gaat het over.
donderdag 19 november 2015 om 12:48
Morgen voor genomen om naar de huisarts te gaan. Hopelijk gaat deze mij helpen al ben ik niet een echte huisarts bezoeker. Maar na mijn idee noodzakelijk omdat ik de grip aan het verliezen ben op mijn leven.
Ik probeer sterk te zijn maar krijg daar steeds meer moeite mee.
Ik heb 2 kinderen en ben gelukkig getrouwd .
Wij hebben 2 kinderen beide hebben adhd wat zwaar is. Mijn vrouw is 3 jr geleden erg ziek geworden door dat een weekend arts verkeerd beoordeeld heeft dat mij vrouw een hartinfarct had op dat moment . Nu is een deel van het hart afgestorven en hier bij heeft ze nu hartritmestoornissen en hartfalen categorie 3.
Ze is 100% afgekeurd en kan niet veel meer qua uithoudingsvermogen. Nu word ik ook nog ontslagen en de schulden stapelen zich nu ook nog op... ik kan veel dragen maar het word me nu toch wel teveel. Ik wil zo veel doen maar de kracht vloeit uit me lichaam . Ben moe en bang zorgen over de toekomst en werk. ... Wil me zo graag goed voelen maar ben alleen maar moe ,bang en mijn lichaam doet zeer en kan wel janken . Dit doe ik niet zo gauw wil sterk zijn voor mijn familie en zo goed mogelijk de dingen doen die van me verwacht worden.
Ik probeer sterk te zijn maar krijg daar steeds meer moeite mee.
Ik heb 2 kinderen en ben gelukkig getrouwd .
Wij hebben 2 kinderen beide hebben adhd wat zwaar is. Mijn vrouw is 3 jr geleden erg ziek geworden door dat een weekend arts verkeerd beoordeeld heeft dat mij vrouw een hartinfarct had op dat moment . Nu is een deel van het hart afgestorven en hier bij heeft ze nu hartritmestoornissen en hartfalen categorie 3.
Ze is 100% afgekeurd en kan niet veel meer qua uithoudingsvermogen. Nu word ik ook nog ontslagen en de schulden stapelen zich nu ook nog op... ik kan veel dragen maar het word me nu toch wel teveel. Ik wil zo veel doen maar de kracht vloeit uit me lichaam . Ben moe en bang zorgen over de toekomst en werk. ... Wil me zo graag goed voelen maar ben alleen maar moe ,bang en mijn lichaam doet zeer en kan wel janken . Dit doe ik niet zo gauw wil sterk zijn voor mijn familie en zo goed mogelijk de dingen doen die van me verwacht worden.
donderdag 19 november 2015 om 12:52
Sterk zijn is ook toegeven dat je het niet alleen kunt. Dus goed dat je hulp zoekt. Misschien is het ook een goed idee om bij de sociale dienst een afspraak te maken om te zien of zij je kunnen helpen te voorkomen dat de schulden groter worden. Ken je de site berekenuwrecht.nl Misschien zijn er nog posten die je niet kent maar die het je wel iets gemakkelijker maken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 19 november 2015 om 13:10
Praat met je vrouw, weet zij echt hoe jij je voelt? Heb jij hetgeen wat je hier schrijft met haar besproken? Verwacht jouw vrouw dat jij altijd sterk bent? Praat over je gevoelens, over wat het met jou doet.
Goed dat je naar de huisarts gaat. Dat is een eerste stap in dit moeilijke proces. Financiële hulp hebben jullie al, nu nog psychologische hulp voor jou en misschien ook jouw vrouw?
Goed dat je naar de huisarts gaat. Dat is een eerste stap in dit moeilijke proces. Financiële hulp hebben jullie al, nu nog psychologische hulp voor jou en misschien ook jouw vrouw?
donderdag 19 november 2015 om 13:20
Gelukkig praten mijn vrouw en ik veel meer over hoe zei zich voelt . En ja we blijven positief al ziet haar toekomst er onzeker uit. Wat mij dwars zit bespreek ik niet zo gauw al verneemt ze dat natuurlijk wel.
Mijn ontslag baart mij grote zorgen want ik voel mij verplicht mijn gezin goed te kunnen onhouden met de middelen die ik doe. Ik doe veel thuis omdat mijn vrouw niet alles meer kan doen ik werk hard om maar inkomen binnen te harken ook om achterstanden weg te werken . Maar ik raak uit geput qua vermoeidheid en eerlijk gezegd mijn humeur slaat soms om in van leuk naar boos en ja dat heb ik door en baart mij zorgen.
Mijn ontslag baart mij grote zorgen want ik voel mij verplicht mijn gezin goed te kunnen onhouden met de middelen die ik doe. Ik doe veel thuis omdat mijn vrouw niet alles meer kan doen ik werk hard om maar inkomen binnen te harken ook om achterstanden weg te werken . Maar ik raak uit geput qua vermoeidheid en eerlijk gezegd mijn humeur slaat soms om in van leuk naar boos en ja dat heb ik door en baart mij zorgen.
donderdag 19 november 2015 om 13:37
Bespreek toch eens wat jou dwars zit. Ik weet dat jou vrouw eigenlijk voldoende heeft zaan zichzelf, maar ik weet zeker dat zij niet wil dat jij hieraan onderdoor gaat. Dat zij ook wil dat jij je eens uit, dat jij je zorgen aan haar verteld. Je vrouw heeft vast veel meer door dan dat je denkt. Ga echt eens met haar praten. Doe dit bijvoorbeeld als je naar de huisarts bent geweest. Zeg dat je geweest ben en met welke reden. Je hebt samen een relatie.
donderdag 19 november 2015 om 13:45
Wat een vervelende situatie. Ik kan je verder niet helpen. Enige waar ik je bij kan helpen is om je een compliment te geven; als ik het zo lees vind ik je een topper van een man. Je vrouw vast en zeker ook! Maar ook toppers hebben soms hulp nodig, je kan niet alles alleen. Dit is niet erg!! Blijf positief en ik wens jullie allemaal het allerbeste toe.
donderdag 19 november 2015 om 13:51
Niemand gaat in Nederland dood van de honger en iedereen krijgt een dak boven zijn hoofd. Het verlies is dus niet eindeloos; er is altijd weer een moment waarop je goed- of kwaadschiks je noodlot aanvaardt, waarna nieuwe opties zich gaan voordoen waaruit je kan kiezen. En daarna vind je je weg terug naar boven.
Maar verlies is zwaar. Iedereen krijgt er ooit mee te maken. Als je je met de juiste mentaliteit opstelt zal je het altijd overwinnen en het daarna even goed krijgen als voorheen.
Ga je je verzetten dan blijf je in je ongeluk hangen. Succes!
Maar verlies is zwaar. Iedereen krijgt er ooit mee te maken. Als je je met de juiste mentaliteit opstelt zal je het altijd overwinnen en het daarna even goed krijgen als voorheen.
Ga je je verzetten dan blijf je in je ongeluk hangen. Succes!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 19 november 2015 om 13:54
quote:Ron77 schreef op 19 november 2015 @ 13:04:
Mijn vrouw heeft een kleine uitkering.
Alle onnodige abonnementen hebben we al stop gezet om geld te besparen. En we zijn al bezig met Hulp om de financiële dingen weer op een rijtje te krijgen.
Dat zijn al grote stappen die jullie hebben genomen ! De eerste stap is altijd de moeilijkste.
Praat met je vrouw over jouw zorgen! Je probeert haar nu te ontzien, maar dat maakt jouw last alleen maar zwaarder.
zou het een mogelijkheid zijn om eens samen met maatschappelijk werk te gaan praten ?
De huisarts is in ieder geval een heel goed idee!
Veel sterkte!
Mijn vrouw heeft een kleine uitkering.
Alle onnodige abonnementen hebben we al stop gezet om geld te besparen. En we zijn al bezig met Hulp om de financiële dingen weer op een rijtje te krijgen.
Dat zijn al grote stappen die jullie hebben genomen ! De eerste stap is altijd de moeilijkste.
Praat met je vrouw over jouw zorgen! Je probeert haar nu te ontzien, maar dat maakt jouw last alleen maar zwaarder.
zou het een mogelijkheid zijn om eens samen met maatschappelijk werk te gaan praten ?
De huisarts is in ieder geval een heel goed idee!
Veel sterkte!