Gezondheid alle pijlers

Ervaringen operatie hypospadie

17-10-2014 06:11 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na maanden wachten op de oproep voor de operatie kregen we gistermiddag eindelijk te horen wanneer de operatie zal zijn.

Op woensdag 29 oktober wordt onze zoon van nu ruim 14 maanden hier 's morgens aan geopereerd in het Radboud ziekenhuis. Ik zie er best wel tegenop dat hij onder narcose gaat en de tijd erna met blijven in het ziekenhuis met waarschijnlijk pijn en een week een katheter, waardoor hij niet mag zitten.

Heeft iemand ervaring met deze operatie en misschien wel tips o.i.d. waar we ons op voor kunnen bereiden?
Je bericht stelt me wel gerust blijemuts77! Ze zullen vast heel aardig en lief zijn!

Ik ben blij als alles achter de rug is en ik hem weer gewoon kan vasthouden en knuffelen. Maar het is geen gevaarlijke operatie, dus dat scheelt!
Hij is nu een uur onder narcose. Rond 10.00u zal de operatie klaar zijn.
Operatie is helemaal goed gegaan! Zijn voorhuid is behouden, en hij heeft ook geen verband o.i.d. Er zit alleen een doorzichtige plakker over zijn piemeltje heen om de splinter erin te houden en piemeltje iets omhoog. En dan 2 luiers om. Hij had ontzettend honger en dorst en is niet misselijk geweest. Ik ben blij dat dit erop zit, nu ligt hij ff lekker te slapen. Hopelijk morgen al naar huis.
Yes! De eerste grooooote stap is genomen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Gister is de splint verwijderd. Dit was voor onze zoon erg pijnlijk, want hij zat vast aan hechtingen die is verder in zijn piemeltje zaten. Daarna plaste hij van schrik van zich af, wat erg fijn was. Want we moesten eigenlijk in het ziekenhuis blijven totdat hij uit zichzelf geplast had, want dat zou branden....maar we konden dus meteen weer terug naar huis.

Al met al is het me best wel meegevallen! Ik had verwacht dat het allemaal veel bloederiger en pijnlijk zou zijn voor mijn zoon.

Het luiers verschonen was wel even die 3 dagen afzien, want hij raakte al in paniek als ik er nog niet aanzat, maar hij wist dat het gevoelig was.

En 's nachts durft hij na een paar uur slapen niet meer alleen in bed. Alleen tussen ons in wordt hij rustig. Zal ook wel weer beter worden denk ik....
Oh huisen, fijn om te lezen! Klinkt alsof het een hele lichte vorm van hypospadie was. Hoe is het nu, met verschonen en slapen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven