterdag 20 juli 2013 om 09:40

zaterdag 20 juli 2013 om 11:05
zaterdag 20 juli 2013 om 12:45
quote:deysie schreef op zaterdag 20 juli 2013 08:48 Ik heb tijdje terug al een SOA test gehad. Die was goed, heb met dezelfde mannen seks gehad sinds toen en veilig op die ene keer na. Die man is niet iemand die rond neukt al kan je dat nooit zeker weten maar ondanks dat ga ik niet weer een soa test doen. De huisarts ziet me al aankomen.
Maar je wilt ook geen zwangerschap. Het is kiezen of delen, met een condoom is er ook kans op zwangerschap dus ik zou gaan voor het meest veilige middel. Mét hormonen ja
Maar je wilt ook geen zwangerschap. Het is kiezen of delen, met een condoom is er ook kans op zwangerschap dus ik zou gaan voor het meest veilige middel. Mét hormonen ja
zondag 21 juli 2013 om 06:44
quote:deysie schreef op 20 juli 2013 @ 08:48:
Ik heb tijdje terug al een SOA test gehad. Die was goed, heb met dezelfde mannen seks gehad sinds toen en veilig op die ene keer na. Die man is niet iemand die rond neukt al kan je dat nooit zeker weten maar ondanks dat ga ik niet weer een soa test doen. Allemachtig wat stupide. Nee hoor want die manNEN hebben sinds jij die SOA test hebt gedaan vast behalve met jou met geen enkele andere vrouw onbeschermde seks gehad. Brrrr wat ga jij op een minachtende manier met jezelf om. Die SOA en een zwangerschap zitten er natuurlijk levensgroot aan te komen deysie. En dan kom je hier waarschijnlijk uitjanken omdat je "niet begrijpt dat jou dit weer overkomt" nou ik begrijp het wél hoor. En word nou niet meteen alleen maar kwaad over mijn reactie maar ga eens bij jezel te rade. Waarom doe je dit ?!
Ik heb tijdje terug al een SOA test gehad. Die was goed, heb met dezelfde mannen seks gehad sinds toen en veilig op die ene keer na. Die man is niet iemand die rond neukt al kan je dat nooit zeker weten maar ondanks dat ga ik niet weer een soa test doen. Allemachtig wat stupide. Nee hoor want die manNEN hebben sinds jij die SOA test hebt gedaan vast behalve met jou met geen enkele andere vrouw onbeschermde seks gehad. Brrrr wat ga jij op een minachtende manier met jezelf om. Die SOA en een zwangerschap zitten er natuurlijk levensgroot aan te komen deysie. En dan kom je hier waarschijnlijk uitjanken omdat je "niet begrijpt dat jou dit weer overkomt" nou ik begrijp het wél hoor. En word nou niet meteen alleen maar kwaad over mijn reactie maar ga eens bij jezel te rade. Waarom doe je dit ?!
zondag 21 juli 2013 om 12:27
Sommige mensen geven bar weinig om zichzelf en dat is eigenlijk best triest. Ik begrijp echt niet dat je niet even naar de dokter gaat Deysie. Of dat je niet wat harder je best doet om toch een sterilisatie te kunnen ondergaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze het blijven weigeren als jij op je strepen gaat staan en uitlegt dat je al kinderen hebt, er niet voor kunt zorgen en je dus echt wel zeker weet dat je nooit meer kinderen op de wereld wilt zetten.
Ben je van het hele gedonder af dat je soms in de stress zit want misschien is het na deze seks wél misgegaan.
Ben je van het hele gedonder af dat je soms in de stress zit want misschien is het na deze seks wél misgegaan.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)

zondag 21 juli 2013 om 12:37
Jemig de pemig wat een puinhoop TO. Zorg dat je geen kinderen meer krijgt en probeer je leven te beteren voor de kinderen die je al hebt. Ook al wonen ze niet meer bij je, ze verdienen een biologische moeder die wat van haar leven maakt.
Jij verdient ook een goed leven, maar daar moet je zelf wat van maken. Dus ga niet met anticonceptie om alsof het speelgoed is want het gevaar op nog een zwangerschap of een soa is heel reëel. Zie deze angsten en strubbelingen als een slecht hoofdstuk in je leven en werk naar een beter hoofdstuk. Je hebt maar 1 leven en het verpesten met de ene domme beslissing na de andere is zo zonde.
Ik wens je het beste toe.
Jij verdient ook een goed leven, maar daar moet je zelf wat van maken. Dus ga niet met anticonceptie om alsof het speelgoed is want het gevaar op nog een zwangerschap of een soa is heel reëel. Zie deze angsten en strubbelingen als een slecht hoofdstuk in je leven en werk naar een beter hoofdstuk. Je hebt maar 1 leven en het verpesten met de ene domme beslissing na de andere is zo zonde.
Ik wens je het beste toe.
Some flies are too awesome for the wall