Gezondheid alle pijlers

En dan heeft mijn dochter ineens CRPS.....*snik*

27-02-2014 10:03 8 berichten
Niet voldoende lotgenoten....
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb dit niet in mijn omgeving, maar wens jullie allemaal veel sterkte toe!!
Heftig, heel heftig.

Mijn expartner heeft dit gehad toen hij erg jong was en heeft jaren getobt(het was toen allemaal nog niet zo bekend). En ook later, toen ik hem al kende heeft hij lange periodes gehad van klachten die hem ook wel beperkten in zijn functioneren.

Zijn pijnklachten zijn behandeld op een pijnpoli.

Ik wens jullie veel sterkte, eenvoudig is het niet.
Wat erg Leolieke! Wel fijn dat ze snel bij de revalidatie terecht kan, toch? Het doet als moeder pijn je kind in pijn te zien, is mijn ervaring. EN als je dan ook nog weet dat het niet over zal gaan ...

Mijn dochter (16) heeft, net als ik, fibromyalgie, maar veel erger voor mijn gevoel. Ze heeft door een conversiestoornis ook een tijd in een rolstoel gezeten. Kon 7 weken niet lopen.

Ze staat sinds eind december op de wachtlijst van een revalidatiecentrum. Volgende week krijgen we een intakegesprek. We hopen echt dat ze dan snel terecht kan. Ik zie dat ze in een neerwaartse spiraal zit, maar kan haar er niet uit halen. Ik heb zelf revalidatie gehad (2x per week, recent nog) dus weet in theorie wel e.e.a. maar je dochter tot bewegen aanzetten is lastiger. Zeker als je ziet dat ze pijn heeft, ziet dat ze moe is en als het dan ook nog een puber is..

Ik hoop dat bij jouw dochter de revalidatie in elk geval wat pijn weg kan nemen? Of is dat niet de insteek van het traject?

Sterkte de komende tijd. Zorg ook vooral nog voor je eigen tijd. Toen mijn dochter in haar rolstoel zat, merkte ik dat ik mijn rust en ontspanning echt kwijtraakte, omdat wij haar overal heen moesten brengen. Gelukkig kon ze zichzelf verder wel redden, alleen vervoer was een probleem.
Later is nu
Ik ben idd blij dat ze snel terecht kan, weet nog niet wanneer op dit moment, maar de kinder neuroloog vind het een ernstige situatie waar heel erg snel bij ingegrepen moet worden.

Morgen horen wij meer.
Jammer dat je je stuk weggehaald hebt.

Wat heb je gehoord Leolieke?
Later is nu
Leolieke, ik heb je een bericht gestuurd.....
Hoi Leolieke,

Ook ik heb je een berichtje gestuurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven