Eng
donderdag 16 juni 2016 om 23:02
Vanmorgen toen ik opstond had ik al een opgeblazen gevoel in mijn buik. Toen ik vanmiddag op het werk was begonnen de buikkrampen en gevoel alsof ik moest poepen, scheten laten die er niet uit wouden komen. Toen kreeg ik opeens hele hevige buikkrampen, kon amper lopen. Hebben me naar huis gestuurd. Ben gaan liggen en langzaam begonnen de scheten eruit te komen en de pijn minder te worden. Had ook wat maagzuur en oprispingen, boertjes. Erg goor dit maar iemand een idee wat the hell dit was. Het was zo heftig heb het nooit eerder gehad.
zaterdag 18 juni 2016 om 10:09
zaterdag 18 juni 2016 om 11:17
Heel vaak gehad dit. Gevolg van obstipatie bij mij. Bleek bij mij door lactose- en glutenintolerantie te komen. Wil natuurlijk niet zeggen dat jij dit ook hebt, zeker als je het maar 1x hebt.
Teveel lucht binnen gekregen, iets gegeten waar je niet zo goed tegen kan (of iets dat obstipeert). Klinkt mij iig niet direct ernstig in de oren, maar als je het niet vertrouwt moet je zeker even naar de huisarts gaan.
Teveel lucht binnen gekregen, iets gegeten waar je niet zo goed tegen kan (of iets dat obstipeert). Klinkt mij iig niet direct ernstig in de oren, maar als je het niet vertrouwt moet je zeker even naar de huisarts gaan.