Een pupil groter als andere
vrijdag 18 juli 2014 om 23:14
Vorige week zei mijn vriend tegen mij dat mijn ene pupil groter is als de andere. Nu heb ik er eens op gelet en het klopt... als het wat donkerder is zie ik het vooral, als het licht is dan zijn ze wel gelijk, verder zie ik wel goed ik heb alleen in dat oog floaters is er iemand die misschien weet wat het is?

zaterdag 19 juli 2014 om 01:19
"Ooit wel eens mijn toenmalige huisarts gevraagd, maar die vond het niet schokkend."
Moest even lachen om die uitspraak 'niet schokkend'
TO, ga naar je huisarts, en floaters (ook wel mouches of mouches volantes genoemd) zie je als een soort zwarte vliegjes, draadjes of kringetjes die door je gezichtsveld glijden. Ze bewegen mee met je kijken. Ze kunnen geen kwaad. Verder echt even langs je huisarts voor je gemoedsrust.
Moest even lachen om die uitspraak 'niet schokkend'
TO, ga naar je huisarts, en floaters (ook wel mouches of mouches volantes genoemd) zie je als een soort zwarte vliegjes, draadjes of kringetjes die door je gezichtsveld glijden. Ze bewegen mee met je kijken. Ze kunnen geen kwaad. Verder echt even langs je huisarts voor je gemoedsrust.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
zaterdag 19 juli 2014 om 01:32
Ik weet sinds kort dat ik de ziekte van graves heb. Ook de oog ziekte. Nu las ik toevallig vanavond dat iemand ook door die oog ziekte de ene pupil groter had dan de andere. Er horen allerlei oog klachten bij die ziekte. Ik wil niet zeggen dat jij het hebt maar zou er wel even iemand naar laten kijken. Zeker als je dit eerder niet zo had.
maandag 21 juli 2014 om 18:16
Hallo bedankt voor jullie antwoorden. Het is niet heel erg maar als het bijvoorbeeld iets donkerder is is mijn linker groter als de rechter maar als ik bijvoorbeeld buiten ben waar het licht is zijn ze wel even groot. Apart is het wel haha maar het stelt me wel gerust jullie antwoorden. Ik ga a.s. donderdag naar de oogarts dus die zal het antwoord wel weten.
Groetjes
Groetjes