Gezondheid alle pijlers

Evenwicht-testen

17-02-2011 20:25 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet woensdag naar de neuroloog vanwege tintelingen in mijn benen/armen en voeten en toen vertelde de dokter dat ik waarschijnlijk wat evenwichtsoefeningen moet doen zoals op 1 been staan met je ogen dicht.

Nu zou je dat 30 seconden vol moeten kunnen houden maar ik val na 7 sec zowat al om. Is mijn evenwicht zo beroerd of houden jullie dit ook geen 30 seconden vol?
quote:Hebbes schreef op 17 februari 2011 @ 22:03:

@ Gromm: een goede evenwichtafwijking!!

Grrrr zelfs na 10 pogingen kom ik niet verder dan 18 seconden

Zolang het maar een GOEDE afwijking is!

Dat in een rechte lijn lopen gaat wel iets makkelijker geloof ik. Maar ja hoe recht het echt is weet ik natuurlijk niet...
Links makkelijk 70 sec en toen was ik het beu (verzuring etc:-P)

Rechts een kleine 20 sec.

Is het toeval dat iedereen het links langer volhoudt?
Is het met of zonder schoen? Want zonder schoenen sta ik behoorlijk te wankelen, maar met schoen houd ik het best even vol.
Zonder toch lijkt me? Of zijn jullie allemaal aan het vals spelen? Met stevige schoenen kan ik het vast ook!
Zonder schoen natuurlijk.

Hebbes, dat lopen vind ik heel makkelijk. Ik weet alleen niet helemaal zeker of mijn lijn kaarsrecht is, want ja, ik heb mijn ogen dicht. Maar als ik mijn ogen weer open doe (nadat ik met mijn handen tegen een muur ben gebonsd, gelukkig was ik zo slim om die voor me uit gestrekt te houden ) en achterom kijk, lijkt de lijn toch behoorlijk recht.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik zal weer een nieuwe oef zoeken :-)

Jipppppppie het is mij nu ook 30 seconden gelukt om op 1 been te staan!!
Ik dacht, ff proberen, dus stond ik net met m'n ogen dicht op 1 been te tellen, komt m'n collega binnen
Haha laat je collega ook mee doen. Is goed voor t gemiddelde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven