Gezondheid alle pijlers

Dronken een zwangerschapstest doen kan dat?

13-07-2013 21:14 116 berichten
Heeft dat negatieve invloed op de test of is het dan nog gewoon betrouwbaar. Heb die 2 voor 5 euro testen van Kruidvat. Ik wil NIET zwanger zijn maar ben bang. Heb onveilige seks gehad en ben nu 5 dagen over tijd. Ik heb de testen al gisteren gekocht maar nog niet durven testen. heb halve fles wijn op en nu wel de moed. Kan ik de test nu doen of moet je nuchter zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 juli 2013 @ 22:07:

Ja Deysie, kom op nou. Ik hou het bijna niet meer uit.Ga maar naar het toilet, ik neem het wel even waar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ah, dank je MV. Dat lucht op.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 juli 2013 @ 22:11:

Ah, dank je MV. Dat lucht op.Nee nog niets gehoord en heb echt om de paar sec. op de f5 gedrukt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik wilde gaan slapen maar dat kan niet met deze spanning
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mag toch hopen dat je bij 2 streepjes niet met je dronken hoofd komt vragen of je zwanger bent van een tweeling.

Doe vandeweek nog een keer die test, weet je het zeker.
quote:Dibbes1 schreef op 13 juli 2013 @ 22:26:

Mag toch hopen dat je bij 2 streepjes niet met je dronken hoofd komt vragen of je zwanger bent van een tweeling.

Doe vandeweek nog een keer die test, weet je het zeker.Nee doe nu maar, dan kan Itsme ook lekker naar bed.
Heel verhaal getypt, maar ik snap eindelijk het loepje...
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 juli 2013 @ 22:28:

[...]

Nee doe nu maar, dan kan Itsme ook lekker naar bed..
Ze is in slaap gedonderd
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:deysie schreef op 13 juli 2013 @ 21:37:

[...]

Ik heb geen ouderlijk gezag meer dus heb ook geen kinderen. Ik ga toch niet weer een kind op de wereld zetten zodat andere het afpakken.

Ik ben heel erg tegen abortus, maar het wordt nu misschien tijd dat het mogelijk wordt ouders te aborteren...
Pffff wat een doos zeg.......

Waarschijnlijk dompelt ze het teststaafje nog in de wijn....

Maar die komt niet meer terug ,ze zei toch doei
Dus... Het niveau schiet omhoog hier!
.. Dat jij je nog mag voortplanten, het zou verboden moeten worden.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 13 juli 2013 @ 23:03:

Dus... Het niveau schiet omhoog hier!Dat kan gauw het niveau begon al beneden peil
hé ranny1989 ik dacht even dat ik ook een halve fles wijn op had, want ik had tot nu toe dezelfde profielfoto als jij (lachende kat) maar heb even snel mijn foto opgepimpt
@belchica: serieus? Haha, oeps! Je hebt wel smaak!
En nu???
Nu heeft ze twee keer naast het stickie gepist en moeten we weer wachten...
Nou ja.. dat dus..
Maar alle gekheid op een (zwangerschaps)stokkie.. TO, ik hoop voor jou en dat wat er mogelijk zit niet dat het zo is. Misschien ook nog effe een SOAtest laten doen?

Suc6 meid!
Nou ja.. dat dus..
quote:deysie schreef op 13 juli 2013 @ 21:37:

[...]

Ik heb geen ouderlijk gezag meer dus heb ook geen kinderen. Ik ga toch niet weer een kind op de wereld zetten zodat andere het afpakken.

Dat is al een stuk beter dan denken: ik ga net zolang door tot ik er eentje mag houden.

Maarre..het is natuurlijk niet normaal dat je half in de olie een test wil gaan doen.

Al eens sterilisatie overwogen? Je zegt tenslotte zelf al dat je niet meer een kind op de wereld wil zetten dat ze toch weer afpakken.

Is het dan niet beter om te zorgen dat je ze ook niet meer kán krijgen?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Kan iemand me uitleggen waf loepjes zijn en hoe je ze kunt zien?
Aan de linkerkant onder de profielfoto zie je 3 icoontjes, de middelste is een Loepje.. Daaronder zie topic waarop gereageerd is door diegene... Dus effe aanklikken..
Nou ja.. dat dus..
quote:zomer28 schreef op 14 juli 2013 @ 16:23:

Kan iemand me uitleggen waf loepjes zijn en hoe je ze kunt zien?

Onder je avatar zie je een loepje of niet? Meestal het middelste tekentje in de vorm van, hoe kan het ook anders, een loepje

Daar klik je op en soms gaat er een wereld voor je open
Ik mag hopen dat je niet zwanger bent! Sjongejonge...
Het zal wel een dooie mus zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven