Dronken een zwangerschapstest doen kan dat?

zaterdag 13 juli 2013 om 21:14
Heeft dat negatieve invloed op de test of is het dan nog gewoon betrouwbaar. Heb die 2 voor 5 euro testen van Kruidvat. Ik wil NIET zwanger zijn maar ben bang. Heb onveilige seks gehad en ben nu 5 dagen over tijd. Ik heb de testen al gisteren gekocht maar nog niet durven testen. heb halve fles wijn op en nu wel de moed. Kan ik de test nu doen of moet je nuchter zijn?
zaterdag 13 juli 2013 om 22:09

zaterdag 13 juli 2013 om 22:28
quote:Dibbes1 schreef op 13 juli 2013 @ 22:26:
Mag toch hopen dat je bij 2 streepjes niet met je dronken hoofd komt vragen of je zwanger bent van een tweeling.
Doe vandeweek nog een keer die test, weet je het zeker.Nee doe nu maar, dan kan Itsme ook lekker naar bed.
Mag toch hopen dat je bij 2 streepjes niet met je dronken hoofd komt vragen of je zwanger bent van een tweeling.
Doe vandeweek nog een keer die test, weet je het zeker.Nee doe nu maar, dan kan Itsme ook lekker naar bed.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

zaterdag 13 juli 2013 om 22:49
zondag 14 juli 2013 om 16:05
quote:deysie schreef op 13 juli 2013 @ 21:37:
[...]
Ik heb geen ouderlijk gezag meer dus heb ook geen kinderen. Ik ga toch niet weer een kind op de wereld zetten zodat andere het afpakken.
Dat is al een stuk beter dan denken: ik ga net zolang door tot ik er eentje mag houden.
Maarre..het is natuurlijk niet normaal dat je half in de olie een test wil gaan doen.
Al eens sterilisatie overwogen? Je zegt tenslotte zelf al dat je niet meer een kind op de wereld wil zetten dat ze toch weer afpakken.
Is het dan niet beter om te zorgen dat je ze ook niet meer kán krijgen?
[...]
Ik heb geen ouderlijk gezag meer dus heb ook geen kinderen. Ik ga toch niet weer een kind op de wereld zetten zodat andere het afpakken.
Dat is al een stuk beter dan denken: ik ga net zolang door tot ik er eentje mag houden.
Maarre..het is natuurlijk niet normaal dat je half in de olie een test wil gaan doen.
Al eens sterilisatie overwogen? Je zegt tenslotte zelf al dat je niet meer een kind op de wereld wil zetten dat ze toch weer afpakken.
Is het dan niet beter om te zorgen dat je ze ook niet meer kán krijgen?
Het is mij: shaHla
(Iranian version)

zondag 14 juli 2013 om 16:27