Gezondheid alle pijlers

Enkelblessure

28-02-2011 13:38 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Een week geleden op de zaterdag, (tis nu maandag dus bijna anderhalve week geleden) heb ik tijdens voetbal mijn enkel lelijk bezeerd.

Die avond kon ik er absoluut niet op lopen, zat er een dik ei op en had ik ook erge pijn. Ook de zondag erna liep ik behoorlijk mank. Heb die dag wel een stuk buiten gelopen. (ik denk 10min heen 10min terug) Toen maandag ging het wel weer redelijk qua lopen maar nog wel last. De dinsdag, woensdag en donderdag liep ik eigenlijk weer vrij normaal rond en dacht ik wauw dit gaat snel. Maar nu is het dit weekend ineens blauw geworden en doet het gewoon weer behoorlijk pijn en moet ik ook weer lichtelijk mank lopen.

Links boven het enkel bot doet pijn en recht onder het enkelbot is het blauw en als ik daar op druk verga ik van de pijn, maar die plek voel ik dus niet tijdens het lopen.

Wat kan dit zijn? is het verstandig om toch een afspraak te maken bij de huisarts?

Thnx a Latté
Ben je daar nog niet geweest dan toen het ineens weer blauw werd of eigenlijk sowieso?
Nee ben daar nog niet geweest.

Tja ik weet niet, dan voel ik me ook zown aanstellert want straks is het niks
Ben je niet naar het ziekenhuis geweest, foto laten maken? Misschien is hij wel gebroken... dan heb je het misschien al verpest, botgroei is alweer begonnen.
Als je naar een week week nog vergaat van de pijn, als je op de plek duwt, moet je zeker naar de huisarts. Deze zal je waarschijnlijk doorsturen om een foto te laten maken.

Je bent geen aansteller. Bel gewoon even met de assistente. zij kan je goed adviseren.
Nee, naar de huisarts die je voet daadwerkelijk kan zien is zoveel onhandiger dan achter een pc kruipen en vragen of andere mensen die eveneens achter de pc zitten een blind oordeel kunnen geven.

Bel gewoon de huisarts.
Allrighty!!!!!!

Ik ga al morgen..

Ik ben heel ongeduldig en kan nu eigenlijk niet meer tot morgen wachten op antwoord.

Rustig aan he Botervliegje
Kun je nu niet bellen dan? Ik ben ook altijd ongeduldig haha.
Ik hoop voor je dat het goed uitpakt. Succes
Heb al gebeld maar kan morgen pas terecht, vandaar,

Thnx Maja
Succes, laat je nog weten hoe het afgelopen is?

grt lieveke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven