Gezondheid alle pijlers

Dronken een zwangerschapstest doen kan dat?

13-07-2013 21:14 116 berichten
Heeft dat negatieve invloed op de test of is het dan nog gewoon betrouwbaar. Heb die 2 voor 5 euro testen van Kruidvat. Ik wil NIET zwanger zijn maar ben bang. Heb onveilige seks gehad en ben nu 5 dagen over tijd. Ik heb de testen al gisteren gekocht maar nog niet durven testen. heb halve fles wijn op en nu wel de moed. Kan ik de test nu doen of moet je nuchter zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ohja, lekker begin van een zwangerschap zo'n instelling... Pfff, ongelooflijk.
Straks zie je dubbel en ben je in paniek om niks...
Je moet gewoon morgenochtend testen met je ochtendurine.
Wat staat er in de bijsluiter? Na hoeveel dagen over tijd kun je testen en moet dat met ochtendurine of niet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Met een halve fles wijn op ben je hopelijk toch niet dronken??

Of drink je nooit iets? Of was je nog dronken van de dag daarvoor?
Vakantie in Noorwegen?
Ik ga er vanuit dat je gaat voor abortus als je zwanger blijkt te zijn, in dat geval kan je ook wachten tot morgen.

En als je hem toch nu doet, vergeet de de dop er niet af te halen? En volgende keer.. gebruik een voorbehoedsmiddel, of houd je benen bij elkaar.
Kan de test er naast zitten?

De meeste medicijnen, inclusief voorbehoedsmiddelen en antibiotica zullen de resultaten niet beïnvloeden. Medicijnen die het hormoon hCG in zich hebben zullen dat natuurlijk wel doen. Je kan dan een positief resultaat zien terwijl je niet zwanger bent. Medicijnen met hCG worden onder andere gebruikt voor vruchtbaarheidsbehandelingen. Alcohol en drugs zullen het resultaat niet beïnvloeden, maar het is onverstandig om deze te gebruiken als je zwanger wilt worden.
Je bent 5 dagen over tijd, dus je kan de test gewoon doen, het resultaat wordt niet beinvloed...De 2v5 euro testen hoeven niet met ochtendurine en zijn gevoelig.

Lijkt me wel een erg slecht begin van een zwangerschap...tenzij je al hebt besloten deze af te breken.
Lekker bezig meid.

Beïnvloedt alcohol de uitslag?

Nee, maar als je te veel drinkt, kan dit de concentratie van hCG in je urine beïnvloeden. Drink dus niet te veel voordat je een Clearblue-zwangerschapstest doet en wacht tot je een natuurlijke drang tot urineren krijgt.
Jij maakt wel een hoop mee zo he?

Maar goed, natuurlijk kun je dronken een zwangerschapstest doen. Dan is het wel zaak dat je niet naast het staafje plast en je loopt kans dat de hele test zwaar onbetrouwbaar is geworden omdat je je urine sterk hebt verdund met geestrijk vocht. Maar ik zal nooit beweren dat het niet kan.
Met alcohol in je bloed is een eventuele zwangerschap ook zichtbaar, maar Deysie !@#$%^& WTF ben jij mee bezig! Ben je het woord nee vergeten?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
And the story continues.... sadly
En drinken terwijl je denkt zwanger te zijn, allemachtig.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
deysie misschien kun je voor je gemoedsrust er nu één doen en morgenochtend voor de "zekerheid" nog de andere.
Ik bid nooit, maar bid nu op m'n blote knieën dat je niet zwanger bent. Lekker voor zo'n kind .... "mama had een halve fles wijn op tijdens de test". Wat ben jij een onverantwoord mens. Je moet je kapot schamen!
quote:Scamp schreef op 13 juli 2013 @ 21:20:

Vakantie in Noorwegen?
quote:Orzoo schreef op 13 juli 2013 @ 21:18:

Straks zie je dubbel en ben je in paniek om niks...
quote:Nonovrouw schreef op 13 juli 2013 @ 21:23:

Je bent 5 dagen over tijd, dus je kan de test gewoon doen, het resultaat wordt niet beinvloed...De 2v5 euro testen hoeven niet met ochtendurine en zijn gevoelig.

Lijkt me wel een erg slecht begin van een zwangerschap...tenzij je al hebt besloten deze af te breken.

Bedankt, ga meteen testen.

Ik wil geen kind dat is zeker. Maar geen paniek nog ik ben vaker overtijd zo lang. Alleen omdat ik dit keer wel seks heb gehad, onveilig.
quote:catootje68 schreef op 13 juli 2013 @ 21:29:

Ik bid nooit, maar bid nu op m'n blote knieën dat je niet zwanger bent. Lekker voor zo'n kind .... "mama had een halve fles wijn op tijdens de test". Wat ben jij een onverantwoord mens. Je moet je kapot schamen!Ik schaam me kapot voor het feit dat ik onveilig seks heb gehad. Niet voor het eventuele kind dat gaat er nooit komen mocht het zo zijn.
18-7-2012 vertel je dat je kinderen hebt maar dat die uit huis geplaatst zijn.

Ik hoop echt dat je in Noorwegen woont.
quote:meesje2010 schreef op 13 juli 2013 @ 21:19:

Met een halve fles wijn op ben je hopelijk toch niet dronken??

Of drink je nooit iets? Of was je nog dronken van de dag daarvoor?

Nooit eens gekeken bij haar loepjes?

Hier nog een mooie; Als je sterke drank op lege maag drinkt gebeurt er dan iets?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:deysie schreef op 13 juli 2013 @ 21:33:

[...]

Bedankt, ga meteen testen.

Ik wil geen kind dat is zeker. Maar geen paniek nog ik ben vaker overtijd zo lang. Alleen omdat ik dit keer wel seks heb gehad, onveilig.lekker tokkie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven