Drug in drank
vrijdag 24 november 2017 om 19:01
Hee
Ik ben gisteren uit geweest en heb een sterk vermoede dat er drugs in mijn drank is gedaan. Heeft iemand ervaring/info over welke drug het zou kunnen geweest zijn? Ik wil namelijk weten wat er in mij kan zitten.
Ik ben al genoeg zat geweest om te weten dat hoe ik mij voelde anders was dan zat zijn.
Dus ik voelde me enorm loom en moe ineens. Ik staarde gewoon recht voorme en ik voelde niets meer. Ik was precies verdoofd, ik weet verder niets meer wat er daarna is gebeurd. Ik ben wakker geworden en was enorm misselijk.
Verder zou de drugs vloeibaar en smaakloos moeten geweesg zijn oh wie kan mij helpen? Internet maakt me niets duidelijk en ik maak me zorgen.
Alvast bedankt!
Ik ben gisteren uit geweest en heb een sterk vermoede dat er drugs in mijn drank is gedaan. Heeft iemand ervaring/info over welke drug het zou kunnen geweest zijn? Ik wil namelijk weten wat er in mij kan zitten.
Ik ben al genoeg zat geweest om te weten dat hoe ik mij voelde anders was dan zat zijn.
Dus ik voelde me enorm loom en moe ineens. Ik staarde gewoon recht voorme en ik voelde niets meer. Ik was precies verdoofd, ik weet verder niets meer wat er daarna is gebeurd. Ik ben wakker geworden en was enorm misselijk.
Verder zou de drugs vloeibaar en smaakloos moeten geweesg zijn oh wie kan mij helpen? Internet maakt me niets duidelijk en ik maak me zorgen.
Alvast bedankt!
vrijdag 24 november 2017 om 20:05
Ik zelf weet dat niet meer, mijn vrienden hebben dit gezegd
vrijdag 24 november 2017 om 21:09
Ik heb het ook een keer gehad. Was vorig jaar uit op de kermis in het dorp en had een wijntje. Die heb ik echt 10 sec op een tafel neergezet om heel even te dansen, maar pakte snel mijn wijntje weer omdat ik met een groep een shotje ging nemen. Nou, die brandde natuurlijk dus gelijk mijn wijntje (waar ik vermoed het in is gestopt toen ik heel even niet keek) in een keer leeggedronken. Proeftte er vanwege dat shotje dus niets van. Merkte er vrij snel daarna al wat van en ik wist meteen: dit is niet van de drank dit is drugs. Ook al heb ik zelf nog nooit drugs (behalve toen dan) genomen, wist ik meteen dat dit het was. In plaats van dat de kamer begon te draaien zoals het doet bij drank begon het op me af te komen op een soort bonzende manier. Mijn vriend was er ook bij dus ik ging gelijk naar hem toe en zei ik moet naar huis er is iets niet goed. Een vriendin zag ook dat het niet goed ging en zei tegen mij dat zij een uur geleden haar wijn had weggegooid omdat het apart smaakte nadat iemand die zij niet kent haar op haar rug had getikt om haar af te leiden. Mijn vriend en ik gingen dus meteen naar huis maar toen ik naar buiten liep werd het alleen maar erger en begon ik tijdens het lopen steeds flauw te vallen. Ook heb ik nog erge hallucinaties mee gekregen, omdat we langs die kermis attracties liepen waarop allemaal clowns op afgebeeld waren en ik daar als de dood voor ben. Die tocht duurde erg lang omdat ik dus steeds neer viel en ook heel misselijk werd en moest spugen. Mijn vriend wilde me zo snel mogelijk thuis hebben, dus heeft hij zijn moeder gebeld die ons met de auto op is komen halen. Thuis ben ik in bed gelegd en ben gelukkig wel meteen in slaap gevallen. De dag erna was ik helemaal kapot en kon ik echt niets. Was al moe als ik 10 meter gelopen had. Dat was echt verschrikkelijk. Toen kregen we meerdere berichten binnen over andere meiden die de vorige avond ook drugs in hun drankje hadden gekregen. 1 meid die wij via via kennen was zelfs knock out gegaan. Een andere had zich meteen laten testten en daar kwam dus uit dat het ghb was. Geen van de meiden was gelukkig aangerand die avond, waren waarschijnlijk mensen die het grappig vonden om te kijken wat het zou doen. Als ik erover na denk is het wel supereng, omdat ik echt niets kon doen. Als er die avond een jongen naar me toe was gegaan met het verhaal om me te helpen had ik er niets tegen kunnen doen omdat ik zo erg verdoofd was. Goed oppassen dus! Zelfs op een kermis waar je denkt dat je iedereen kent kan het dus zo gebeuren.
vrijdag 24 november 2017 om 23:35
Zelf geen ervaring, maar toevallig net wel een kennis van mij die tijdens het uitgaan ook iets in haar drankje heeft gekregen. Ik denk echt wel dat je zelf het verschil kan voelen tussen aangeschoten/dronken zijn of iets anders in je lichaam krijgen. Zeker als je alcohol gewend bent. Volgens mij wordt GHB het vaakst stiekem toegediend. De politie raadt mensen aan om aangifte te doen als je het vermoeden hebt dat iemand je drugs heeft toegediend.
Sterkte!
Sterkte!
vrijdag 24 november 2017 om 23:40
Jakkes. Wat akelig zeg. Gelukkig is het goed afgelopen. Wat een mafketels lopen er toch rond.D00rnr00sje schreef: ↑24-11-2017 21:09Ik heb het ook een keer gehad. Was vorig jaar uit op de kermis in het dorp en had een wijntje. Die heb ik echt 10 sec op een tafel neergezet om heel even te dansen, maar pakte snel mijn wijntje weer omdat ik met een groep een shotje ging nemen. Nou, die brandde natuurlijk dus gelijk mijn wijntje (waar ik vermoed het in is gestopt toen ik heel even niet keek) in een keer leeggedronken. Proeftte er vanwege dat shotje dus niets van. Merkte er vrij snel daarna al wat van en ik wist meteen: dit is niet van de drank dit is drugs. Ook al heb ik zelf nog nooit drugs (behalve toen dan) genomen, wist ik meteen dat dit het was. In plaats van dat de kamer begon te draaien zoals het doet bij drank begon het op me af te komen op een soort bonzende manier. Mijn vriend was er ook bij dus ik ging gelijk naar hem toe en zei ik moet naar huis er is iets niet goed. Een vriendin zag ook dat het niet goed ging en zei tegen mij dat zij een uur geleden haar wijn had weggegooid omdat het apart smaakte nadat iemand die zij niet kent haar op haar rug had getikt om haar af te leiden. Mijn vriend en ik gingen dus meteen naar huis maar toen ik naar buiten liep werd het alleen maar erger en begon ik tijdens het lopen steeds flauw te vallen. Ook heb ik nog erge hallucinaties mee gekregen, omdat we langs die kermis attracties liepen waarop allemaal clowns op afgebeeld waren en ik daar als de dood voor ben. Die tocht duurde erg lang omdat ik dus steeds neer viel en ook heel misselijk werd en moest spugen. Mijn vriend wilde me zo snel mogelijk thuis hebben, dus heeft hij zijn moeder gebeld die ons met de auto op is komen halen. Thuis ben ik in bed gelegd en ben gelukkig wel meteen in slaap gevallen. De dag erna was ik helemaal kapot en kon ik echt niets. Was al moe als ik 10 meter gelopen had. Dat was echt verschrikkelijk. Toen kregen we meerdere berichten binnen over andere meiden die de vorige avond ook drugs in hun drankje hadden gekregen. 1 meid die wij via via kennen was zelfs knock out gegaan. Een andere had zich meteen laten testten en daar kwam dus uit dat het ghb was. Geen van de meiden was gelukkig aangerand die avond, waren waarschijnlijk mensen die het grappig vonden om te kijken wat het zou doen. Als ik erover na denk is het wel supereng, omdat ik echt niets kon doen. Als er die avond een jongen naar me toe was gegaan met het verhaal om me te helpen had ik er niets tegen kunnen doen omdat ik zo erg verdoofd was. Goed oppassen dus! Zelfs op een kermis waar je denkt dat je iedereen kent kan het dus zo gebeuren.
vrijdag 24 november 2017 om 23:53
Kennelijk ken je je grenzen dus totaal niet....