Drug in drank
vrijdag 24 november 2017 om 19:01
Hee
Ik ben gisteren uit geweest en heb een sterk vermoede dat er drugs in mijn drank is gedaan. Heeft iemand ervaring/info over welke drug het zou kunnen geweest zijn? Ik wil namelijk weten wat er in mij kan zitten.
Ik ben al genoeg zat geweest om te weten dat hoe ik mij voelde anders was dan zat zijn.
Dus ik voelde me enorm loom en moe ineens. Ik staarde gewoon recht voorme en ik voelde niets meer. Ik was precies verdoofd, ik weet verder niets meer wat er daarna is gebeurd. Ik ben wakker geworden en was enorm misselijk.
Verder zou de drugs vloeibaar en smaakloos moeten geweesg zijn oh wie kan mij helpen? Internet maakt me niets duidelijk en ik maak me zorgen.
Alvast bedankt!
Ik ben gisteren uit geweest en heb een sterk vermoede dat er drugs in mijn drank is gedaan. Heeft iemand ervaring/info over welke drug het zou kunnen geweest zijn? Ik wil namelijk weten wat er in mij kan zitten.
Ik ben al genoeg zat geweest om te weten dat hoe ik mij voelde anders was dan zat zijn.
Dus ik voelde me enorm loom en moe ineens. Ik staarde gewoon recht voorme en ik voelde niets meer. Ik was precies verdoofd, ik weet verder niets meer wat er daarna is gebeurd. Ik ben wakker geworden en was enorm misselijk.
Verder zou de drugs vloeibaar en smaakloos moeten geweesg zijn oh wie kan mij helpen? Internet maakt me niets duidelijk en ik maak me zorgen.
Alvast bedankt!
vrijdag 24 november 2017 om 19:10
vrijdag 24 november 2017 om 19:17
Ghb kan het niet zijn want die smaak zou ik herkennen & ik heb helemaal niet op mijn glas gelet (wat dom is, ik weet het)
Ik ga morgen wel een urinetest doen bij de dokter denk ik weet iemand of dit nog zin heeft voor bv ketamine? En hoe lang zou het kunnen duren tegen dat ik die uitslagen heb?
Ik ga morgen wel een urinetest doen bij de dokter denk ik weet iemand of dit nog zin heeft voor bv ketamine? En hoe lang zou het kunnen duren tegen dat ik die uitslagen heb?
anoniem_353119 wijzigde dit bericht op 24-11-2017 19:20
12.10% gewijzigd
vrijdag 24 november 2017 om 19:23
Van teveel ghb word je helemaal niet actief maar raak je bewusteloos en als je wakker word herinner je je niks meer.
Ketamine lijkt me ook zeer sterk,is vooral in poedervorm en word gesnoven en daar raak je je geheugen niet mee kwijt.
vrijdag 24 november 2017 om 19:23
vrijdag 24 november 2017 om 19:31
Niet stom bedoeld, maar hoeveel heb je gedronken? En heb je daarvoor goed gegeten? Was je goed uitgerust? Etc. Ik denk namelijk wel dat je het verschil voelt tussen drank en drugs, maar kan het misschien zo zijn dat de alcohol gewoon heel erg verkeerd is gevallen? Daar hoef je niet altijd misselijk van te worden; het kan zich ook op andere manieren uiten. Ik hoop hoe dan ook dat er niets ernstigs is gebeurd, sterkte.
vrijdag 24 november 2017 om 19:35
Ik ben student en ga echt elke week veel uit. Ik zou het enorm raar vinden dat het ineens zo zou misgaan want ik ken mijn grens en daar ben ik niet overgegaan.nina*89 schreef: ↑24-11-2017 19:31Niet stom bedoeld, maar hoeveel heb je gedronken? En heb je daarvoor goed gegeten? Was je goed uitgerust? Etc. Ik denk namelijk wel dat je het verschil voelt tussen drank en drugs, maar kan het misschien zo zijn dat de alcohol gewoon heel erg verkeerd is gevallen? Daar hoef je niet altijd misselijk van te worden; het kan zich ook op andere manieren uiten. Ik hoop hoe dan ook dat er niets ernstigs is gebeurd, sterkte.
vrijdag 24 november 2017 om 19:39
Waarom zou iemand zijn kostbare drugs in jouw drankje gooien? Terwijl ook je vriendje erbij is. Heb je het gevoel dat er iets met je is gebeurd, in de zin van seksueel misbruik?
Je zou je bloed of urine kunnen laten testen. Over het algemeen is drugs best lang terug te vinden in bloed/urine, met uitzondering van GHB.
Je zou je bloed of urine kunnen laten testen. Over het algemeen is drugs best lang terug te vinden in bloed/urine, met uitzondering van GHB.
vrijdag 24 november 2017 om 19:43
vrijdag 24 november 2017 om 19:44
Het was gewoon een vriend, niet mijn vriendje. Ik vind dat ook raar, maar er is gewoon geen mogelijkheid geweest waar er iets kon gebeuren omdat mijn vrienden mij direct hebben gezegd dat ik raar was en mij dan naar huis gebracht hebben.kiwi87 schreef: ↑24-11-2017 19:39Waarom zou iemand zijn kostbare drugs in jouw drankje gooien? Terwijl ook je vriendje erbij is. Heb je het gevoel dat er iets met je is gebeurd, in de zin van seksueel misbruik?
vrijdag 24 november 2017 om 19:56
Ik vind het wel heel erg naar voor je dat je niet meer weet wat er is gebeurd. Merk je niets geks aan je lichaam? Blauwe plekken ergens, spierpijn of misschien (ik hoop het echt niet) dat er toch iets seksueels is gebeurd wat jij nu niet meer weet? En weet je ook niets als je heel goed nadenkt en de avond helemaal opnieuw probeert door te nemen vanaf het begin?
Mocht dat allemaal niet het geval zijn, je nog steeds niets wijzer bent geworden en uit eventuele testen komt ook niets, dan denk ik dat:
of iemand iets in je drankje heeft gedaan en het nu niet meer traceerbaar is. Hij of zij heeft dat dan gedaan, maar er geen vervolg aan kunnen geven (gelukkig maar!).
Of toch dat de alcohol verkeerd is gevallen, ik zou die optie echt niet uitsluiten.
Mocht dat allemaal niet het geval zijn, je nog steeds niets wijzer bent geworden en uit eventuele testen komt ook niets, dan denk ik dat:
of iemand iets in je drankje heeft gedaan en het nu niet meer traceerbaar is. Hij of zij heeft dat dan gedaan, maar er geen vervolg aan kunnen geven (gelukkig maar!).
Of toch dat de alcohol verkeerd is gevallen, ik zou die optie echt niet uitsluiten.
vrijdag 24 november 2017 om 20:01
Dus je weet wél wat er gebeurt is Omdat je eerder dit schreef
Ik staarde gewoon recht voorme en ik voelde niets meer. Ik was precies verdoofd, ik weet verder niets meer wat er daarna is gebeurd. Ik ben wakker geworden en was enorm misselijk.