Gezondheid alle pijlers

Ervaringen botox behandeling migraine?

26-07-2016 10:57 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Na een lange weg van allerlei profylaxe te hebben geprobeerd met teveel bijwerkingen en te weinig resultaat etc., denk ik er nu aan om botox een kans te gaan geven. Het schijnt inmiddels wetenschappelijk zichzelf meer bewezen te hebben. Wie heeft hier ervaring mee en kan hier meer over vertellen? En waar heb je dit laten doen? Ik woon zelf in Zuid-Holland.

Ik hoor het heel graag, alvast dank!
http://www.libelle.nl/act ... oorzaak-migraineaanvallen
In Rotterdam zit een goede kliniek. Pb me maar voor info
Dankjewel voor de link Cateautje. In het verleden weleens een voedsel eliminatie dieet gevolgd, maar daar kwam niets uit. De York test kost 400 euro zie ik, komt toch enigszins over als geldklopperij...
Ik wist niet dat het zo duur is, maar misschien dat je via de huisarts jezelf kunt laten testen. Je weet nooit wat er uit komt. Met bio resonantie blijkt het ook te kunnen.

Succes in ieder geval. Lijkt me vreselijk, zulke aanvallen.
Dankjewel!
Twee keer gedaan, helaas geen resultaat.

Ik vond het wel een mooi resultaat geven, dus mijn frons laat ik nog steeds prikken, evenals kraaienpootjes.

Maar de slapen, haargrens en nek doe ik dus niet meer.
ik zat in de testgroepen en doe het al een hele tijd. om de drie maanden en wat later om de 6 maanden. en bij mij werkt het voortreffelijk zelfs. even goed kijken waar ze het doen en of je verzekeraar het vergoed!
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Dank voor de reacties!

Binkie, ik heb geprobeerd je een PB te sturen, maar krijg een melding dat de gebruiker geen PB wenst te ontvangen. Zou je het willen proberen? Zou wel heel graag meer willen horen namelijk.

Dubbz, dat is jammer. Maar dan heb je het in ieder geval wel geprobeerd. Geen last gehad van de behandeling? Dat heb ik ook nog ergens op het internet gelezen namelijk...

Grenada, wat goed om te horen! Wat voor soort migraine heb jij? Het effect schijnt nogal wisselend te zijn per type lees ik. En mag ik vragen waar jij je laat behandelen? Ik denk bij een neuroloog als je destijds al bij de testgroep zat. Momenteel ben ik onder behandeling in het SFG bij een neuroloog, maar zij voeren deze behandeling niet uit. Ik heb wel gelezen dat het in het Haga ziekenhuis wel gedaan wordt, maar voordat ik daar weer daadwerkelijk terecht zou kunnen...
Ik hebjou een pb gestuurd
Hoi TO,

Ik heb al ruim 30 jaar last van Migraine (zonder aura), gecombineerd met zware spanningshoofdpijn. Het begon al zeer vroeg in de puberteit. Echt zeker 15 dagen per maand lag ik plat.

Ik slike hiervoor Naramig. Dat helpt wel goed als ik het slikte zodra ik een aanval voel opkomen. Ik heb ook botox gehad in mijn voorhoofd. Dat hielp super tegen de migraine. Alleen door de kosten heb ik dat gelaten voor wat het is.

Nu, als ik een aanval voel opkomen masseer ik Vaporub op mijn voorhoofd,nek en slapen. Soms zelfs mijn hoofdhuid. Ik smeer het ook in mijn neus. Omdat ik chronische sinusitis heb, heb ik het idee dat mijn migraine word getriggerd doordat ik niet goed kan ademhalen. En zo ga ik slapen.

In 90% van de gevallen is mijn migraine 'sochtends weg.

Wat bij mij nog beter werkt dan Vaporub is de inhalatiezalf van Kruidvat eigen merk.

Er is een tijd geleden onderzoek gedaan naar de werking van eucalyptus op migraine. Schijnt dat het migraine verminderde of zelfs helemaal geneesde.

Als iemand mij 1 jaar geleden had verteld dat zo een simpele oplossing werkt voor mijn migraine had ik diegene uitgelachen. Ik gebruikt nu bijna nooit meer medicijnen. Misschien het proberen waard?
Pb terug Binkie.

Jeetje Suicideblonde, zoiets bedenk je ook niet zeg. Wat fijn voor je! Ik kan me er ook eerlijk gezegd niets bij voorstellen...ik heb een soortgelijke "achtergrond" qua migraine en spanningshoofdpijn als jij. Toch best een hele zware variant al vele jaren. Ik ga het in ieder geval eens proberen, je weet maar nooit. Dit zijn dingen die je in ieder geval voor weinig geld eens kunt proberen :-). Dankjewel voor je bericht.
hoi Badeend. ik heb gemiddeld meer dan 15 dagen per maand migraine, maar sinds de behandeling dus heel veel minder. en ja, ik loop bij een neuroloog.
Grenada, krijg je ook spuitjes in je nek? Ik ook meer dan 15 dagen inderdaad.
Badeend, ik krijg iets van ongeveer 32 injecties per keer, ook in mijn nek.
Dankjewel Grenada. Ik denk dat ik toch maar ga wachten via de officiële weg...mag ik je een PB doen?
jazeker. zeg het even als er iets fout gaat.
Hoi,

Ik ben ook migraine patient en zag dit forum, ben benieuwd of ik nog iemand kan bereiken die hier wat heeft geschreven!

Grenada, ik ben erg benieuwd hoe het gaat?

Ik wacht eerst maar eens of er nog iemand is die dit nog leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven