eksteroog, auw!
maandag 11 januari 2010 om 10:10
Hai,
Vriendlief heeft een eksteroog waar hij behoorlijk last van heeft. Heb al eelt weggesneden maar kom helaas niet diep genoeg.
Nu even op internet gekeken wat je eraan kunt doen en ben ik van plan die pleisters te halen.
Helpen die en naar hoeveel tijd is het weg? Er staat 2 weken bij.
Of zijn er snellere oplossingen? Wil eerst even zelf proberen voor ik op zoek ga naar een pedicure.
Vervelende dingen zijn het!
Vriendlief heeft een eksteroog waar hij behoorlijk last van heeft. Heb al eelt weggesneden maar kom helaas niet diep genoeg.
Nu even op internet gekeken wat je eraan kunt doen en ben ik van plan die pleisters te halen.
Helpen die en naar hoeveel tijd is het weg? Er staat 2 weken bij.
Of zijn er snellere oplossingen? Wil eerst even zelf proberen voor ik op zoek ga naar een pedicure.
Vervelende dingen zijn het!

maandag 11 januari 2010 om 10:19
quote:Heb al eelt weggesneden maar kom helaas niet diep genoeg.quote:Wil eerst even zelf proberen voor ik op zoek ga naar een pedicure.Ik heb echt maar 1 vraag....waarom?????????? Ben je zelf pedicure, en zo nee, hoe kom je er dan bij om zelf in zijn voet te gaan snijden? Ik wil echt niet vervelend doen hoor maar sjies, wat kost nu een pedicure?
maandag 11 januari 2010 om 10:19

maandag 11 januari 2010 om 12:11
Haha dames bedankt voor de bezorgdheid. Maar een beetje eelt weghalen doen wel meer mensen hoor. Die mensen daarvoor zijn gewoon bij de drogistte koop. Ik hak hem geen voet af. LOL.
Ben geen pedicure maar verzorg wel graag de voetjes zelf, hou wel van een beetje pulken enzo.
Op internet staan inderdaad de tips van weken met soda etc.
En dat je wat dingetjes zelf kunt proberen, lukt dat niet dan is een pedicure een goed idee of de huisarts.
Maar ik vind het normaal eerst dingen zelf te proberen.
Gaat niet om de kosten van de pedicure, maar zoals men zegt, je moet wel een goede hebben en weer op pad ervoor etc.
Geen ramp maar als het met pleisters ook lukt, net zo goed dan.
En tis wel een eksteroog, heb ze al vaker gezien en tis echt zo'n rondje dat naar binnentoe hard is van de eelt.
Ben geen pedicure maar verzorg wel graag de voetjes zelf, hou wel van een beetje pulken enzo.

Op internet staan inderdaad de tips van weken met soda etc.
En dat je wat dingetjes zelf kunt proberen, lukt dat niet dan is een pedicure een goed idee of de huisarts.
Maar ik vind het normaal eerst dingen zelf te proberen.
Gaat niet om de kosten van de pedicure, maar zoals men zegt, je moet wel een goede hebben en weer op pad ervoor etc.
Geen ramp maar als het met pleisters ook lukt, net zo goed dan.
En tis wel een eksteroog, heb ze al vaker gezien en tis echt zo'n rondje dat naar binnentoe hard is van de eelt.