Gezondheid alle pijlers

Galblaas verwijdering

09-11-2013 13:01 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woensdag is bij mij dmv een laparoscopie mijn galblaas verwijderd. Ik heb ik korte tijd een aantal koliekpijnen gehad, vandaar dat dit de meest geschikte oplossing leek.

Nu mocht ik donderdag weer naar huis. Ik heb momenteel heel veel last van het gas dat is achtergebleven in m'n buik, waardoor ik gigantisch last van mijn schouders/sleutelbeenderen heb. Daarnaast is sinds gisteren het litteken in m'n navel weer open gegaan. Niet heel erg, maar baart me toch wat zorgen. Vanuit het ziekenhuis weinig instructies meegekregen. Mocht gewoon douchen etc.

Hebben jullie advies hoe ik het wondje in mijn navel dicht krijg en dus niet zal gaan ontsteken (hier ben ik bang voor). En wat ik het beste aan die pijn in m'n schouders kan doen.

Ik slik 4x per dag 1000mg paracetamol en waar nodig diclofenac als extra pijnstiller.

Ben een echte zij/buikslaper, maar dat gaat nu niet door de pijn....
Valt mee, heel af en toe een steek. Maar eigenlijk alleen wanneer ik me heel erg inspan. Ben wel vrijdag opeens heel ziek geeeest. Hele avond elke 20 minuten ongeveer overgegeven. Vraag me af of dat door m'n galblaas komt of gewoon door iets anders....
Yeah het zit erop en ben weer thuis. Nauwelijks last van het gas dat ze inspuiten. Wel van mijn buikspieren.....als ik maar niet rechtop ga staan is het allemaal prima. Tot nog toe valt het me niet tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven