Gezondheid alle pijlers

Ervaring kambo

20-09-2017 22:59 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
I.v.m. chronische klachten; astma, copd, PMS en de rest.. Benaderde mij laatst iemand om eens kambo te proberen.

Omdat ik over alternatieve geneeswijze soms niet te spreken ben.. ben ik op zoek naar 'real life' verhalen.

Hoe heb jij het ervaren? Wat vond je k*t, wat is er top, wat heb je ervaren en hoe voelde je je erna? Tip & tricks! Pleasee

Ik hoor het graag!
anoniem_260649 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 23:39
20.71% gewijzigd
Everybody can change.
Je laat jezelf toch niet vergiftigen meid. Er zullen toch wel andere alternatieven zijn om je klachten te verminderen in plaats van kikkergif. Je lijkt wel niet wijs.
Astma, COPD en roken. En dan een of ander vaag kikkermedicijn willen proberen... Is het heel raar als ik zeg dat het misschien handiger is om te stoppen met roken??
Wat is dat toch voor raars dat overgeven na gif helend is?
Als je dit serieus overweegt dan ben je dus niet zo sceptisch tegenover alternatieve "geneeswijzen".
anoniem_288961 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 23:30
Reden: type fout
2.54% gewijzigd
MoirenPhae schreef:
20-09-2017 23:07
Wat is dat toch voor raars dat overgeven na gif helend is?
Lijkt wel het nieuwe aderlaten ofseau.

Ga eens in overleg met je huisarts of je niet naar een longarts en gyn kunt om verder te kijken naar oplossingen. Zou jezelf niet gaan vergiftigen met kikkerkwijl. Waarom zou je in godesnaam vrijwillig gif! in je lijf stoppen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Waarom heb je weggehaald dat je rookt?
Hopelijk niet weer een onderzoekje, of een manier om dit middel te propageren ?
Als dat niet zo is heb ik niets gezegd. Geen ervaring, moest het googelen. Lijkt me link om iets redelijk onbekends te proberen.
Dat het natuurlijk is maakt het niet ongevaarlijk.
nounou
-Kia-Ora- schreef:
20-09-2017 23:43
Lijkt wel het nieuwe aderlaten ofseau.

Ga eens in overleg met je huisarts of je niet naar een longarts en gyn kunt om verder te kijken naar oplossingen. Zou jezelf niet gaan vergiftigen met kikkerkwijl. Waarom zou je in godesnaam vrijwillig gif! in je lijf stoppen?
Heb uiteraard deze stappen al ondernomen.. heb nu meer interesse in het uitzoeken van mogelijkheden om de oorzaak te bestrijden dan symptoombestrijding doormiddel van farmaceutische middelen die weer zorgen voor andere 'problemen.'
Everybody can change.
Roken is best een oorzaak.
MoirenPhae schreef:
20-09-2017 23:53
Roken is best een oorzaak.
Roken is in mijn geval niet de veroorzaker van mijn longproblemen. Ik had al astma voor ik begon met roken, je hebt gelijk roken is niet bevorderend zien hier boven op ook nog Copd is gekomen. Heb het roken verwijderd omdat het een vervelende bijkomstigheid is waar ik graag van af wil en geen chronische aandoening
Everybody can change.
MissKatrien18 schreef:
20-09-2017 23:51
Heb uiteraard deze stappen al ondernomen.. heb nu meer interesse in het uitzoeken van mogelijkheden om de oorzaak te bestrijden dan symptoombestrijding doormiddel van farmaceutische middelen die weer zorgen voor andere 'problemen.'
Ja, giftig kikkerkwijl is ook het eerste waar ik aan zou denken...

Stoppen met roken gaat je helpen met astma enseau. Waarom heb je dat trouwens uit je op gehaald?
MissKatrien18 schreef:
20-09-2017 23:56
Roken is in mijn geval niet de veroorzaker van mijn longproblemen. Ik had al astma voor ik begon met roken, je hebt gelijk roken is niet bevorderend zien hier boven op ook nog Copd is gekomen. Heb het roken verwijderd omdat het een vervelende bijkomstigheid is waar ik graag van af wil en geen chronische aandoening
Roken verergert de astma én de copd.

Gruwelijk hoe ze dat gif aan diekikkers onttrekken.
-Kia-Ora- schreef:
20-09-2017 23:58
Ja, giftig kikkerkwijl is ook het eerste waar ik aan zou denken...

Stoppen met roken gaat je helpen met astma enseau. Waarom heb je dat trouwens uit je op gehaald?
Dan zegt iedereen dat ze beter kan stoppen met roken en dat wil ze niet.
Kikkerkwijl is ook niet het eerste waar ik aan denk maar werdt me aangeraden dus opzoek naar ervaringen.

Wil wel degelijk stoppen met roken maar dat is een ander topic. Alleen op zoek naar ervaringen bij het gebruik van kambo nothing more, nothing less
Everybody can change.
MoirenPhae schreef:
20-09-2017 23:59
Dan zegt iedereen dat ze beter kan stoppen met roken en dat wil ze niet.
Ja, daarom komt ze ook niet verder bij de longarts.

To, ga vooral op zoek naar alternatieven ipv de dingen doen die logisch zijn, zoals stoppen met roken.
Ik heb wel eens tot voorbij het gal gekotst. Van niets genezen.
MissKatrien18 schreef:
21-09-2017 00:04
Kikkerkwijl is ook niet het eerste waar ik aan denk maar werdt me aangeraden dus opzoek naar ervaringen.

Wil wel degelijk stoppen met roken maar dat is een ander topic. Alleen op zoek naar ervaringen bij het gebruik van kambo nothing more, nothing less
En mijn advies daarop is, terug naar je ha/longarts en stoppen met roken. Niet gaan lopen kloten met gif. Nooit geleerd dat je geen gif moet innemen?

Vraag je artsen voor ondersteuning met stoppen, dan zul je zien dat je klachten aanzienlijk gereduceerd worden. Ik zou willen dat ik kon stoppen. Beetje jammer dat ik niet rook :cry: .
kia wijzigde dit bericht op 21-09-2017 07:08
0.15% gewijzigd
MissKatrien18 schreef:
20-09-2017 23:51
De oorzaak van het hebben van astma is gewoon dikke pech en aangezien astma niet te genezen is, is symptoombestrijding het enige wat je kunt doen. Stoppen met roken is toch echt wel een heel groot onderdeel daarvan. Ik weet er alles van dat dat heel moeilijk is, maar toch zou ik dit gaan doen, want roken zal je COPD in de loop der tijd alleen maar verergeren. Lukt het je niet alleen, vraag daar dan hulp bij. Jezelf vergiftigen met allerlei vage middeltjes is het stomste wat je kunt doen. Sporten is ook erg belangrijk bij longaandoeningen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-09-2017 09:11
Reden: Spam
99.92% gewijzigd
-Kia-Ora- schreef:
20-09-2017 23:43
Waarom zou je in godesnaam vrijwillig gif! in je lijf stoppen?
Dat doet ze al iedere keer als ze een peuk opsteekt.
Maar zo te horen zit ze wat dat betreft nog in de ontkenningsfase.
Ik had er nog nooit van gehoord.
En na het lezen van de reacties hier dacht ik dat het enkel vergif zou zijn.

Maar ik heb een artikel gevonden over kambo en het klinkt toch een heel stuk positiever dan ik dacht.

https://azarius.nl/encyclopedia/84/Kambo/
SilverShadow schreef:
21-09-2017 04:38
Dat doet ze al iedere keer als ze een peuk opsteekt.
Maar zo te horen zit ze wat dat betreft nog in de ontkenningsfase.
Ja, daar heb je een punt. Roken is net zo goed je lijf vergiftigen.
shisha schreef:
21-09-2017 05:27
Ik had er nog nooit van gehoord.
En na het lezen van de reacties hier dacht ik dat het enkel vergif zou zijn.

Maar ik heb een artikel gevonden over kambo en het klinkt toch een heel stuk positiever dan ik dacht.

https://azarius.nl/encyclopedia/84/Kambo/

Dit klinkt toch niet positief? Daarnaast staat er een enorme hoeveelheid onzin in. De opmerking aan het einde van het artikel dat je goed naar je lichaam moet luisteren is gewoon lachwekkend. Wat vertelt je lichaam je als je moet overgeven, koorts krijgt, je hartslag omhoog gaat en je grieperig voelt?
nerdopviva schreef:
21-09-2017 07:43
Dit klinkt toch niet positief? Daarnaast staat er een enorme hoeveelheid onzin in. De opmerking aan het einde van het artikel dat je goed naar je lichaam moet luisteren is gewoon lachwekkend. Wat vertelt je lichaam je als je moet overgeven, koorts krijgt, je hartslag omhoog gaat en je grieperig voelt?
Ik doelde op het feit dat in het artikel staat dat inmiddels wetenschappelijk is bewezen dat kambo een aantal heilzame effecten heeft op het menselijk lichaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven