Gezondheid alle pijlers

eksteroog, auw!

11-01-2010 10:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Vriendlief heeft een eksteroog waar hij behoorlijk last van heeft. Heb al eelt weggesneden maar kom helaas niet diep genoeg.

Nu even op internet gekeken wat je eraan kunt doen en ben ik van plan die pleisters te halen.

Helpen die en naar hoeveel tijd is het weg? Er staat 2 weken bij.

Of zijn er snellere oplossingen? Wil eerst even zelf proberen voor ik op zoek ga naar een pedicure.

Vervelende dingen zijn het!
Die pleisters helpen wel, maar weet ff niet meer hoelang het duurde voordat het weg was.
quote:Heb al eelt weggesneden maar kom helaas niet diep genoeg.quote:Wil eerst even zelf proberen voor ik op zoek ga naar een pedicure.Ik heb echt maar 1 vraag....waarom?????????? Ben je zelf pedicure, en zo nee, hoe kom je er dan bij om zelf in zijn voet te gaan snijden? Ik wil echt niet vervelend doen hoor maar sjies, wat kost nu een pedicure?
Ga vooral zelf snijden in een eksteroog, dat helpt! Niet dus. Daar zijn nu pedicures voor.

Let er wel op dat je een goede bezoekt, er zijn tegenwoordig ook pedicures die alleen maar een beetje cosmetisch aan frutten.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Eens met Pip.

Dat huis tuin en keukengedokter levert alleen maar meer problemen op
is het wel een eksteroog en geen wrat???
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Lief had baat bij die pleisters. En bij veelvuldig weken met z'n voet in een bakkie water. Hoe zachter het eelt eromheen, hoe sneller het ding weggaat.
quote:dangeensuus schreef op 11 januari 2010 @ 10:19:

[...]

[...]

Ik wil echt niet vervelend doen hoor maar sjies, wat kost nu een pedicure?Eurootje of twintig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Haha dames bedankt voor de bezorgdheid. Maar een beetje eelt weghalen doen wel meer mensen hoor. Die mensen daarvoor zijn gewoon bij de drogistte koop. Ik hak hem geen voet af. LOL.

Ben geen pedicure maar verzorg wel graag de voetjes zelf, hou wel van een beetje pulken enzo.;-)

Op internet staan inderdaad de tips van weken met soda etc.

En dat je wat dingetjes zelf kunt proberen, lukt dat niet dan is een pedicure een goed idee of de huisarts.

Maar ik vind het normaal eerst dingen zelf te proberen.

Gaat niet om de kosten van de pedicure, maar zoals men zegt, je moet wel een goede hebben en weer op pad ervoor etc.

Geen ramp maar als het met pleisters ook lukt, net zo goed dan.

En tis wel een eksteroog, heb ze al vaker gezien en tis echt zo'n rondje dat naar binnentoe hard is van de eelt.
mensen=messen
mensen=messen
Een doornwrat is ook zo’n mooi rondje dat naar binnen toe hard is (lijkt net eelt). Doornwratten zijn sneaky, omdat ze verdacht veel op een likdoorn lijken…

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven