Gezondheid alle pijlers

Ganglion

27-10-2010 12:12 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een maand geleden een bobbeltje ontdekt in mijn linkerpols,en schrok natuurlijk.Huisarts zei dat het een ganglion is,zolang ik er geen last v zou hebben kon het niet kwaad.Eerst had ik er geen last van,maar nu doet mn pols erg zeer en kan bijv. niks doen met mijn linkerhand.



Wie heeft dit wel eens gehad en heeft dit poliklinisch laten weghalen,ben nl. erg bang voor wat er komen gaat....liefts laat ik m zitten,maar huisarts zei;als je er last v krijgt;moet ie weggegzogen worden o.i.d ...



groetjes
Alle reacties Link kopieren
lattemachiato schreef:
28-06-2019 15:14
Bij mijn dochter is hij operatief weg gehaald. Ze was pas 17, maar de plastisch chirurg nam haar erg serieus. Ze wilde per se weg snijden ipv leeg zuigen, ze had zich ook goed verdiept, dat was duidelijk, dus hij zei: dan doen we dat. Ze heeft er nauwelijks last van gehad, maar was ook jong natuurlijk, dan heelt het sneller.

Ongeveer een jaar later was hij terug en nog veel groter. Omdat ze niet wilde blijven opereren heeft ze maar afgewacht. Het zag er wel raar uit, haar vriendinnen hadden hem (de bult) zelfs een naam gegeven. Ze had een bijbaan achter de kassa en ze zag soms ook klanten ernaar kijken. Weer een jaar later ofzo was hij weer verdwenen.
Nou gelukkig maar uit zich zelf verdwenen!

Die v mij blijft gelukkig ook weg🙈

Groetjes🤗

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven