Ervaringen borstlift
dinsdag 5 december 2017 om 09:53
Ik heb 70 d ( normaal, nu zwanger). En na mijn vorige zwangerschap en borstvoedingsperiode van een jaar zijn ze verslapt en gaan hangen. Ze zijn nu in de zwangerschap weer groter en iets voller maar nog steeds slap en hangend. Wellicht wordt het hierna nog erger.
Ik vind het heftig om in een gezond lijf te snijden maar baal er ook stevig van, ik vind ze niet bij mijn lijf passen. Ik ben benieuwd of een borstlift iets voor mij zou kunnen zijn. Ik wil geen implantaten.
Hoe ingrijpend is zo’n operatie, hoelang duurt het herstel?
Is het resultaat naar verwachting?
Ik vind het heftig om in een gezond lijf te snijden maar baal er ook stevig van, ik vind ze niet bij mijn lijf passen. Ik ben benieuwd of een borstlift iets voor mij zou kunnen zijn. Ik wil geen implantaten.
Hoe ingrijpend is zo’n operatie, hoelang duurt het herstel?
Is het resultaat naar verwachting?
dinsdag 5 december 2017 om 10:23
Met een borstlift moet je rekening houden dat je cupmaat kleiner wordt. Het ligt eraan hoeveel klierweefsel je hebt of dit 1-2 cupmaten zijn. Je krijgt littekens, dat varieert van de techniek die men gebruikt, maar houd rekening met de ankervorm (rondom tepel, naar beneden en halve maan onder je borst).
Kosten zo tussen 3500-4000 euro. Als je je cupmaat wilt behouden, gebruiken ze er een prothese bij en dan liggen de kosten hoger. Bij prothesegebruik moet je ook rekening houden met heroperatie tussen de 10-20 jaar, als alles ongecompliceerd verloopt.
Succes met je keuze!
Kosten zo tussen 3500-4000 euro. Als je je cupmaat wilt behouden, gebruiken ze er een prothese bij en dan liggen de kosten hoger. Bij prothesegebruik moet je ook rekening houden met heroperatie tussen de 10-20 jaar, als alles ongecompliceerd verloopt.
Succes met je keuze!