Gezondheid alle pijlers

Ervaringen Basic Fit

27-10-2013 15:32 11 berichten
Ben op zoek naar ervaringen bij Basic Fit zodat ik deze in overweging kan nemen tegen de bedrijfsfitness met wat mijn werk aanbiedt. ( op het werk hebben ze dus een fitnesszaal met begeleiding van 11:00 tot 19:00. dit zijn ook de openingstijden)
Alle reacties Link kopieren
Wat voor training wil je gaan doen?

Ik train nu bij een basic fit, het is goedkoop, de apparatuur is in orde, ik train individueel en doe aan krachttraining en kettlebells.

Ik doe geen groepslessen, ik zie dat er ook veel virtuele (van video) lessen zijn en weinig begeleiding over het algemeen. Het is een handige sportschool wanneer je zelf kan trainen met weinig hulp.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Niet doen! Altijd gezeur met betalingen, zij die fouten maken en jij die incassobureau aan je broek krijgt. Het heeft mij heel wat tijd en energie gekost om mijn gelijk te krijgen. Verder is er geen begeleiding... Alleen apparaten.
Ik betaal per jaar en nooit gezeur. Er naast apparaten ook genoeg mogelijkheden om met losse gewichten te trainen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Abonnement opgezegd omdat mijn filiaal vol gorilla's zat die de vrouwen en meiden als lustobjecten zagen. Vaste medewerker die ik altijd aan het werk zag, was ook nog vriendjes met dat volk.

Gaf zeer onprettig gevoel.
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Het gaat bij mij om simpele trainingen en om mijn conditie omhoog te krijgen. Ben van plan om volgend jaar eindelijk eens met de Dam tot Dam mee te lopen.

Maar dat gezeik met de betalingen staat me tegen.

Las wel dat je een trainingsschema kan krijgen maar heb je daar wat aan?
Eigenlijk dezelfde ervaring als deksels. De gorilla's in 'mijn' filiaal liepen ook allemaal in dat merk 'Gorilla wear' .
Gelukkig hebben ze geen interesse in mini gorrillazetta's alleen in cardio miepjes die in een te strakke broek lopen.
Lol... Ga morgen even mijn collega uithoren over de basic fit en een ander over de bedrijfsfitness.

Nog een ander voordeel is dat mijn man ook gebruik kan maken van de fitness ( alleen 1 uur nadat ik geweest ben dus dat is weer een nadeel)
Er zijn hier al zoveel topics over!
basic is cool
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven