Eczeem na antibioticumkuur?
zaterdag 19 februari 2011 om 10:51
Ik heb onlangs een nogal heftige blaasontsteking gehad (ontsteking is volgens de huisarts weg, maar de pijn nog niet ), waarvoor ik een zware antibioticumkuur heb gehad.
Ik reageer daar sowieso wat akelig op (darmklachten etc), maar ik heb nu eczeem in mijn gezicht. Daar lijkt het tenminste op.
Wie herkent dit na een antibioticumkuur?
En wat zou ik ertegen kunnen doen? Ik ga maandag even langs de huisarts, maar aangezien het niet levensbedreigend is, laat ik de huisartsenpost dit weekend maar even links liggen
Maar wel graag tips!
Ik reageer daar sowieso wat akelig op (darmklachten etc), maar ik heb nu eczeem in mijn gezicht. Daar lijkt het tenminste op.
Wie herkent dit na een antibioticumkuur?
En wat zou ik ertegen kunnen doen? Ik ga maandag even langs de huisarts, maar aangezien het niet levensbedreigend is, laat ik de huisartsenpost dit weekend maar even links liggen
Maar wel graag tips!
zaterdag 19 februari 2011 om 10:53
Mijn dochter heeft ook een x eczeem gekregen na de antibioticakuur. Heb toen zalfje bij de apotheek gehaald en na een week was het weg.
Misschien kan je alvast even inspiratie opdoen bij de etos/kruidvat etc. want daar hebben ze ook heel veel tegen eczeem.
Lastig, maar bij mijn dochter is het snel verdwenen. Hopelijk bij jou ook. Succes
Misschien kan je alvast even inspiratie opdoen bij de etos/kruidvat etc. want daar hebben ze ook heel veel tegen eczeem.
Lastig, maar bij mijn dochter is het snel verdwenen. Hopelijk bij jou ook. Succes
zaterdag 19 februari 2011 om 11:19