Gezondheid alle pijlers

Ervaringen met Nuvaring die naar beneden zakt?

01-07-2010 09:29 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik gebruik de Nuvaring nu 2 weken, maar als ik voel of hij nog goed zit, dan blijkt het dat hij een stuk naar beneden is gezakt. Raar, want toen ik hem voor het eerst inbracht, heb ik hem wel zo diep mogelijk ingebracht.

Ik weet niet of hij dan nog steeds goed werkt als hij vooraan zit.

Hebben jullie hier ook ervaringen mee en hebben jullie enig idee of het 'schadelijk' kan zijn dat hij steeds zo vooraan zit??

Ik zit er bijv niet op te wachten om zwanger te worden ofzo...

Groetjes
Saarah ik had hetzelfde met de nuvaring, ik werd er erg onzeker was heel bang dat ik toch zwanger zou worden.

Uiteindelijk ben ik maar gestopt met de nuvaring voelde mij er niet prettig bij
quote:[message=6435453,noline]saarah schreef op 01 juli zit.

Hebben jullie hier ook ervaringen mee en hebben jullie enig idee of het 'schadelijk' kan zijn dat hij steeds zo vooraan zit??

Ik zit er bijv niet op te wachten om zwanger te worden ofzo...

GroetjesOfzo, bedoel je daar een beetje zwanger mee?
Ik had dat ook... Nuvaring was niet mijn ding zegmaar

Vandaar dat ik nu een spiraaltje heb
Nee, bij mij blijft hij altijd prima zitten.
Dieper er in stoppen. Ik had het ook in het begin maar na een tijdje had ik het truukje door.
......
quote:Maja82 schreef op 01 juli 2010 @ 10:20:

Dieper er in stoppen. Ik had het ook in het begin maar na een tijdje had ik het truukje door.Dit ja
quote:Maja82 schreef op 01 juli 2010 @ 10:20:

......Ja maar hoe diep ik hem ook terugduw, hij komt steeds weer terug..
ik vond 't ook niks, doorbraakbloedingen, nee, mooi mee gestopt.
Heb je hem dan echt bijna om je baarmoedermond liggen?Ik kan me bijne niet voorstellen dat ie dan nog terugzakt.
Beetje smerig misschien, maar als je toch sex hebt, wordt de ring toch automatisch helemaal boven geduwd? Of zakt hij dan nóg af?
quote:Maja82 schreef op 01 juli 2010 @ 10:53:

Heb je hem dan echt bijna om je baarmoedermond liggen?Ik kan me bijne niet voorstellen dat ie dan nog terugzakt.Ik duw hem steeds zo ver mogelijk, geen idee wat hij dan ligt. Misschien is het even wennen. Hoop alleen niet dat hierdoor de werking vermindert.
Nee als hij er maar niet uitschiet.

Als je hem niet voelt zit ie ver genoeg als het goed is. Tampons zakken toch ook niet?
Geen ervaring met de nuvaring, maar tampax-tampons zakken bij mij ook af. Enige reden die ik daarvoor kan bedenken is een te wijde kut totaal gebrek aan bekkenspieren anatomie.

Maar goed, het hoeft dus niet aan je inbreng-technieken te liggen.
Nee geen last van, ben er heel tevreden over.
Het maakt niet uit waar de ring zit, diep of ondiep, als hij er maar in zit. Bij mij zakt hij ook omlaag, tot ver vooraan, maar dat geeft niks. Zolang hij er maar niet uitvalt, maar dat gebeurt niet.

Op de site van nuvaring kan je lezen dat de plaats waar de ring zit niets uitmaakt.
quote:Solereau schreef op 01 juli 2010 @ 11:51:

Het maakt niet uit waar de ring zit, diep of ondiep, als hij er maar in zit. Bij mij zakt hij ook omlaag, tot ver vooraan, maar dat geeft niks. Zolang hij er maar niet uitvalt, maar dat gebeurt niet.

Op de site van nuvaring kan je lezen dat de plaats waar de ring zit niets uitmaakt.Fijn om te lezen dat het bij jou ook gebeurt en dat het geen kwaad kan!
Nogmaals: Hoe diep of ondiep ie ook zit, hij werkt echt zolang ie maar in je vagina zit. Maar wanneer je hem voelt zitten bij lopen ed, dan is dat meestal een teken dat ie te ondiep zit (net zoals bij tampons). Voor de rest zijn alle houdingen, waar dan ook in je vagina prima en werkt ie gewoon.

Voor de sex kun je hem er trouwens uithalen als je dat fijner vindt, maximaal 3 uur per 24 mag ie op je nachtkastje liggen.....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:singalala schreef op 01 juli 2010 @ 14:18:

Nogmaals: Hoe diep of ondiep ie ook zit, hij werkt echt zolang ie maar in je vagina zit. Maar wanneer je hem voelt zitten bij lopen ed, dan is dat meestal een teken dat ie te ondiep zit (net zoals bij tampons). Voor de rest zijn alle houdingen, waar dan ook in je vagina prima en werkt ie gewoon.

Voor de sex kun je hem er trouwens uithalen als je dat fijner vindt, maximaal 3 uur per 24 mag ie op je nachtkastje liggen.....

Goed om te horen!

Dan hoef ik me inderdaad nergens zorgen over te maken!
Wat ik deed met de nuvaring was het volgende: ik vouwde 'm dubbel en bracht 'm dan zo diep mogelijk in. Als ik dan het idee had dat 'ie op z'n plek zat, perste ik nog even beetje. Ik heb er nooit last van had. Ik gebruik 'm nu niet meer trouwens omdat ik, na het stoppen met de nuvaring, zwanger ben.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Bij mij blijft ie altijd vrij hoog zitten. Alleen soms net na het inbrengen, voel ik em. Maar na een tijdje lijkt ie altijd vanzelf naar boven te gaan. Mja goed, het is wel irritant idd, maar de werking is iig niet verminderd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven