Evenwicht-testen
donderdag 17 februari 2011 om 20:25
Ik moet woensdag naar de neuroloog vanwege tintelingen in mijn benen/armen en voeten en toen vertelde de dokter dat ik waarschijnlijk wat evenwichtsoefeningen moet doen zoals op 1 been staan met je ogen dicht.
Nu zou je dat 30 seconden vol moeten kunnen houden maar ik val na 7 sec zowat al om. Is mijn evenwicht zo beroerd of houden jullie dit ook geen 30 seconden vol?
Nu zou je dat 30 seconden vol moeten kunnen houden maar ik val na 7 sec zowat al om. Is mijn evenwicht zo beroerd of houden jullie dit ook geen 30 seconden vol?
donderdag 17 februari 2011 om 22:13
quote:Hebbes schreef op 17 februari 2011 @ 22:03:
@ Gromm: een goede evenwichtafwijking!!
Grrrr zelfs na 10 pogingen kom ik niet verder dan 18 seconden
Zolang het maar een GOEDE afwijking is!
Dat in een rechte lijn lopen gaat wel iets makkelijker geloof ik. Maar ja hoe recht het echt is weet ik natuurlijk niet...
@ Gromm: een goede evenwichtafwijking!!
Grrrr zelfs na 10 pogingen kom ik niet verder dan 18 seconden
Zolang het maar een GOEDE afwijking is!
Dat in een rechte lijn lopen gaat wel iets makkelijker geloof ik. Maar ja hoe recht het echt is weet ik natuurlijk niet...
donderdag 17 februari 2011 om 23:21
Zonder schoen natuurlijk.
Hebbes, dat lopen vind ik heel makkelijk. Ik weet alleen niet helemaal zeker of mijn lijn kaarsrecht is, want ja, ik heb mijn ogen dicht. Maar als ik mijn ogen weer open doe (nadat ik met mijn handen tegen een muur ben gebonsd, gelukkig was ik zo slim om die voor me uit gestrekt te houden ) en achterom kijk, lijkt de lijn toch behoorlijk recht.
Hebbes, dat lopen vind ik heel makkelijk. Ik weet alleen niet helemaal zeker of mijn lijn kaarsrecht is, want ja, ik heb mijn ogen dicht. Maar als ik mijn ogen weer open doe (nadat ik met mijn handen tegen een muur ben gebonsd, gelukkig was ik zo slim om die voor me uit gestrekt te houden ) en achterom kijk, lijkt de lijn toch behoorlijk recht.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson