Gezondheid alle pijlers

Fitbit 2 charge

03-04-2017 10:13 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de week een fitbit gekocht . Helemaal blij mee!

Ik wil graag nog wat kilo's kwijt dmv gezond eten en sporten/bewegen

Ik moet zeggen dat het aardig motiverend werkt een extra stap te zetten en meer inzicht te krijgen in mijn voedings patroon. Ik heb hem daarom ook gekoppeld aan myfitnesspal en voer hier mijn eten in.

Nu gaat tevens mijn vraag hier ook over.

Ik wil vandaag als lunch dit recept maken

https://www.leukerecepten.nl/recepten/t ... ur-salade/

Maar ik eet natuurlijk niet alles op want het is voor 4 pers hoe werkt dat? Ik zie wel recepten invoeren staan.

Daarnaast vroeg ik me af of er nog tips en tricks ten aanzien van de fitbit die nog handig zijn en of er wellicht gelijk gestemden zijn die interesse hebben in een challenge? Ik weet nog niet precies hoe dit gaat maar heb geen bekenden in de buurt die ook fitbit hebben
Ik heb deze ook sinds donderdag. Weer erg blij mee. Hiervoor al 2x een Fitbit Charge HR gehad die er (gelukkig wel binnen de garantietermijn) mee ophield. Domme pech. Mijn vriend heeft die van hem inmiddels 2 jaar en niks aan de hand.

Nu dochter naar school gaat is het voor mij weer tijd om sportiever te worden. Kom net terug van de sportschool.

Ik gebruik hem verder alleen voor het aantal stappen, actieve minuten en workouts. Ik probeer wel gezond te doeb qua eten maar hou het verder niet bij via de fitbit.

Veel plezier ermee!
Ik wil er zo graag eentje!!! Alleen twijfel ik steeds zo. De polar a360 of de fitbit 2. Hebben jullie nog voors en tegens?

Hebben jullie hem online gekocht? Het liefst zou ik naar een winkel gaan waar ze hem hebben, maar dat lijkt haast onmogelijk.
Bij MFP voer ik het recept in.

Je kan dan alle ingrediënten opschrijven (bulk aanzetten) en vul je in voor 4 personen.

Dan berekend MFP hoeveel er in 1 portie zit. Als je dan de helft op eet, voer je dus 2 porties in.

Is even werk met producten zoeken (maar het de scanner werkt dit wel handig) maar mocht je het nog een keer eten kan je hem zo weer opzoeken bij "mijn recepten "
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
quote:estrellas2 schreef op 03 april 2017 @ 12:15:

Bij MFP voer ik het recept in.

Je kan dan alle ingrediënten opschrijven (bulk aanzetten) en vul je in voor 4 personen.

Dan berekend MFP hoeveel er in 1 portie zit. Als je dan de helft op eet, voer je dus 2 porties in.

Is even werk met producten zoeken (maar het de scanner werkt dit wel handig) maar mocht je het nog een keer eten kan je hem zo weer opzoeken bij "mijn recepten "Super dankjewel! Dacht al zoiets ga ij fat even proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven