Gezondheid alle pijlers

Even afwachten?

11-03-2016 00:00 34 berichten
Las zojuist een topic over iemand met een deukje in haar borst. Om daar niet off topic te gaan reageren stel ik mijn vraag hier. Ik heb al 2 weken een grote knobbel/schijf in mijn borst, ziet soms rood en doet geen zeer. Ik begrijp de reacties van direct naar de huisarts! In mijn geval denk ik dat het een kneuzing is, en het gaat vast weer vanzelf weg. Of vinden jullie dat je met een verandering in je borst altijd naar de huisarts zou moeten gaan?
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je bent gegaan. Beter het zekere voor het onzekere!

Succes dinsdag!
I may be young, but I'm not dumb.
Inderdaad fijn dat ze het zo doorpakken. Bij mij lag ook alles 'vast". M'n hele rechterborst zat vast eigenlijk, leek wel een steen. Nu heb ik het nog regelmatig maar nooit meer zo erg als die maand. Ergste nog vond ik dat ze zeiden wat het was en ik zo oke, en nu? Het doet zeeer man. "Ja niets mevrouw. Probeer pijnstillers." Euh, kon al een week niet op m'n buik slapen, grr.
@ ironwill, dank je!

@ Koettie, wat fijn dat je dat nog even schrijft, ik zag dat 'vast' liggen toch echt als een ding (stom weet ik). Ik heb trouwens ook al jaren heel gevoelige borsten, maar om nu te zeggen echte pijn .. dat dus weer niet. Hoe lang geleden heb jij die diagnose gehad als ik vragen mag? En hoe gaat het nu met je?
Heey, hoe is het afgelopen? Hopelijk alleen maar goed nieuws!
I may be young, but I'm not dumb.
Hoi Eline!

Weet je al wat meer? Ik hoop eigenlijk op geen bericht is goed bericht....
quote:ElinedeLou schreef op 12 maart 2016 @ 00:33:

@ ironwill, dank je!

@ Koettie, wat fijn dat je dat nog even schrijft, ik zag dat 'vast' liggen toch echt als een ding (stom weet ik). Ik heb trouwens ook al jaren heel gevoelige borsten, maar om nu te zeggen echte pijn .. dat dus weer niet. Hoe lang geleden heb jij die diagnose gehad als ik vragen mag? En hoe gaat het nu met je?

Nu anderhalf jaar terug denk ik. Heb nog steeds wel regelmatig harde borsten, maar minder nu ik de mirena heb ipv de pil. Soms is het een paar dagen écht heel vervelend/pijnlijk, tot ik ga menstrueren. Dan worden ze weer normaal.

Hoe is het gegaan??
Wat lief dat jullie er nog aan dachten! Het blijkt een goedaardig gezwel. Op de echo zag de arts dat het vloeibaar is, hij heeft verder geen punctie gedaan. Dat was hij in eerste instantie, naar aanleiding van de mammografie, wel van plan. Over 3 weken controleren ze het nogmaals, maar voor nu ben ik super opgelucht!
Dat is super!!
Wat fijn dat je een goede uitslag hebt gekregen. Ben je inmiddels alweer langs geweest?

Ik zelf vanmorgen naar de huisarts geweest met pijnlijke borst, doorverwijsbrief voor een mammografie gekregen. Waarschijnlijk goedaardig (mastopathie), maar voor de zekerheid. Ben nu toch wel gespannen. Al Googelend kwam ik hier terecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven