Ervaringen CBD olie
zaterdag 29 oktober 2016 om 18:37
Hallo allemaal!
Ik heb vandaag de CBD+ olie van Jacob Hooy aangeschaft bij de Tuinen. Ik vraag me af of er hier nog meer gebruikers zijn. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met het product en naar de reden van jullie gebruik.
Ikzelf heb een angststoornis waarvoor ik eerder cognitieve gedragstherapie heb gevolgd. Toch heeft de therapie niet het gewenste effect gehad, waardoor ik op zoek ben gegaan naar andere oplossingen. Ik slik daarnaast ook al jaren Paroxetine wegens depressies.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!
Ik heb vandaag de CBD+ olie van Jacob Hooy aangeschaft bij de Tuinen. Ik vraag me af of er hier nog meer gebruikers zijn. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met het product en naar de reden van jullie gebruik.
Ikzelf heb een angststoornis waarvoor ik eerder cognitieve gedragstherapie heb gevolgd. Toch heeft de therapie niet het gewenste effect gehad, waardoor ik op zoek ben gegaan naar andere oplossingen. Ik slik daarnaast ook al jaren Paroxetine wegens depressies.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!
zondag 12 november 2017 om 13:03
Smarleentje, er wordt gezegd dat je erg moet oppassen met het combineren van CBD en anti-depressiva. De CBD heeft invloed op de snelheid waarmee de a-d afgebroken worden in je lever, dus op je bloedspiegel, de concentratie werkzame stof in je bloed. :http://www.cbdolie.org/cbd-cytochroom-p ... ymsysteem/Smarleentje schreef: ↑12-11-2017 12:10Ik ben vooral erg benieuwd naar de combi CBD en paroxetine. Gaat dat samen? Ben nl aan het afbouwen, maar het is een drama, dus zoek iets natuurlijks ter ondersteuning. Maar ik kom juist ook veel berichten tegen dat cbd icm anti depressiva geen goede combi is.
Ik ben hierin niet genoeg opgeleid om te beoordelen hoe serieus dit is, maar het lijkt me wel iets om rekening mee te houden.
nounou
zondag 12 november 2017 om 13:41
Dank voor je reactie. Ik ga eerst met mn huisarts overleggen voordat ik hier geld aan uitgeef. Heb gelukkig een goeie dag vandaag, dus voel nu minder de drang om wanhopig naar de winkel te rennen.zazamaenade schreef: ↑12-11-2017 13:03Smarleentje, er wordt gezegd dat je erg moet oppassen met het combineren van CBD en anti-depressiva. De CBD heeft invloed op de snelheid waarmee de a-d afgebroken worden in je lever, dus op je bloedspiegel, de concentratie werkzame stof in je bloed. :http://www.cbdolie.org/cbd-cytochroom-p ... ymsysteem/
Ik ben hierin niet genoeg opgeleid om te beoordelen hoe serieus dit is, maar het lijkt me wel iets om rekening mee te houden.
vrijdag 22 juni 2018 om 18:24
Geen idee wat De Tuinen nog meer verkoopt aan cbd-olie, maar ze verkopen ook die van Jacob Hooy, dat is een goed bekendstaand, Nederlands bedrijf https://jacob-hooy.nl/historie
Op verschillende sites over cbd-olie wordt hun olie aanbevolen. Op de site die jij noemt wordt die olie ook verkocht.
Het loont trouwens om op aanbiedingen te letten, zoals tweede flesje voor 1 euro.
nounou
vrijdag 15 februari 2019 om 09:41
CBD valt onder de cannabiswet in Nederland. In Belgie en andere landen is het niet legaal. Maar er wordt aan gewerkt. Als je het meeneemt naar het buitenland zie dan zeker dat het ook legaal is in dat land.anoniem220720172017 schreef: ↑29-10-2016 19:43CBD valt niet onder de cannabiswet. Je kunt het overal mee heen nemen.
Olie met THC of een combi is een heel ander verhaal.
Als je betrapt wordt in een land waar het illegaal is kan je vakantie wel heel anders uitdraaien dan gepland. Ook al wordt je er niet high van, het is in vele landen verboden.
Blogster bij defitnessblog