Gezondheid alle pijlers

Een niet zo bloederig vraagje.

13-12-2010 14:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb mijn pil een maand extra doorgeslikt. Tijdens het doorslikken ben ik hem één keer vergeten en toen werd ik meteen ongesteld. De ongesteldheid hield maar aan, waardoor ik besloot toch een stopweek in te lassen. Na een paar dagen was mijn ongesteldheid over en toen ben ik de pil weer gaan slikken.

Nu had ik vorige week zondag ongesteld moeten worden, maar het kwam maar niet. Wel buikpijn en pesthumeur

Uitiendelijk ben ik helemaal niet ongesteld geworden wat de eerste keer in 12 jaar is.

Heb een zwangerschapstest gedaan, negatief. En mijn dokter gebeld of ik nu wel of niet aan een nieuwe pilstrip kon beginnen. Mijn huisarts zei dat ik gewoon weer verder moet slikken, en afgelopen weekend heb ik dat ook gedaan, maar op de één of andere manier voelt het 'niet goed'.

Ik vind het gewoon vreemd dat ik helemaal niet ongesteld ben geworden. Nu de vraag die ook van een 16-jarige had kunnen zijn:

als de test negatief is, dan ben je toch ook echt niet zwanger?? Haha, ik voel me zo dom, maar ik slik nu met zoveel tegenzin mijn pil, omdat het voor mijn gevoel niet klopt!

Hebben jullie dit wel eens gehad?

Dank jullie wel!
Denk echt niet dat je zwanger bent, maar dan haal je toch nog een testje. Als die negatief is, dan zal je er toch echt aan moeten geloven dat je lichaam ff van slag was van al dat pilgebruik.
Ja Vlinder, dat zat ik ook te bedenken, maar ehm, (ik heb hier zoooo geen verstand van) als je een test doet, terwijl je de pil slikt, werkt die test dan wel? Of wordt deze niet beïnvloedt door pil-homonen?

Dank je wel voor je reactie!
Als je zwanger bent kan je wel 20 anticonceptiepillen slikken maar zwanger blijf je! (uiteraard overdrijf ik nu een beetje hahahha).

Gewoon ff nog een testje halen.
quote:vlinder72 schreef op 13 december 2010 @ 14:41:

Als je zwanger bent kan je wel 20 anticonceptiepillen slikken maar zwanger blijf je! (uiteraard overdrijf ik nu een beetje hahahha).

.Ja, je overdrijft: bij 20 pillen wordt je minder zwanger. 10 is een realistischer aantal....
Test wordt niet beïnvloedt door pilhormonen nee. Maar een keer doorslikken, dan spotting hebben en dan op een ander moment dan normaal een stopweek houden, kan de boel best door elkaar gooien. Dus dan opeens in de volgende stopweek niet ongesteld worden kan best, zonder dat je zwanger bent.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Spijker, ik denk ook dat dat het zal zijn, alleen is me dat nog nooit gebeurt in al die jaren dat ik de pil slik, ach, eens moet de eerste keer zijn toch? Dank je wel voor je reactie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven